Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558210/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie Kartuskiej Pływalni Neczk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. zo.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191254198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mściwoja II 4
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: epruszak@kpwik.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kpwik.kartuzy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10031321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków i inne pokrewne oraz zarządzanie pływalnią
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe sprzątanie Kartuskiej Pływalni Neczk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc68545-9aa7-4751-befe-5a6bec9cd809
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224939 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektu Kartuskiej Pływalni Nëczk. Usługi będące przedmiotem zamówienia, warunki jej realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy i w Opisie Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 3 i 5 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać na bieżąco zalecenia obsługi Pływalni dotyczące utrzymania czystości na całym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę;
3. Łączna powierzchnia użytkowa obiektu to ok. 1596 m2. Dokładne pomiary powierzchni do czyszczenia można dokonać we własnym zakresie po wcześniejszym umówieniu z kierownikiem pływalni.
4. Zamówienie będzie realizowane przez 7 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.30 do 22.30 oraz doczyszczanie nocne, z wyłączeniem następujących dni: Nowego Roku, pierwszego dnia Wielkanocy, Wszystkich Świętych, 24, 25 i 31 grudnia oraz z wyjątkiem lipca i sierpnia (przerwa technologiczna).
5. Łączna maksymalna liczba dni świadczenia usługi, którą należy przyjąć do kalkulacji ceny oferty wynosi 300.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299199,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewenement Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812010966
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 77a
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-529
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Budowa hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Prokowie w ramach programu "Olimpia".
- Budowa hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym oraz infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Łapalicach w ramach programu "Olimpia".
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Budowa drogi łączącej ulicę Wzgórze Wolności z ulica Jeziorną w Kartuzach.
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów/ 2025
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.