Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00641572/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opieka lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530859315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 6
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk.kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adcd4a8c-5519-43d4-8350-cad8dc25fd93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00185569/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opieka lekarsko-weterynaryja i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/b79b791a-ac6d-4dc3-96b6-1d72d9dca2dd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/b79b791a-ac6d-4dc3-96b6-1d72d9dca2dd
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja Zamawiającego z
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod
adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/b79b791a-ac6d-4dc3-96b6-1d72d9dca2dd.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a. stały dostęp do sieci Internet,
b. posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c. komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e. włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
a. pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych
i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się
wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.
b. w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z,
c. maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla
Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku
dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;
c. o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy
(karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta
„Zapytania/Wyjaśnienia”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem
Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022, poz. 1233), które Wykonawca chce zastrzec
w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem
Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie „Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę
przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym
archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich
informacji za jawne.
Podpis elektroniczny zastosowany z poziomu programu MS OFFICE nie spełnia wymogu poprawnej weryfikacji.
Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie
plików, a potem ewentualnie spakowanie do zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tym samy dane Wykonawców będą przetwarzane zgodnie z RODO i przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad zawarto w rozdziale 31 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tym samy dane Wykonawców będą przetwarzane zgodnie z RODO i przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad zawarto w rozdziale 31 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ/7/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Opieka lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu.
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie opieki lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu zgodnie z Ustawą
z 27 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2023, poz. 1580).
Istotne informacje:
• W schronisku przyjmowanych jest rocznie około 187 psów i 172 kotów (na podstawie danych z ostatnich 6 lat).
• Średnia ilość zwierząt przebywających miesięcznie w schronisku wynosi: około 66 psów i 57 kotów (na podstawie danych z ostatnich 3 lat).
• W schronisku znajduje się pomieszczenie, w którym mogą być wykonywane kontrole stanu zdrowia zwierząt, odrobaczanie i odpchlenie oraz szczepienia i czipowanie.
• Natomiast w schronisku nie ma pomieszczenia przeznaczonego do wykonywania skomplikowanych zabiegów leczniczych i chirurgicznych wymagających sterylnych warunków, dlatego tego typu zabiegi oraz hospitalizacja będą się odbywały w zakładzie leczniczym Wykonawcy.
2) Do obowiązków Wykonawcy będzie należała stała opieka nad zwierzętami bezdomnymi przebywającymi
w schronisku oraz wykonywanie zabiegów zapobiegających rozmnażaniu zwierząt.
3) Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.Prowadzenie obsługi według potrzeb leczenia zwierząt i na pilne wezwanie Zamawiającego;
2.Szczepienie ochronne zwierząt;
3.Leczenie zachowawcze;
4.Leczenie chirurgiczne;
5.Opracowanie harmonogramów żywieniowych;
6.Prowadzenie ewidencji chorych zwierząt;
7.Prowadzenie ewidencji zużytych leków i materiałów medycznych;
8.Dbanie o stan zdrowotny prowadzonych zwierząt;
9.Dbanie o stan sanitarny schroniska;
10.Obserwacja psów podejrzanych o wściekliznę;
11.Wykonywaniu przewidzianych prawem czynności wobec zwierząt przebywających w schronisku chorych na chorobę zakaźną;
12.Wydawanie paszportów niezbędnych przy adopcjach za granicę;
13.Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż obowiązujących na terenie schroniska;
14.Prowadzenie dokumentacji przepisów ustawowych w zakresie weterynarii;
15.Współpraca z kierownictwem i pracownikami schroniska;
16.Wizytacja schroniska trzy razy w tygodniu po 2 godz.;
4) Dyspozycyjność Wykonawcy: w zakresie sprawowania opieki weterynaryjnej nad zwierzętami schronisku oraz świadczenie usług poprzez wizytę, analizę i wykonanie czynności na terenie schroniska trzy razy w tygodniu po 2 godziny. W pozostałych dniach, w godzinach pracy lecznicy Wykonawcy sprawowany będzie dyżur weterynaryjny – telefoniczny, w czasie którego obsługiwane będą przypadki nagłe, wymagające udzielenia natychmiastowej pomocy ze względu na stan zagrożenia życia lub zdrowia zwierzęcia (nagła interwencja weterynaryjna – nie później niż 3 godz. od zgłoszenia).
5) Wykaz czynności przewidywanych w roku 2025:
1. Badanie biochemiczne krwi -460
2. Czipowanie zwierząt- 140
3. Kastracja kocura -25
4. Sterylizacja kotki -50
5. Sterylizacja suki o masie ciała do 15 kg -18
6. Sterylizacja suki o masie ciała od 15 kg do 40 kg -5
7. Sterylizacja suki o masie ciała powyżej 40 kg -1
8. Kastracja psa o masie ciała do 15 kg -20
9. Kastracja psa o masie ciała od 15 kg do 40 kg -10
10. Kastracja psa o masie ciała powyżej 40 kg - 3
11. Drobny zabieg chirurgiczny (zszywanie ran, gipsowanie, zadławienia, zęby, oko) -80
12. Odrobaczanie zwierzęcia o masie ciała do 10 kg -200
13. Zwalczanie pcheł i kleszczy (za każde 10 kg masy ciała) -150
14. Test diagnostyczny FELV-FIV -75
15. Szczepienie psów przeciw wściekliźnie - 150
16. Szczepienie kotów przeciw wściekliźnie -110
17. Szczepienie ochronne przeciw chorobom wirusowym psów -140
18. Szczepienie ochronne przeciw chorobom wirusowym kotów -100
19. Eutanazja zwierzęcia o masie ciała do 10 kg -15
20. Eutanazja zwierzęcia o masie ciała od 10 kg do 20 kg-3
21. Eutanazja zwierzęcia o masie ciała powyżej 20 kg -3
22. Usypianie ślepych miotów -1
23. RTG -60
24. RTG stomatologiczne -8
25. Sanacja jamy ustnej u kota - 5
26. Sanacja jamy ustnej u psa - 3
27. Pilna interwencja weterynaryjna na wezwanie - 8
28. Wynagrodzenie ryczałtowe - 12 m-cy
29. Leki i materiały medyczne (zgodnie ze zużyciem) - 12 m-cy
6) Badania które będą konieczne do wykonania w celu zapewnienia właściwej opieki medycznej nad zwierzętami przebywającymi w schronisku wymienione w punkcie 3 ppkt. od 1 do 26 Wykonawca zobowiązany jest podać w cenie ryczałtowej.
7) Potrzebne leki i materiały medyczne do obsługi weterynaryjnej będą nabywane przez Wykonawcę po uzgodnieniu z Zamawiającym i rozliczane miesięcznie na fakturze z podziałem na leki i materiały medyczne.
8) Zamawiający informuje, że szacunkowy koszt nabycia leków i materiałów medycznych (biorąc pod uwagę wydatki z lat ubiegłych) wynosi ok. 87 960,00 zł netto. Kwotę należy uwzględnić w Formularzu cenowym (Fc).
9) W przypadku konieczności wykonania zabiegów nieujętych w Formularzu oferty, podstawą rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą będą ceny zawarte w obowiązującym cenniku usług świadczonych przez Wykonawcę. Wykonawca po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązany jest dostarczyć obowiązujący cennik usług najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
10) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania aktualnego wpisu do ewidencji Zakładów Leczniczych dla Zwierząt, prowadzonej przez właściwą Radę Lekarsko – Weterynaryjną (zgodnie
z ustawą o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 r. poz. 24).
11) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy ma obowiązek dysponowania zakładem leczniczym dla zwierząt wyposażonym w niezbędny sprzęt i urządzenia do prowadzenia usług weterynaryjnych tj. ultrasonograf i aparat RTG oraz miejscem do przetrzymywania zwierząt w okresie rekonwalescencji, położonym na terenie oddalonym od schroniska nie dalej niż 30 km.
12) Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub
w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi
w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
13) Rodzaje i ilości czynności określone w Formularzu ofertowym są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości te będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Formularzu ofertowym. Zmniejszenie lub zwiększenie wykazu nie stanowi zmiany umowy.
14) Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ (druk nr 6).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług temu samemu Wykonawcy do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego, w okresie nie dłuższym niż 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena brutto całego zadania [PLN] 60%
2. Ilość lekarzy weterynarii [osoba] 30%
3. Czas reakcji na zgłoszenie pilnej interwencji [czas] 10%
2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr Wzór
1. Cena brutto (PLN)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
• Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
• Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Ilość lekarzy weterynarii [osoba]
gdzie:
• 1 lekarz weterynarii w dyspozycji Wykonawcy – 10 pkt
• 2 lekarzy weterynarii w dyspozycji Wykonawcy – 20 pkt
• 3 i więcej lekarzy weterynarii w dyspozycji Wykonawcy – 30 pkt
Uwaga!
Oferty Wykonawców, którzy nie dysponują przynajmniej jednym lekarzem weterynarii będą podlegały odrzuceniu.
3. Czas reakcji na podjęcie interwencji [czas]
Sposób przyznania punktów w kryterium:
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji interwencji na wezwanie, o której mowa w pkt 5.4) niniejszej SWZ, w następujący sposób:
• 3 godz. od otrzymania zgłoszenia – 0 pkt
• 2 godz. od otrzymania zgłoszenia – 5 pkt
• 1 godz. od otrzymania zgłoszenia – 10 pkt
Termin 3 godz. realizacji dodatkowego odbioru jest terminem maksymalnym, zgodnie z warunkiem zamawiającego. Zaproponowanie czasu dłuższego niż 3 godz. będzie stanowić niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia i będzie stanowić podstawę do odrzucenia oferty.
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 10 pkt.
W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego wypełnienia (np. nieczytelnego wypełnienia lub zaznaczenia więcej niż jednej kratki) odpowiedniej pozycji w Formularzu oferty, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje maksymalny termin podjęcia działania związanego z realizacją interwencji określony w SWZ. Wykonawca otrzyma wówczas 0 punktów w kryterium.
1) Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą tę, która nie będzie podlegać odrzuceniu i będzie spełniać warunki ustawy Pzp, a także wszystkie warunki niniejszej SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów wynikających z w/w kryteriów oceny ofert. Punkty będą liczone do dwóch miejsc po przecinku.
2) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty.
3) Zamawiający - powiadamiając o tym Wykonawcę - zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, poprawi w ofercie Wykonawcy omyłki. Zgodnie z art. 223 ust. 3 w przypadku, poprawienia innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
4) Wykonawca, którego oferta uzyska najkorzystniejszy bilans punktowy zamówienia wynikający z kryteriów oceny ofert, będzie zobowiązany, na wezwanie Zamawiającego do dostarczenia dokumentów potwierdzających dane zawarte w oświadczeniach (druk Nr 1, 1A, 2 i 2A).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość lekarzy weterynarii [osoba]
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na podjęcie interwencji [czas]
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym -Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tymzakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
-Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada status lecznicy weterynaryjnej lub kliniki weterynaryjnej zgodnie z
ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 poz. 24)
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa -Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna i zawodowa -Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI
DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH
WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109
ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13.04.2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA
WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,
o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczenie na wezwanie Zamawiającego składa:
1. Wykonawca (druk Nr 3);
2. każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 3);
3. podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 3A).
Oświadczenie należy złożyć na wezwanie Zamawiającego, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA
PODSTAWIE ART. 122 USTAWY PZP
Uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca spełni warunek jeżeli
wykaże, że posiada status lecznicy weterynaryjnej lub kliniki weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach
leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2019 poz. 24)
Wykaz osób (sporządzony wg wzoru druk Nr 5). Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (druk Nr 5).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie stawia wymogu złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz oferty Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przezupełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/ Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym
z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia
zamówienia
KRS/CEIDG Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana
do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa, powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów w Formularzu oferty.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ (druk Nr 4) lub pełnomocnictwa
Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy
umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
1. Wykonawca (druk Nr 1);
2. każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 1) w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3. podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 1a)
w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do
wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
1. Wykonawca (druk Nr 2);
2. każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 2);
3. podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 2A).
Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów Wykonawcy Oświadczenie podmiotu trzeciego o
udostępnieniu swoich zasobów
w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy
w zakresie wskazanym w druku Nr 5A.
Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia, z którego wynika, które czynności wykonają poszczególni Wykonawcy.
Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 11 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniaćnastępujące wymagania:
1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
3. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
a. nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy
z określeniem adresu siedziby,
c. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.
4. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z
Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez
każdego z jej wspólników.
5. Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 15 SWZ.
6. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami
losowymi niewynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego
wyłącznie z pełnomocnikiem.
7. Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie,
o którym mowa w punkcie powyżej.
8. Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za
wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/ wspólników musi być
częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
10. W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co
najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
11. W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
12. W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust./ 1 ustawy Pzp. Szczegółowezasady określone zostały w PPU stanowiących Druk nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/b79b791a-ac6d-4dc3-96b6-1d72d9dca2dd
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-11
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa serwerów do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia""
- Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta - ul. Wyspiańśkiego (przebudowa ulicy w celu utworzenia drogi dla rowerów i pieszych wraz z robotami towarzyszącymi)
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego
- Opieka lekarsko-weterynaryjna i obsługa medyczna zwierząt w Schronisku dla bezdomnych zwierząt przy ul. Gliwickiej 20 w Kędzierzynie-Koźlu
- Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku (część A i część B)
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami, zapobieganie bezdomności zwierząt oraz zbieranie, transport i utylizacja zwłok zwierząt na terenie gminy Hażlach
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi na terenie Gliwic w 2025 r.
- Świadczenie usług weterynaryjnych w 2025 roku, z podziałem na trzy części
- ZAPEWNIENIE OPIEKI DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT DOMOWYCH Z TERENU GMINY MIASTO SOCHACZEW W TERMINIE 01.01.2025 R. - 31.12.2025 R.
- "Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w gminie Błonie w 2025 r."
- Utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom odłowionym z terenu Gminy Pajęczno
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.