Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00603290/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁOMŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 14
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 215 68 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nieciecka@um.lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10173401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0f45f60-17d4-4e8f-93a2-19c9ce179308
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.2.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254848,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa i montaż wyposażenia szatni budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży.W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje:
- metalowe szafy szatniowe: 4-skrytkowe, 6-skrytkowe oraz 8-skrytkowe o wymiarach, (wys. x szer. x gł. ) [cm]- 180 (2x90)/30/40,
- ławki wolnostojące do szatni o wymiarach (szer. x dł.) ) [cm]- 30 x 180 oraz 30 x 120.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39173000-5 - Meble do przechowywania
39113600-3 - Ławki
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 157854,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Dostawa i montaż trybun do hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży.W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje:
- stałe trybuny z siedziskami plastikowymi z oparciem do hali sportowej oraz podesty i barierki ochronne boczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5b do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla części II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39173000-5 - Meble do przechowywania
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
39111000-3 - Siedziska
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 96994,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.11.2024 r. godz. 10:00. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia : 120 000,00 zł brutto na część I. W wyznaczonym terminie wypłynęły w części I - 3 oferty, w tym oferta z najniższą ceną ofertową brutto wynoszącą: 174 543,77 zł. Z uwagi na fakt, że oferty z najniższymi zaproponowanymi cenami brutto przekraczają środki jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotowego zamówienia, a dodatkowo wielkości tych środków nie można w chwili obecnej zwiększyć do cen najkorzystniejszych ofert, zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174543,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314508,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wyznaczył termin składania ofert na dzień 28.11.2024 r. godz. 10:00. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia : 70 000,00 zł brutto na część II. W wyznaczonym terminie wypłynęło w części II - 6 ofert, w tym oferta z najniższą ceną ofertową brutto wynoszącą: 81 364,50 zł. Z uwagi na fakt, że oferty z najniższymi zaproponowanymi cenami brutto przekraczają środki jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotowego zamówienia, a dodatkowo wielkości tych środków nie można w chwili obecnej zwiększyć do cen najkorzystniejszych ofert, zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81364,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357952,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów szpitalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych adaptacji pomieszczeń dla potrzeb pracowni angiografii hybrydowej - projekt nr PLUA.02.01-IP.01-0023/23
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości szacunkowej 70 Mg
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Rozbudowa ulicy Dolnej w Starej Łomży przy Szosie wraz z infrastrukturą techniczną i z adaptacją terenów przyległych w celu przystosowania ich do zmian klimatu.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w Strzyżowicach na lokalne centrum integracji społecznej
- Zakup materiałów dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych oraz pracowni języka angielskiego w szkołach Gminy Wąpielsk.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- "Rozwój zrównoważonego transportu na terenie Powiatu Częstochowskiego poprzez budowę centrum przesiadkowego na terenie Gminy Przyrów" Część 1 ; Część 2.
- ROZBUDOWA BUDYNKU ZESPOŁU PLACÓWEK SPECJALNYCH W TCZEWIE
- Dostawa i montaż mebli medycznych wraz z chłodziarkami w zabudowie do Przychodni Rejonowej w Łasinie w ramach Projektu nr 02OW/7807/I/2024 pt. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.