eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wierklaniec¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.



Og³oszenie z dnia 2024-12-05

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b60e017f-2986-4cd4-8bc8-b7a3e37c36c9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00635204

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042969/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy ¦wierklaniec w 2025r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,184287,52e43e64f23288acc5c2fd142e801ffe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog±
elektroniczn±, to znaczy:
• poczt± elektroniczn± na adres e-mail: barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl oraz kancelaria@ugswierklaniec.pl lub
• poprzez platformê przetargow± pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne zwi±zane z
korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 32 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdziale 32 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych polegaj±cych na przyjmowaniu, sortowaniu,
przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek pocztowych, paczek pocztowych, zwrotów przesy³ek oraz paczek pocztowych
niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru - w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r. oraz odbieranie przesy³ek z siedziby
Zamawiaj±cego przy ul. M³yñskiej 3 w ¦wierklañcu w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±cznikach do SWZ dostêpnych na stronie postêpowania:
• opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik numer 1,
• projekt umowy - za³±cznik numer 5.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – wykonawca musi posiadaæ uprawnienia
do wykonywania dzia³alno¶ci polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada
2012r. Prawo pocztowe, to znaczy musi posiadaæ wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa
Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach, o ile zmiany te nie bêd± modyfikowa³y
ogólnego charakteru umowy:
1) W przypadku zmian przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wp³ywaj±cych na zasady lub sposób lub zakres
realizacji us³ug,
2) W przypadku powstania konieczno¶ci dostosowania rozwi±zañ przyjêtych
w niniejszej Umowie i jej za³±cznikach w odniesieniu do sposobu realizacji us³ug objêtych niniejsz± Umow±,
3) W przypadku powstania konieczno¶ci poprawy jako¶ci, wydajno¶ci lub bezpieczeñstwa realizacji us³ug przez Wykonawcê
dopuszcza siê zmiany niniejszej Umowy, które mog± obejmowaæ wszelkie postanowienia niniejszej Umowy, w tym sposób
realizacji zobowi±zañ przez Wykonawcê, w tym termin ¶wiadczenia poszczególnych us³ug, czêstotliwo¶æ realizacji us³ug
objêtych niniejsz± Umow±, zakres, rodzaj i wolumen realizowanych przez Wykonawcê ¶wiadczeñ, w tym zwiêkszenie ilo¶ci
(wolumenu) ka¿dego rodzaju ¶wiadczenia Wykonawcy przewidzianego w niniejszej Umowie,
4) W przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, tj. zdarzeñ, których wyst±pienie jest niezale¿ne od Stron i którym nie mog± one
zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
5) W zakresie innych zmian sposobu realizacji us³ug ni¿ wskazane powy¿ej w pkt 1 do 4 powy¿ej je¶li nie spowoduje to
wzrostu cen jednostkowych
6) W zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania niniejszej umowy,
7) W zakresie zmiany Maksymalnego Wynagrodzenia wskazanego w §4 ust. 1 w przypadku:
a) gdy oka¿e siê, ¿e ³±czna warto¶æ nale¿nego Wykonawcy za wykonane us³ugi wynagrodzenia przed up³ywem okresu obowi±zywania niniejszej umowy osi±gnie kwotê Maksymalnego Wynagrodzenia,
b) w przypadku wprowadzenia do umowy zmian, o których mowa w pkt 1) do pkt 4) powy¿ej, je¶li zmiany te bêd±
podwy¿sza³y koszty realizacji us³ug
8) W przypadku zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy,
9) W zakresie zmiany cen jednostkowych,
10) W przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu zamówienia dopuszczalne s± zmiany
niniejszej Umowy obejmuj±ce wy³±czenie okre¶lonych us³ug pocztowych z zakresu przedmiotu zamówienia lub ograniczenie
ich ilo¶ci. W takim przypadku Maksymalne Wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone w
odpowiednim stosunku do zmniejszonego zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy, nie wiêcej jednak ni¿ o 5 %w stosunku do
wysoko¶ci Maksymalnego Wynagrodzenia obowi±zuj±cego na dzieñ zawarcia niniejszej Umowy.
11) W zakresie innych zmian przewidzianych wprost w postanowieniach projektu umowy, w tym jej za³±cznikach.
Szczegó³owe warunki zmian umowy s± opisane w za³±czniku nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-13 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Umowa bêdzie obowi±zywaæ przez 12 miesiêcy od 1 stycznia 2025 roku. Je¿eli podpisanie umowy nast±pi po 1 stycznia
2025 r. zamówienie realizowane jest od dnia jej zawarcia, a planowany okres realizacji Umowy okre¶la siê jako liczbê
miesiêcy i dni pomiêdzy dniem zawarcia niniejszej Umowy, a dniem 31.12.2025 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.