Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00547132/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00563618/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie szkód powodziowych – pompownia Wrzępia w m. Strzelce Małe, gm. Szczurowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21045,Usuwanie-szkod-powodziowych-pompownia-Wrzepia-w-m-Strzelce-Male-gm-Szczurowa.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie szkód powodziowych – pompownia Wrzępia w m. Strzelce Małe, gm. Szczurowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fbb01c6-d5a0-4b1e-ae14-23f91e726948
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547132
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.127.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162600,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód powodziowych - pompownia Wrzępia w
m. Strzelce Małe, gm. Szczurowa.
Pompownia zlokalizowana jest na prawym brzegu potoku Wrzępski, przy jego ujściu do międzywala rzeki Gróbka, od strony odpowietrznej wału przeciwpowodziowego rzeki Gróbka, klasa obiektu: III, w miejscowości Strzelce Małe, gm. Szczurowa, pow. brzeski.
Dojazd do obiektu odbywa się drogą gruntową utwardzoną o długości około 600 m.
Prace zasadnicze polegać będą na:
• Odmuleniu przestrzeni basenowej oraz kanału dopływowo-odpływowego.
• Odtworzeniu uszkodzonych płyt betonowych o grubości 20cm zlokalizowanych na skarpach i dnie basenu dopływowego do przepompowni melioracyjnej.
• Odtworzeniu uszkodzonych podwójnych schodów służących jako zejście do niecki basenowej.
• Odtworzeniu schodów służących jako wejście do zamknięć tj. szandorów na wlocie do komór.
• Odkopaniu fundamentów dobudówki, oczyszczeniu ścian zewnętrznych, wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, wykonaniem izolacji termicznej o grubości 10 cm przy użyciu styroduru XPS zabezpieczonego folią „kubełkową”.
• Odprowadzeniu wody z rynien do basenu za pomocą rur PVC fi 160.
• Demontażu istniejących krat zabezpieczających okna poprzez ich wycięcie wraz z wyczyszczeniem wymalowaniem i ponownym montażem do istniejących kotw stalowych. Kotwy należy uprzednio przedłużyć o grubość ocieplenia.
• Ociepleniu uszkodzonej izolacji termicznej przybudówki za pomocą wełny mineralnej wraz z wykończeniem siatką wzmacniającą, klejem oraz pomalowaniu powierzchni farbą emulsyjną elewacyjną do stosowania na zewnątrz.
• Wewnątrz budynku należy zakupić i zamontować nową kompaktową muszlę ustępową wraz z deską.
• Wykonać odcinkowe korytowanie koparką istniejącej drogi dojazdowej.
• Wykonać odtworzenie istniejącej warstwy kruszywa kamiennego na drodze dojazdowej do przepompowni tj. zakup z dowozem, wbudowaniem i zagęszczeniem dowiezionego kruszywa za pomocą walca.
Budynek jest murowany o konstrukcji żelbetowej, częściowo ocieplony.
Część naziemna pompowni składa się z hali pomp oraz części socjalno – gospodarczej, z komunikacją korytarzem do hali pomp i wyjścia z budynku.
Część podziemna jest wykonana jako szczelna skrzynia o konstrukcji żelbetowej, czterokomorowa, w której zamontowane są pompy. Komunikacja odbywa się drabinkami stalowymi, które są zamontowane przy otworach włazowych.
Teren pompowni oświetlony jest lampami, ogrodzony płotem tj. słupki zabezpieczone siatką ogrodzeniową o wys. 1,5 m, wraz z bramą wjazdową otwieraną na zewnątrz i furtką wychodzącą w stronę wału i przepustu wałowego.
2. Szczegółowy zakres i rodzaj prac a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14 do SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP.
3. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy, liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
4. Kod CPV:
45000000 – 7 – roboty budowlane;
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Uzasadnienie dla braku podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na specyfikę robót, które muszą zostać wykonane w ciągłości i kompleksowo. Biorąc pod uwagę aspekty techniczne, organizacyjne, ekonomiczne wszystkie roboty powinny być wykonane przez jednego Wykonawcę. Dokonano analizy zamówienia pod kątem kosztów oraz zapewnienia konkurencyjności przetargu. Z dokonanego przeglądu dokumentacji jednoznacznie wynika, że udzielenie zamówienia jako całość jest zasadne i pozwoli m. in. na: podniesienie konkurencyjności oferty i zainteresowania ze strony przyszłych Wykonawców, przez co zwiększy się szansa na rozstrzygnięcie przetargu
i uzyskanie lepszych warunków finansowych. Ponadto wyodrębnianie mniejszych jednostek zadaniowych groziłoby szeregiem nieprawidłowości, powodowałoby znaczące utrudnienia w koordynacji prac poszczególnych Wykonawców, a także rodziłoby ryzyko wzrostu całościowego kosztu realizacji zamówienia. Ponadto podział zamówienia na części rodziłby poważne utrudnienia z wyegzekwowaniem uprawnień Zamawiającego z tytułu gwarancji ze względu na fakt, że w takim przypadku odpowiedzialność za ostateczny rezultat robót rozłożyłby się pomiędzy kilku Wykonawców. W przypadku powierzenia zamówienia jednemu Wykonawcy, to on będzie odpowiadał za jakość i trwałość robót.
7. Wizja lokalna:
a) Wizja lokalna jest fakultatywna, jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty;
b) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego;
c) Termin wizji Wykonawca winien uzgodnić z – Panem Jakubem Maciuszek pod numerem telefonu +48 573 443 863.
d) Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w wizji lokalnej, w tym w szczególności dojazdu na
miejsce realizacji planowanych prac.
8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapoznania się z następującymi publikacjami:
a) Katalog dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych
wraz z ustaleniem zasad ich wdrażania;
https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych
b) Dobre praktyki utrzymania rzek;
https://www.wwf.pl/sites/default/files/2018-10/Dobre_praktyki_utrzymania_rzek_wyd_II.pdf
c) Renaturyzacja wód – podręcznik dobrych praktyk renaturyzacji wód powierzchniowych;
https://straznicy.wwf.pl/renaturyzacja-wod-podrecznik-dobrych-praktyk-renaturyzacji-wod- powierzchniowych/
9. Postanowienia w zakresie podwykonawstwa
9.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy.
9.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane.
9.3 W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi.
10. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą bezpośrednio czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w kosztorysach ofertowych tj.:
- pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych;
- pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robot budowlanych;
10.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w pkt. 10 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy.
10.2 W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 10, Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę.
10.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227231,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227231,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227231,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK-INŻ Budownictwo Hydrotechniczne Tomasz Kumor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 868 176 46 41
7.3.3) Ulica: Mikluszowice 262
7.3.4) Miejscowość: Dziewin
7.3.5) Kod pocztowy: 32-708
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kumor TK-INŻ Budownictwo Hydrotechniczne
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kumor TK-INŻ Budownictwo Hydrotechniczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227231,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.