Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów w okresie od 16.11.2024r. do 31.12.2025r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4
1.5.2.) Miejscowość: Zagórów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632748810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umg@zagorow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f93886a2-7b79-4f1e-9bd6-d8d8244b8ce61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów w okresie od 16.11.2024r. do 31.12.2025r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f93886a2-7b79-4f1e-9bd6-d8d8244b8ce6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073085/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów w okresie od 16.11.2024r. do 31.12.2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550481
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest przez Gminę utworzonej przez nią spółce komunalnej i spełnione są
łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej
nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz
istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również
spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w
taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań
powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną,
nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 620370,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Zagórów, w szczególności:
1) sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych,
2) sprzątanie pasów drogowych dróg powiatowych,
3) utrzymanie czystości i utrzymanie zieleni na przystankach autobusowych i w wiatach turystycznych,
4) utrzymanie czystości na placach zabaw, utrzymanie terenów zielonych – koszenie traw, cięcie pielęgnacyjne drzew i
krzewów niskich,
5) utrzymanie rowów i przepustów – odmulanie i zapewnianie właściwego przepływu.
2. Zakres czynności związanych z utrzymaniem określają istotne postanowienia umowne.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania z należytą starannością.
4. Wykonawca inicjuje działania uzgadniając ich wykonanie z Zamawiającym.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za stałe utrzymanie czystości, porządku i estetyki powierzonych terenów, wykonuje
prace w sposób ciągły, bez przestojów.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
a) codzienny nadzór, ocena powierzonych terenów,
b) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich obserwacji i nieprawidłowości,
c) zgłaszanie konieczności wykonania czynności dodatkowych, wykraczających poza zakres prac.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących
czynności w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie prac fizycznych – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na
wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.
8. Wykonawca w ramach kontroli zatrudnienia składa na wezwanie Zamawiającego, wykaz osób, które realizują
zamówienie w zakresie prac fizycznych wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na postawie umowy o pracę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu
zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę̨ w
wykazie i pozostają zatrudnione na podstawie kodeksu pracy. Osoby oddelegowane przez Wykonawcę są zobowiązane
podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzonej przez Zamawiającego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości
Zamawiający żąda wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699999,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699999,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699999,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Usług Wodnych Spółka z o.o. z siedzibą w Zagórowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671776570
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 5
7.3.4) Miejscowość: Zagórów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-410
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I USŁUG WODNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I USŁUG WODNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699999,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-16 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymanie w należytym stanie technicznym elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia - Konserwacja i utrzymanie urządzeń dylatacyjnych
- usługa sprzątania budynku PLSP w Krakowie
- "Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i pomieszczeń biurowych Przedsiębiorstwa Usługowo-Handlowo-Produkcyjnego "LECH" Spółka z o.o. w Białymstoku"
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości, obejmująca sprzątanie wnętrza obiektów w następujących budynkach użytkowanych przez Sąd Rejonowy w Tychach
- Koszenie, sprzątanie pokosu i pozostałych odpadów z terenów stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.