Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542442/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa odcinków sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Osiedla Polkowice Dolne w podziale na zadania"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768462911
1.5.8.) Numer faksu: 768462960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgm-polkowice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.pgm-polkowice.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa odcinków sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Osiedla Polkowice Dolne w podziale na zadania"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a79c0c3-b0d7-4cfc-8030-282ba6275443
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy 24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1056661,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105661,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: „Budowa odcinka sieci wodociągowej ul. Gorczycowa (od. dz. nr 701/32) do wpięcia do ul. Jana Pawła II ( dz. 840/8) i kanalizacji sanitarnej (od. dz. Nr 701/31) do wpięcia do ul. Jana Pawła II w Polkowicach (dz. Nr. 840/8 ).”– WG ZAŁĄCZNIKA NR 1
- sieć wodociągowa PE 160 mm odc. od W1-W2 dł. 44,70 mb
- sieć wodociągowa PE 160 mm odc. od W3 dł. 22,00 mb
- sieć kanalizacji sanitarnej PCV 200 odc. od Sistn-1 do S1 dł. 72,20 mb
Zakres robót dla zadania nr 1 stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami zadania takimi jak:
a) Specyfikacja Warunków Zamówienia;
b) Dokumentacja Projektowa opracowana przez Usługi Projektowe „BIPROADAM” inż.Bernard Adamczak, 67-200 Głogów ul. Kaspra Eliana 10;
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) opisy pozycji przedmiarów robót.
1. Końcowy odbiór robót zostanie dokonany przez zamawiającego po podpisaniu protokołu odtworzenia terenu do stanu pierwotnego oraz protokolarnym dokonaniu odbioru terenu przez Inspektora UG Polkowice oraz Zamawiającego.
2. Należy opracować terminowy harmonogram realizacji robót i uzgodnić go z właścicielami posesji.
3. Realizację inwestycji należy prowadzić w uzgodnieniu z właścicielem lub dzierżawcą , szczególnie pod względem dojścia i dojazdu do budynku/ posesji.
4. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił 5 lat – licząc od dnia bezusterkowego odbioru robót. Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 160166,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: „ Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ul. Jaśminowa w Polkowicach (Etap II i III).”- WG ZAŁĄCZNIKA NR 2
- sieć wodociągowa PE 110 mm odc. od W5 dł. 100,00 mb
- sieć kanalizacji sanitarnej PCV 200 odc. od Sistn do S4 dł. 112,00 mb
Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami zadania takimi jak:
a) Specyfikacja Warunków Zamówienia;
b) Dokumentacja Projektowa opracowana przez Usługi Projektowe „BIPROADAM” inż.Bernard Adamczak, 67-200 Głogów ul. Kaspra Eliana 10
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
d) opisy pozycji przedmiarów robót.
1. Końcowy odbiór robót zostanie dokonany przez zamawiającego po podpisaniu protokołu odtworzenia terenu do stanu pierwotnego oraz protokolarnym dokonaniu odbioru terenu przez Inspektora UG Polkowice oraz Zamawiającego.
2. Należy opracować terminowy harmonogram realizacji robót i uzgodnić go z właścicielami posesji.
3. Realizację inwestycji należy prowadzić w uzgodnieniu z właścicielem lub dzierżawcą , szczególnie pod względem dojścia i dojazdu do budynku/ posesji.
4. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił 5 lat – licząc od dnia bezusterkowego odbioru robót. Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 206890,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa odcinka sieci wodociągowej fi 160 i kanalizacji sanitarnej fi 200 od ul. Kaktusowej 13 (dz. 677/30) do sięgacza w ul. Jana Pawła II w Polkowicach (wykonanie odcinka Etapu I).”-WG ZAŁĄCZNIKA NR 3
- sieć wodociągowa PE 160 mm odc. od W1 do W-2.1 dł. 190,00 mb
- sieć kanalizacji sanitarnej PCV 200 odc. od SR-1 do SR-5 dł. 180,00 mb
Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami zadania takimi jak:
a) Specyfikacja Warunków Zamówienia;
b) Dokumentacja Projektowa opracowana przez Usługi Projektowe Iwona Sąsiadek ul. Ogrodowa 27, 67-400 Wschowa
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
d) opisy pozycji przedmiarów robót.
1. Końcowy odbiór robót zostanie dokonany przez zamawiającego po podpisaniu protokołu odtworzenia terenu do stanu pierwotnego oraz protokolarnym dokonaniu odbioru terenu przez Inspektora UG Polkowice oraz Zamawiającego.
2. Należy opracować terminowy harmonogram realizacji robót i uzgodnić go z właścicielami posesji.
3. Realizację inwestycji należy prowadzić w uzgodnieniu z właścicielem lub dzierżawcą , szczególnie pod względem dojścia i dojazdu do budynku/ posesji.
4. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił 5 lat – licząc od dnia bezusterkowego odbioru robót. Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 317592,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: „Budowa odcinka sieci wod-kan od istniejącej sieci w ul. Lawendowej do sieci w ul. Jana Pawła II w Polkowicach (Etap I i II). ”-WG ZAŁĄCZNIKA NR 4
- sieć wodociągowa PE 160 mm dł. 210,80 mb
- sieć kanalizacji sanitarnej PCV 200 odc. od S-1 do S-6 dł. 203,90 mb
Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami zadania takimi jak:
a) Specyfikacja Warunków Zamówienia;
b) Dokumentacja Projektowa opracowana przez Usługi Projektowe „BIPROADAM” inż.Bernard Adamczak, 67-200 Głogów ul. Kaspra Eliana 10
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
d) opisy pozycji przedmiarów robót.
1. Końcowy odbiór robót zostanie dokonany przez zamawiającego po podpisaniu protokołu odtworzenia terenu do stanu pierwotnego oraz protokolarnym dokonaniu odbioru terenu przez Inspektora UG Polkowice oraz Zamawiającego.
2. Należy opracować terminowy harmonogram realizacji robót i uzgodnić go z właścicielami posesji.
3. Realizację inwestycji należy prowadzić w uzgodnieniu z właścicielem lub dzierżawcą , szczególnie pod względem dojścia i dojazdu do budynku/ posesji.
4. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił 5 lat – licząc od dnia bezusterkowego odbioru robót. Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 301008,97 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Spinka sieci wodociągowej DN ( DN110 z DN 90) ul. Fiołkowej z ul. Słubicką w Polkowicach.”- WG ZAŁĄCZNIKA NR 5- sieć wodociągowa PE 110 mm dł. 15,50 mb
Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami zadania takimi jak:
a) Specyfikacja Warunków Zamówienia;
b) Dokumentacja Projektowa opracowana przez Usługi Projektowe Paweł Sąsiadek ul. Ogrodowa 27, 67-400 Wschowa
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
d) opisy pozycji przedmiarów robót.
1. Końcowy odbiór robót zostanie dokonany przez zamawiającego po podpisaniu protokołu odtworzenia terenu do stanu pierwotnego oraz protokolarnym dokonaniu odbioru terenu przez Inspektora UG Polkowice oraz Zamawiającego.
2. Należy opracować terminowy harmonogram realizacji robót i uzgodnić go z właścicielami posesji.
3. Realizację inwestycji należy prowadzić w uzgodnieniu z właścicielem lub dzierżawcą , szczególnie pod względem dojścia i dojazdu do budynku/ posesji.
4. Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił 5 lat – licząc od dnia bezusterkowego odbioru robót. Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 25852,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono dwie oferty, która podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 8 ) Ustawy Pzp. ponieważ zawierały rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wobec tego, że wszystkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie nr 1 podlegały odrzuceniu,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono dwie oferty, która podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 8 ) Ustawy Pzp. ponieważ zawierały rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Wobec tego, że wszystkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie nr 2 podlegały odrzuceniu,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253225,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253225,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253225,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "HYDROTERM" M. Dobroskok, M. Krzeszowski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921003002
7.3.3) Ulica: Przemkowska 55
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-101
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253225,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260573,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260573,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260573,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "HYDROTERM" M.Dobroskok, M.Krzeszowski Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921003002
7.3.3) Ulica: Przemkowska 55
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-101
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260573,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27281,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27281,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27281,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Uslugowe "HYDROTERM" M.Dobroskok, M. Krzeszowski Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921003002
7.3.3) Ulica: Przemkowska 55
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-101
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27281,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
- "Kompleksowa usługa sprzątania budynku "B" od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i święta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych "
- System roweru miejskiego na terenie Polkowic w 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice oraz Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych z podziałem na 3 części.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Budowa sieci wodociągowej w ul. Bydgoskiej w m. Maksymilianowo, w ul. Starowiejskiej w m. Jarużyn, w ul. Leśnej w m. Osielsko i w ul. Homarowej w m. Niemcz, gm. Osielsko.
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk
- Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Jabłonka w 2025 roku - część 1.
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z instalacjami budowlanymi, budowa studni głębinowych i przyłącza wodociągowego do studni głębinowych w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.