eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaDostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁOMŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 14

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 215 68 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nieciecka@um.lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1017340

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0f45f60-17d4-4e8f-93a2-19c9ce179308

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.2.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254848,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Dostawa i montaż wyposażenia szatni budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży.
W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje:
- metalowe szafy szatniowe: 4-skrytkowe, 6-skrytkowe oraz 8-skrytkowe o wymiarach, (wys. x szer. x gł. ) [cm]- 180 (2x90)/30/40,
- ławki wolnostojące do szatni o wymiarach (szer. x dł.) ) [cm]- 30 x 180 oraz 30 x 120.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39173000-5 - Meble do przechowywania

39113600-3 - Ławki

39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 157854,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Dostawa i montaż trybun do hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży.
W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje:
- stałe trybuny z siedziskami plastikowymi z oparciem do hali sportowej oraz podesty i barierki ochronne boczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5b do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39173000-5 - Meble do przechowywania

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

39111000-3 - Siedziska

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 96994,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.11.2024 r. godz. 10:00. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia : 120 000,00 zł brutto na część I. W wyznaczonym terminie wypłynęły w części I - 3 oferty, w tym oferta z najniższą ceną ofertową brutto wynoszącą: 174 543,77 zł. Z uwagi na fakt, że oferty z najniższymi zaproponowanymi cenami brutto przekraczają środki jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotowego zamówienia, a dodatkowo wielkości tych środków nie można w chwili obecnej zwiększyć do cen najkorzystniejszych ofert, zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174543,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314508,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.11.2024 r. godz. 10:00. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia : 70 000,00 zł brutto na część II. W wyznaczonym terminie wypłynęło w części II - 6 ofert, w tym oferta z najniższą ceną ofertową brutto wynoszącą: 81 364,50 zł. Z uwagi na fakt, że oferty z najniższymi zaproponowanymi cenami brutto przekraczają środki jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotowego zamówienia, a dodatkowo wielkości tych środków nie można w chwili obecnej zwiększyć do cen najkorzystniejszych ofert, zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81364,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357952,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.