Og³oszenie z dnia 2024-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace modernizacyjne w budynku biurowym przy Nadle¶nictwie Wali³y wraz z monta¿em pompy ciep³a i fotowoltaiki
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo Wali³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050511730
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bia³ostocka 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wali³y-Stacja
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-040
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walily@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://walily.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Gospodarka le¶na
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace modernizacyjne w budynku biurowym przy Nadle¶nictwie Wali³y wraz z monta¿em pompy ciep³a i fotowoltaiki
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e6a2dca-3140-4cf1-a34b-d65c071e39f1
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00635305
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00330654/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Prace modernizacyjne w budynku biurowym przy Nadle¶nictwie Wali³y wraz z monta¿em pompy ciep³a i fotowoltaiki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za
po¶rednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z
Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest
Nadle¶nictwo Wali³y.
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce
upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci
5. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki
okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e
udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o
przepisy PZP.
7. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd±
przechowywane, zgodnie z Zarz±dzeniem
74 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt
Pañstwowego Gospodarstwa Le¶nego Lasy Pañstwowe przez okres przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego, za¶ dane osobowe Wykonawcy, który podpisze umowê bêd± przechowywane przez okres 10 lat
od momentu wyga¶niêcia umowy tj. po zrealizowaniu zobowi±zañ wzajemnie z niej wynikaj±cych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 22.7. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ
przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe,
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
11. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowi±zków, o których
mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników;
3) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych
narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
12. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP.
13. Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
14. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy
publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s±
przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.22.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest:
1) Monta¿ fotowoltaiki wraz z niezbêdn± infrastruktur± w budynku Nadle¶nictwa Wali³y przy ul. Bia³ostockiej 3,
2) Monta¿ fotowoltaiki wraz z niezbêdn± infrastruktur± w budynku kancelarii Le¶nictw przy ul. Bia³ostockiej 5,
3) Budowa maszynowni z powietrzn± pomp± ciep³a typu monoblok w budynku kancelarii le¶nictw przy ul. Bia³ostockiej 5,
4) Wykonanie termoizolacji budynku kancelarii le¶nictw przy ul. Bia³ostockiej 5,
5) Wykonanie prac remontowo – budowlanych w budynku kancelarii le¶nictw przy ul. Bia³ostockiej 5.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 8 do SWZ oraz za³±czniku nr 9 do SWZ
Roboty budowlane bêd±ce przedmiotem zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z:
1) projektem wykonawczym,
2) przedmiarem robót,
3) obowi±zuj±cymi przepisami prawa,
4) zasadami sztuki budowlanej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kot³ów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium oceny ofert:
Cena – 60 %,
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia - 40%
Sposób obliczania punktów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=Cn/Co x 100 pkt x 60%
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w Ofercie (za³±cznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami, (dotyczy wykonawców zagranicznych).
Oferta spe³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów, czyli 60 pkt. Pozosta³ym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg powy¿szego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego.
W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia” oceniane bêdzie przyjêcie przez wykonawcê zobowi±zania umownego do wykonywania kluczowych elementów zamówienia, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SWZ, samodzielnie przez wykonawcê sk³adaj±cego ofertê, tj. bez udzia³u podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowi±zania oraz zasady odpowiedzialno¶ci za jego niewykonanie zosta³y opisane we wzorze umowy (stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ). We wzorze umowy (stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ) zobowi±zanie do wykonywania kluczowych elementów (czê¶ci) zamówienia, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SWZ, samodzielnie przez wykonawcê sk³adaj±cego Ofertê, tj. bez udzia³u podwykonawców jest okre¶lane jako „Obowi±zek Samodzielnej Realizacji”.
Kluczowe elementy (czê¶ci) zamówienia dla poszczególnych Pakietów obejmuj± czynno¶ci polegaj±ce na monta¿u pomy ciep³a oraz fotowoltaiki.
Wykonawca zamie¶ci informacjê o przyjêciu na siebie zobowi±zania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych czê¶ci zamówienia w Ofercie (za³±cznik nr 1 do SIWZ). Brak wskazania w Ofercie przyjêcia przez Wykonawcê zobowi±zania, o którym mowa w zdaniu poprzednim bêdzie uznawane jako nieprzyjêcie takiego zobowi±zania, a Oferta Wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaci±gnie takie zobowi±zanie otrzyma 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek w zakresie do¶wiadczenia zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia,w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêdzie uwzglêdniana warto¶æ zrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy) na podstawie jednej umowy robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u pompy ciep³a oraz fotowoltaiki
o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto. Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku umów celem spe³nienia wymaganego warunku.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z cz³onków konsorcjum musi samodzielnie wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych (porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych robót budowlanych), dat wykonania (dat dziennych rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane (za³±cznik nr 6 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powy¿szym wykazie robót budowlanych zobowi±zany jest podaæ jedynie te roboty budowlane w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
b) dowody, ¿e wskazane przez Wykonawcê roboty budowlane na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanego asortymentu z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia:potwierdzaj±cych wymagane parametry w oferowanych panelach fotowoltaicznych, falownikach, centrali SSWIN, rejestratorze obrazu, centrali wentylacyjnej oraz zaoferowany model pompy ciep³a (np. karty katalogowe, firmowe materia³y informacyjne producenta, instrukcje u¿ytkowania, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawieraj±ce szczegó³owe dane, które umo¿liwi± potwierdzenie spe³niania wymagañ ustalonych przez Zamawiaj±cego oraz bêd± podstaw± dokonania oceny zgodno¶ci z³o¿onej oferty przez Wykonawcê z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wszystkie przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj± uzupe³nieniuSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 16 000,00 z³Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku BG¯ O/W w Bia³ymstoku nr rachunku: 10 2030 0045 1110 0000 0072 8880 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na „Prace modernizacyjne w budynku biurowym przy Nadle¶nictwie Wali³y wraz z monta¿em pompy ciep³a i fotowoltaiki” Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
6. Tre¶æ wadium wnoszonego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) SWZ musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby w tre¶ci wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-3) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikaæ, ¿e Wykonawca, na którego gwarancja/porêczenie zosta³y wystawione dzia³a w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, b±d¼ w ich tre¶ci powinien zostaæ ujêty szerszy zakres odpowiedzialno¶ci gwaranta/porêczyciela ni¿ tylko dotycz±cy dzia³añ/zaniechañ odnosz±cych siê do Wykonawcy, na którego gwarancja/porêczenie to zosta³o wystawione
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):1) w Formularzu Oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres
umocowania;
3) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wraz z ofert±;
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za
wykonanie umowy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera),
upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla
wszystkich partnerów;
6) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
7) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym
w odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W zwi±zku z powy¿szym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek
dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego
o¶wiadczenia zosta³ zawarty w Formularzu Oferty (stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ) i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to
o¶wiadczenie w³a¶nie w tym Formularzu. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi
siê równie¿ do Wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W oparciu o art. 455 ustawy PZP, ka¿da ze stron mo¿e ¿±daæ wprowadzenia zmian w Umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzieleniezamówienia je¿eli wyst±pi jedna z poni¿szych okoliczno¶ci:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadaj±cy okresowi trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej realizacjê Przedmiotu Umowy je¿eli w trakcie obowi±zywania Umowy wyst±pi± okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce jej realizacjê zgodnie z warunkami opisanymi w Umowie, za które odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca ani Zamawiaj±cy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-18
INNE PRZETARGI WALI£Y-STACJA
wiêcej: przetargi WALI£Y-STACJA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku Zak³adu Opieki Zdrowotnej, po³o¿onego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudow± parteru bud. ¯COP-segm. "D" wraz ze zmian± spos. u¿ytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, monta¿ windy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.