eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoDostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych, narzędzi i maszyn, realizowana bezgotówkowo przy użyciu kart flotowych.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych, narzędzi i maszyn, realizowana bezgotówkowo przy użyciu kart flotowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Drogowy dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego z siedzibą w Wejherowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191686680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pucka 11

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zarzaddrogowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzaddrogowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zarzaddrogowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych do samochodów służbowych, narzędzi i maszyn, realizowana bezgotówkowo przy użyciu kart flotowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e7dc0f-7a0b-4b86-ac3b-b78d8f8614c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046166/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliw płynnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD-SZPiA.271.1.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup (przy użyciu kart flotowych) paliw płynnych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów samochodowych do samochodów służbowych, narzędzi
i maszyn, będących w posiadaniu Zarządu Drogowego, tj.:
• oleju napędowego ON,
• benzyny bezołowiowej Pb 95,
• materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych tj.:
◦ olejów silnikowych,
◦ płynów: do spryskiwaczy letnich i zimowych, do układu chłodzenia, do układu wspomagania, płynów uszlachetniających do oleju napędowego, kosmetyków do pielęgnacji samochodu itp.,
◦ żarówek samochodowych, odświeżaczy powietrza oraz innych akcesoriów (np.: gąbki, ścierki, skrobaczki do szyb, pióra wycieraczek itp.).
• usług związanych z myciem pojazdów na stacjach Wykonawcy.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów, narzędzi i maszyn w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
• benzyna bezołowiowa Pb 95 – 18 000 litrów,
• olej napędowy ON – 17 000 litrów
Podane wyżej ilości są wartościami szacunkowymi, które mogą posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. Dostawy realizowane będą sukcesywnie,
w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego do zbiorników pojazdów wskazanych przez Zamawiającego oraz kanistrów.
3. Wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 stacją, czynną w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.00-15.00, we wszystkie dni miesiąca, która znajdować się będzie w odległości nie większej, niż 20 kilometrów od placówek zamawiającego:
• siedziby Zarządu Drogowego – ul. Pucka 11, 84-200 Wejherowo,
• Obwodu Drogowego w Wejherowie – ul. Przemysłowa 21c, 84-200 Wejherowo,
4. Dostarczane paliwa Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015, poz. 1680).
5. Ceny paliw będą odpowiadać cenom obowiązującym na stacji paliw w dniu zakupu (tankowania) z uwzględnieniem opustu (zgodnie z ofertą Wykonawcy).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy, tj. Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

34640000-5 - Elementy samochodowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOL Polska Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 583-10-23-182`

7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 50A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-241

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.