eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinDostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy ¦wiebodzin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorz±d"



Og³oszenie z dnia 2024-12-05

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy ¦wiebodzin realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorz±d”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiebodzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.swiebodzin.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy ¦wiebodzin realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorz±d”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-905eeeda-44e4-44b1-ac45-30520e3f6704

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00635295

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044203/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy ¦wiebodzin realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorz±d”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

W ramach grantu uzyskanego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorz±d” ze ¶rodków programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II Priorytet II: Zaawansowane us³ugi cyfrowe.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029159

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029159

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.5.1. Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej „Platform± zakupow±” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029159.
1.5.2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ w tym pe³nomocnictwa, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ i informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem
Platformy zakupowej.
1.5.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia w tym pe³nomocnictwa, wnioski, zawiadomienia, zapytania i informacje sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy zakupowej m.in. poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego (W zale¿no¶ci od wymagañ zawartych w SWZ i nie dotyczy sk³adania ofert).
1.5.4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem, w szczególno¶ci zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub informacje o uniewa¿nieniu postêpowania w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej w sekcji „Komunikaty” (tzw. systemie informacji publicznej). Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy (tzw. systemie informacji prywatnej).
1.5.5. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii Platformy zakupowej Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± innych form komunikacji elektronicznej, tj. za pomoc± poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktowania siê z Wykonawcami: zp@um.swiebodzin.pl (Nie dotyczy sk³adania ofert).
1.5.6. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
1.5.7. Szczegó³owy regulamin oraz instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dostêpne s± pod adresami:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
1.5.8. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem wskazanym powy¿ej oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert zamieszczonej pod adresem wskazanym powy¿ej.
1.5.9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku pytañ technicznych dotycz±cych korzystania z Platformy zakupowej, nale¿y kontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta: tel. +48 22 101 02 02 (pon.-pt. godz. 8:00-17:00), e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
1.5.10. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) przegl±darka internetowa z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies”,
b) ³±cze internetowe,
c) zainstalowany program wy¶wietlaj±cy pliki formatu .pdf,
d) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
1.5.11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty przez Wykonawcê w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy zakupowej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 12.1.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
12.1.2.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wiebodzin reprezentowana przez Burmistrza ¦wiebodzina.
12.1.2.2. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@um.swiebodzin.pl.
12.1.2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawê wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy ¦wiebodzin realizowanego w ramach „Cyberbezpieczny Samorz±d”, numer sprawy: ZP.271.24.2024 oraz w celu spe³nienia obowi±zku prawnego wynikaj±cego z przepisów ustawy Pzp;
12.1.2.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
12.1.2.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
12.1.2.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
12.1.2.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
2) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12.2 Zgodnie z wytycznymi Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Wykonawca powinien z³o¿yæ stosowne o¶wiadczenie. Tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w „Formularzu oferty”, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy ¦wiebodzin realizowanego
w ramach „Cyberbezpieczny Samorz±d”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane us³ugi cyfrowe, Dzia³anie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeñstwa.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Obszar techniczny
1) Serwer
2) Macierz dyskowa
3) UPS
4) Zarz±dzalne urz±dzenia sieciowe z obs³ug± VLAN, MACsec, standardu 802.1X
5) Punkt dostêpowy WiFi
6) Oprogramowanie typu EDR Endpoint Detection and Response
7) Oprogramowanie SIEM Security Information and Event Management
8) Oprogramowanie do zdalnego dostêpu
Obszar organizacyjny
1) Szkolenia dla dzia³u IT typ 1
2) Szkolenia dla dzia³u IT typ 2
3) Szkolenia dla dzia³u IT typ 3
4) Szkolenia dla dzia³u IT typ 4
5) Szkolenia dla dzia³u IT typ 5
6) Szkolenia dla dzia³u IT typ 6
7) Szkolenia dla dzia³u IT typ 7
8) Szkolenia dla pracowników spoza dzia³u IT typ 8

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48821000-9 - Serwery sieciowe

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezale¿nych dysków (RAID)

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

35100000-5 - Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

80510000-2 - Us³ugi szkolenia specjalistycznego

80533100-0 - Us³ugi szkolenia komputerowego

30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy

72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania

72268000-1 - Us³ugi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji dla sprzêtu serwerowego (Serwer oraz Macierz dyskowa)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1.1.4.1. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
1) minimum 1 zamówienie na dostawê rozwi±zañ z zakresu cyberbezpieczeñstwa przy czym w sk³ad rozwi±zañ wchodzi³ minimum serwer, macierz dyskowa, UPS, oraz wdro¿enie wy¿ej wymienionych elementów;
2) minimum 2 zamówienia o warto¶ci co najmniej 250 000,00 z³ brutto ka¿de, na dostawê sprzêtu komputerowego rozumianego jako serwer lub/i macierz;
3) minimum 2 zamówienia o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto ka¿de, na dostawê oprogramowania SIEM Security Information and Event Managment.
Uwaga:
Nie dopuszcza siê sumowania zamówieñ/ dostaw celem uzyskania wymaganej minimalnej warto¶ci.
W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie warunek mo¿e byæ spe³niony ³±cznie.
4.1.1.4.2. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê In¿yniera ds. wdra¿ania urz±dzeñ serwerowych, posiadaj±c±:
a) co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w zakresie wdro¿eñ urz±dzeñ serwerowych − do¶wiadczenie w zakresie udzia³u w minimum dwóch projektach informatycznych,
b) wa¿ny certyfikat wydany przez producenta serwerów oferowanych w ramach postêpowania, potwierdzaj±cy kompetencje z zakresu wdra¿ania i konfigurowania sprzêtu serwerowego,
c) wykszta³cenie wy¿sze informatyczne.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ;
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie (w celu potwierdzenia spe³niania warunku okre¶lonego w pkt 4.1.1.4.1. SWZ), sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ.
Dowodami potwierdzaj±cymi czy dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (w celu potwierdzenia spe³niania warunku okre¶lonego w pkt 4.1.1.4.2. SWZ), sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania minimalne okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych: dla obszaru technicznego:
2.1.11.1. Serwer
a) Wydruk z testu dostêpnego na stronie www.spec.org potwierdzaj±cy, ¿e zainstalowane procesory w oferowanym serwerze osi±ga wynik minimum 330 w te¶cie SPECrate2017_int_base, dla dwóch procesorów.
Zamawiaj±cy dopuszcza wydruk w jêzyku angielskim;
b) O¶wiadczenie producenta potwierdzaj±ce, ¿e serwis oferowanego serwera bêdzie realizowany bezpo¶rednio przez Producenta i/lub we wspó³pracy
z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
c) O¶wiadczenie podmiotu realizuj±cego serwis lub producenta oferowanego serwera potwierdzaj±ce, ¿e oferowany serwer posiada gwarancjê, w ramach której, w przypadku wyst±pienia awarii dysku twardego w urz±dzeniu objêtym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiaj±cego;
d) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e firma serwisuj±ca posiada ISO 9001:2015 (lub równowa¿n±) oraz ISO-27001 (lub równowa¿n±) na ¶wiadczenie us³ug serwisowych oraz, ¿e firma serwisuj±ca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera.
2.1.11.2. Macierz dyskowa
a) O¶wiadczenie producenta potwierdzaj±ce, ¿e serwis oferowanej macierzy bêdzie realizowany bezpo¶rednio przez Producenta i/lub we wspó³pracy
z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
b) O¶wiadczenie podmiotu realizuj±cego serwis lub producenta oferowanej macierzy potwierdzaj±ce, ¿e oferowana macierz posiada gwarancjê, w ramach której, w przypadku wyst±pienia awarii dysku twardego w urz±dzeniu objêtym aktywnym wsparciem technicznym , uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiaj±cego;
c) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e firma serwisuj±ca posiada ISO 9001:2015 (lub równowa¿n±) oraz ISO-27001 (lub równowa¿n±) na ¶wiadczenie us³ug serwisowych oraz, ¿e firma serwisuj±ca posiada autoryzacje producenta oferowanej macierzy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zamawiaj±cy wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowego ¶rodka dowodowego jedynie w sytuacji, gdy Wykonawca go nie z³o¿y lub gdy z³o¿ony przedmiotowy ¶rodek dowodowy bêdzie niekompletny.
1) Serwer
a) Wydruk z testu dostêpnego na stronie www.spec.org potwierdzaj±cy, ¿e zainstalowane procesory w oferowanym serwerze osi±ga wynik minimum 330 w te¶cie SPECrate2017_int_base, dla dwóch procesorów.
Zamawiaj±cy dopuszcza wydruk w jêzyku angielskim;
b) O¶wiadczenie producenta potwierdzaj±ce, ¿e serwis oferowanego serwera bêdzie realizowany bezpo¶rednio przez Producenta i/lub we wspó³pracy
z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
c) O¶wiadczenie podmiotu realizuj±cego serwis lub producenta oferowanego serwera potwierdzaj±ce, ¿e oferowany serwer posiada gwarancjê, w ramach której, w przypadku wyst±pienia awarii dysku twardego w urz±dzeniu objêtym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiaj±cego;
d) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e firma serwisuj±ca posiada ISO 9001:2015 (lub równowa¿n±) oraz ISO-27001 (lub równowa¿n±) na ¶wiadczenie us³ug serwisowych oraz, ¿e firma serwisuj±ca posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera.
2) Macierz dyskowa
a) O¶wiadczenie producenta potwierdzaj±ce, ¿e serwis oferowanej macierzy bêdzie realizowany bezpo¶rednio przez Producenta i/lub we wspó³pracy
z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
b) O¶wiadczenie podmiotu realizuj±cego serwis lub producenta oferowanej macierzy potwierdzaj±ce, ¿e oferowana macierz posiada gwarancjê, w ramach której, w przypadku wyst±pienia awarii dysku twardego w urz±dzeniu objêtym aktywnym wsparciem technicznym , uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiaj±cego;
c) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e firma serwisuj±ca posiada ISO 9001:2015 (lub równowa¿n±) oraz ISO-27001 (lub równowa¿n±) na ¶wiadczenie us³ug serwisowych oraz, ¿e firma serwisuj±ca posiada autoryzacje producenta oferowanej macierzy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

(1) Formularz oferty wype³niony zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
(2) Formularz cenowo-techniczny wype³niony zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
(3) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w pkt 2.1.11. SWZ.
(4) O¶wiadczenie z art. 125 ust 1 ustawy Pzp (o¶wiadczenie wstêpne), o którym mowa w pkt 4.4.1.1. SWZ – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
(5) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia,
o których mowa w pkt 3.2.2.2., 3.2.2.3., 3.2.2.4. SWZ, orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zaleca do³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu lub jego kopii.
(6) Dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w pkt 4.4.1.2. – 4.4.1.7. SWZ – je¿eli dotycz±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca sk³adaj±cy ofertê jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych). Informacje dotycz±ce wadium zawarte zosta³y w dokumentach zamówienia - pkt. 3 SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentem zamówienia - Za³±cznik nr 11 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029159.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.