Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00595690/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych
do Centrum Szkolenia Policji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/csp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Policji
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnychdo Centrum Szkolenia Policji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eba82452-6640-4fde-a909-b9040facabb2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223014/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 63/24/WŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439370,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części I były:- komputery przenośne 15,6” – 20 kompletów;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający wymagał, aby oferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy;
b) posiadał parametry techniczno - funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części);
c) był oznakowany znakiem CE;
d) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem;
e) w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
f) był umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym
je przed uszkodzeniami mechanicznymi;
g) był nowy, wyprodukowany w roku bieżącym dla dostawy;
h) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
4. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca dostarczył w dniu dostawy do każdego asortymentu dokumentację sporządzoną w języku polskim, zawierającą:
a) kartę gwarancyjną zawierającą numery seryjne asortymentu, termin i warunki ważności gwarancji, adresy e-mail, numery faksów, na które można dokonywać zgłoszenia naprawy oraz numery telefonów, pod którymi będzie można uzyskiwać wszelkie informacje dotyczące naprawy;
b) licencję na oprogramowanie, nośnik (CD lub DVD lub klucz USB) z zainstalowanym systemem operacyjnym, dokumentację do zainstalowanego systemu operacyjnego oraz klucz aktywacyjny do systemu. Zamawiający wymaga, żeby licencja, o której mowa w zdaniu poprzednim, była pełna, niewyłączna, nieograniczona w czasie, wolna od roszczeń osób trzecich oraz bez możliwości jej wypowiedzenia, nie może naruszać praw własności intelektualnej osób trzecich, w tym praw autorskich, patentów, ani praw do baz danych.
5. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca był podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania. Dostarczone oprogramowanie musiało być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. Wszelkie oprogramowanie miało być zainstalowane i uruchomione na dostarczonym asortymencie.
6. Oprogramowanie systemowe, byłoby dostarczone przez Wykonawcę na osobnych oryginalnych nośnikach, pochodzących z legalnego źródła, nowe nieużywane. W przypadku, gdy producent sprzętu nie dostarczał razem z komputerem płyty CD/DVD z systemem operacyjnym, tylko tworzy na dysku partycję Recovery z poziomu której można przywrócić system operacyjny, Zamawiający nie wymagał dostarczenia nośników – dotyczyło części I postępowania dla komputerów przenośnych.
7. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
8. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
9. W przypadku, gdy Wykonawca nie mógłby się wywiązać z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpiłoby przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
10. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
12. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzyłby Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli byliby już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
13. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
14. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
15. Zamawiający zastrzegł, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
16. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 13 grudnia 2024 r. - termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
17. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
18. Wykonawca powiadomiłby koordynatora ze strony Zamawiającego pisemnie o terminie dostawy nie później niż 24 godziny przed dostawą.
19. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 51745,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części II były monitory komputerowe 27".2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający wymagał, aby oferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy;
b) posiadał parametry techniczno - funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części);
c) był oznakowany znakiem CE;
d) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem;
e) w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
f) był umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym
je przed uszkodzeniami mechanicznymi;
g) był nowy, wyprodukowany w roku bieżącym dla dostawy;
h) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
4. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca dostarczył w dniu dostawy do każdego asortymentu dokumentację sporządzoną w języku polskim, zawierającą:
a) kartę gwarancyjną zawierającą numery seryjne asortymentu, termin i warunki ważności gwarancji, adresy e-mail, numery faksów, na które można dokonywać zgłoszenia naprawy oraz numery telefonów, pod którymi będzie można uzyskiwać wszelkie informacje dotyczące naprawy;
5. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
6. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie mógłby się wywiązać z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpiłoby przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
8. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
10. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzyłby Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli byliby już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
11. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
12. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
13. Zamawiający zastrzegł, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
14. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 13 grudnia 2024 r. - termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
15. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
16. Wykonawca powiadomiły koordynatora ze strony Zamawiającego pisemnie o terminie dostawy nie później niż 24 godziny przed dostawą.
17. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 70655,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części III były:Zamówienie podstawowe:
a) komputery PC typ I – 25 kompletów;
b) komputery PC typ II – 40 kompletów;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
a) komputery PC typ I – max 10 kompletów
2. Zamawiający przewidywał możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji mogło zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji była uzależniona od posiadanych środków finansowych.
3. Zamawiający przewidywał możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzegł, iż część zamówienia określona jako prawo opcji
była uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji mogła ale nie musiała nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego.
Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie powodowałoby żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpiłoby na zasadach ujętych w zawartej umowie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zamawiający wymagał, aby oferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy;
b) posiadał parametry techniczno - funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części);
c) był oznakowany znakiem CE;
d) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem;
e) w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
f) był umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym
je przed uszkodzeniami mechanicznymi;
g) był nowy, wyprodukowany w roku bieżącym dla dostawy;
h) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
8. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca dostarczył w dniu dostawy do każdego asortymentu dokumentację sporządzoną w języku polskim, zawierającą:
a) kartę gwarancyjną zawierającą numery seryjne asortymentu, termin i warunki ważności gwarancji, adresy e-mail, numery faksów, na które można dokonywać zgłoszenia naprawy oraz numery telefonów, pod którymi będzie można uzyskiwać wszelkie informacje dotyczące naprawy;
b) licencję na oprogramowanie, nośnik (CD lub DVD lub klucz USB) z zainstalowanym systemem operacyjnym, dokumentację do zainstalowanego systemu operacyjnego oraz klucz aktywacyjny do systemu. Zamawiający wymaga, żeby licencja, o której mowa w zdaniu poprzednim, była pełna, niewyłączna, nieograniczona w czasie, wolna od roszczeń osób trzecich oraz bez możliwości jej wypowiedzenia, nie może naruszać praw własności intelektualnej osób trzecich, w tym praw autorskich, patentów, ani praw do baz danych.
9. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca był podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania. Dostarczone oprogramowanie musiał być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. Wszelkie oprogramowanie miało być zainstalowane i uruchomione na dostarczonym asortymencie.
10. Oprogramowanie systemowe lub dysk odzyskiwania systemu, sterowniki do komputera, miały być dostarczone przez Wykonawcę na osobnych oryginalnych nośnikach producenta sprzętu, pochodzących z legalnego źródła, nowe nieużywane (jeśli producent dołącza takie nośniki) – dotyczyło części III postępowania dla komputerów PC.
11. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
12. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
13. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpiłoby przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
14. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
16. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzyłby Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli byliby już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
17. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
18. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
19. Zamawiający zastrzegł, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
20. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 13 grudnia 2024 r. - termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
21. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
22. Wykonawca powiadomiłby koordynatora ze strony Zamawiającego pisemnie o terminie dostawy nie później niż 24 godziny przed dostawą.
23. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w ramach prawa opcji zostałaby zrealizowana najpóźniej do dnia 20 grudnia 2024 r.
24. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.5.) Wartość części: 202730,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części IV były:Zamówienie podstawowe:
a) drukarka monochromatyczna A4 sieciowa – 10 kompletów;
b) drukarka monochromatyczna A4 z podłączeniem wyłącznie lokalnym (po USB) – 15 kompletów;
c) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 kolor – 4 komplety;
d) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A3 kolor – 2 komplety;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
a) drukarka monochromatyczna A4 sieciowa – max 5 kompletów;
b) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 kolor – max 5 kompletów;
2. Zamawiający przewidywał możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji mogło zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji była uzależniona od posiadanych środków finansowych.
3. Zamawiający przewidywał możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzegł, iż część zamówienia określona jako prawo opcji była uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji możgła
ale nie musiała nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego.
Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie powodowało żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpiłoby na zasadach ujętych w zawartej umowie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zamawiający wymagał, aby oferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy;
b) posiadał parametry techniczno - funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części);
c) był oznakowany znakiem CE;
d) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem;
e) w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
f) był umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym
je przed uszkodzeniami mechanicznymi;
g) był nowy, wyprodukowany w roku bieżącym dla dostawy;
h) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
8. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca dostarczył w dniu dostawy do każdego asortymentu dokumentację sporządzoną w języku polskim, zawierającą:
a) kartę gwarancyjną zawierającą numery seryjne asortymentu, termin i warunki ważności gwarancji, adresy e-mail, numery faksów, na które można dokonywać zgłoszenia naprawy oraz numery telefonów, pod którymi będzie można uzyskiwać wszelkie informacje dotyczące naprawy;
b) licencję na oprogramowanie, nośnik (CD lub DVD lub klucz USB) z zainstalowanym systemem operacyjnym, dokumentację do zainstalowanego systemu operacyjnego oraz klucz aktywacyjny do systemu. Zamawiający wymaga, żeby licencja, o której mowa w zdaniu poprzednim, była pełna, niewyłączna, nieograniczona w czasie, wolna od roszczeń osób trzecich oraz bez możliwości jej wypowiedzenia, nie może naruszać praw własności intelektualnej osób trzecich, w tym praw autorskich, patentów, ani praw do baz danych.
9. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca był podmiotem uprawnionym do dostawy oferowanego w ukompletowaniu oprogramowania. Dostarczone oprogramowanie musiało być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno - eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. Wszelkie oprogramowanie miało być zainstalowane i uruchomione na dostarczonym asortymencie.
10. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
11. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
12. W przypadku, gdy Wykonawca nie mógł wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpiłoby przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
13. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
15. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzyłby Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli byliby już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
16. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
17. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
18. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
19. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 13 grudnia 2024 r. - termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
20. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
21. Wykonawca powiadomiłby koordynatora ze strony Zamawiającego pisemnie o terminie dostawy nie później niż 24 godziny przed dostawą.
22. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w ramach prawa opcji zostałaby zrealizowana najpóźniej do dnia 20 grudnia 2024 r.
23. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 81378,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części V był przełącznik sieciowy wraz z akcesoriami.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy;
b) posiadał parametry techniczno - funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części);
c) był oznakowany znakiem CE;
d) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem;
e) w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
f) był umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym
je przed uszkodzeniami mechanicznymi;
g) był nowy, wyprodukowany w roku bieżącym dla dostawy;
h) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
4. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca dostarczył w dniu dostawy do każdego asortymentu dokumentację sporządzoną w języku polskim, zawierającą:
a) kartę gwarancyjną zawierającą numery seryjne asortymentu, termin i warunki ważności gwarancji, adresy e-mail, numery faksów, na które można dokonywać zgłoszenia naprawy oraz numery telefonów, pod którymi będzie można uzyskiwać wszelkie informacje dotyczące naprawy;
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
5. Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie mógłby wywiązać się z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpiłoby przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
7. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
9. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzyłby Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli byliby już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
10. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
11. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
12. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
13. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 13 grudnia 2024 r. - termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
14. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
15. Wykonawca powiadomiłby koordynatora ze strony Zamawiającego pisemnie o terminie dostawy nie później niż 24 godziny przed dostawą.
16. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w części VI były:Zamówienie podstawowe:
a) projektor multimedialny wraz z uchwytem – 1 komplet;
b) projektor multimedialny z pokrowcem do przenoszenia – 2 komplety;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
a) projektor multimedialny wraz z uchwytem – max 1 komplet.
2. Zamawiający przewidywał możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy. Prawo opcji mogło zostać zastosowane wyłącznie po zrealizowaniu 100% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych oraz potrzeby zamówienia większej ilości sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w stosunku do przewidzianego w zakresie podstawowym. Wartość zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji była uzależniona od posiadanych środków finansowych.
3. Zamawiający przewidywał możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia, po cenach określonych w ofercie, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzegł, iż część zamówienia określona jako prawo opcji
była uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji mogła, ale nie musiała nastąpić, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego.
Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie powodowałoby żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. W przypadku skorzystania z prawa opcji rozliczenie nastąpiłoby na zasadach ujętych w zawartej umowie.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w części SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zamawiający wymagał, aby oferowany asortyment:
a) był fabrycznie nowy, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy;
b) posiadał parametry techniczno - funkcjonalne nie gorsze niż wskazane w załączniku nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części);
c) był oznakowany znakiem CE;
d) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem;
e) w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich;
f) był umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym
je przed uszkodzeniami mechanicznymi;
g) był nowy, wyprodukowany w roku bieżącym dla dostawy;
h) pochodził z legalnego kanału dystrybucyjnego na teren RP.
8. Zamawiający wymagał, żeby Wykonawca dostarczył w dniu dostawy do każdego asortymentu dokumentację sporządzoną w języku polskim, zawierającą:
a) kartę gwarancyjną zawierającą numery seryjne asortymentu, termin i warunki ważności gwarancji, adresy e-mail, numery faksów, na które można dokonywać zgłoszenia naprawy oraz numery telefonów, pod którymi będzie można uzyskiwać wszelkie informacje dotyczące naprawy;
9. Wykonawca zobowiązał się dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim.
Wykonawca musiał posiadać status autoryzowanego partnera producenta oferowanego przedmiotu zamówienia na terenie polski potwierdzony pisemnie przez producenta.
10. W przypadku, gdy Wykonawca nie mógłby się wywiązać z obowiązków gwarancyjnych przejęcie serwisu nastąpiłoby przez producenta. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany był złożyć oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
11. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
13. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzyłby Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli byliby już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
14. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
15. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
16. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych środków finansowych.
17. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy jednorazowo, w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 13 grudnia 2024 r. - termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
18. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia podstawowego zostałby dostarczony do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
19. Wykonawca powiadomiłby koordynatora ze strony Zamawiającego pisemnie o terminie dostawy nie później niż 24 godziny przed dostawą.
20. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz projektorów multimedialnych w ramach prawa opcji zostałaby zrealizowana najpóźniej do dnia 20 grudnia 2024 r.
21. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 27862,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58548,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72545,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58548,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5e
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58548,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ oferta podlegała odrzuceniu w związku
z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem na wszystkie koła (4x4)
- Oczyszczanie studni chłonnych, studni rewizyjnych, wpustów ulicznych, koszy osadnikowych oraz kanałów i przykanalików z monitoringiem TV za pomocą kamery wraz z wywiezieniem i utylizacją urobku
- Wykonanie odwodnienia pasa drogowego drogi gminnej ulicy Wspólnej w Legionowie
- Przebudowa dróg publicznych w Legionowie. Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna); Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska)
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach doposażenia laboratorium LSTPD
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Środowiska-Państwowego Instytutu Badawczego .
- Zakup i dostawa skanerów, drukarek kodów kreskowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.