Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00594848/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu - projekt „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRAŻMÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotra Czołchańskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Prażmów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-505
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 727 01 77
1.5.8.) Numer faksu: 22 727 001 77 wew. 113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@prazmow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prazmow.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53dacf0b-d884-43a2-811f-79078c93b2071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu - projekt „Cyberbezpieczny Samorząd”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53dacf0b-d884-43a2-811f-79078c93b207
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 577333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:
dostawa sprzętu, oprogramowania i szkolenia w ramach projektu „ Cyberbezpieczny Samorząd”
Zakres dostawy obejmuje:
1. Klaster firewalli z zaawansowanymi funkcjami bezpieczeństwa – urządzenie – 1 szt.
2. Klaster dwóch serwerów pracujących w trybie wysokiej dostępności – serwer – 1 szt.
3. Urządzenie wraz z oprogramowaniem do backupu – 1 szt.
4. Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X typ 1 – 2 szt.
5. Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X typ 2 – 4 szt.
6. Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X typ 3 - Switche przed klastrem – 2 szt.
7. Oprogramowanie antywirusowe - Antywirus z XDR dla 50 stanowisk z szyfrowaniem i modułem aktualizacji – 1 szt.
8. Szkolenia typ 1 - Certyfikowane szkolenie producenta z obsługi programu antywirusowego – 2 szt.
9. Szkolenia typ 2 - Certyfikowane szkolenie producenta dla administrator ów z obsługi firewalla – 2 szt.
10. Szkolenia typ 3 - Certyfikowane szkolenie producenta z obsługi rozwiązania do backupu – 2 szt.
11. Usługi informatyczne - Wdrożenie serwerów z migracją oraz z postawieniem systemu logów – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48620000-0 - Systemy operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 723240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNDIND FILIP SZOT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731899260
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 1/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Robert Solarski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą VIRTUALSTORE Robert Solarski z siedzibą przy ul. Kościuszki 19/6, 78-400 Szczecinek, NIP 6731743138 - w zakresie dostawy serwera z jego konfiguracją u Zamawiającego.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 723240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI PRAŻMÓW
- Koszenie poboczy dróg gminnych i placów gminnych
- Usługi pocztowe dla Urzędu Gminy Prażmów na okres od maja 2025 roku do kwietnia 2026 roku
więcej: przetargi PRAŻMÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.