Og³oszenie z dnia 2024-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miasta i Gminy Szamotu³y
w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA SZAMOTU£Y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miasta i Gminy Szamotu³y
w 2025 roku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fec54586-ab10-4e27-978c-6514cb1443cb
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00635543
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawców dotycz±ca
z³o¿enia,zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje1.Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy.2.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty
Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu. 3. Oferta powinna byæ: 1. sporz±dzona na
podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim, 2. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za
po¶rednictwem platforma zakupowa.pl,3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców
do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji
elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym
(eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES
zewnêtrzny.Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w
formacie XAdES.Szczegó³owy opis okre¶la SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z tre¶ci± rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z
04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, Miasto i Gmina Szamotu³y informuje ¿e:
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Szamotu³y, adres siedziby: ul. Dworcowa 24, 64-500 Szamotu³y,
tel. (61) 29-27-576, 568, fax 61 29 20 072, NIP 787-207-44-67, REGON 631258230, zwany dalej Miasto i Gmina Szamotu³y.
Inspektor ochrony danych w Mie¶cie i Gminie Szamotu³y jest Pani Pani Aleksandra Cnota-Miko³ajec, kontakt: iod@eduodo.pl.
II. RODZAJ DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA
W ramach postêpowania o udzielenie zamówienia, negocjacji umów, procedury ich zawarcia oraz realizacji, Miasto i Gmina
Szamotu³y jest Administratorem danych osobowych w odniesieniu do danych osób fizycznych dzia³aj±cych w imieniu w³asnym jako
kontrahenci lub jako przedstawiciele kontrahentów ich pracownicy, wspó³pracownicy lub inne osoby zaanga¿owane ze strony
kontrahentów w negocjowanie i realizacjê umów. W ramach powy¿szego Administrator przetwarza identyfikacyjne i kontaktowe dane
osobowe, w postaci min. imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych
wymaganych do wskazania w tre¶ci umowy lub w trakcie jej realizacji. Je¿eli w ramach negocjacji, zawarcia lub realizacji zawartej
umowy, kontrahent przekaza³ Administratorowi dane osobowe swoich przedstawicieli, pracowników lub wspó³pracowników,
wskazuje siê ¿e niniejsza klauzula informacyjna ma zastosowanie tak¿e do tych osób i powinna zostaæ tym osobom udostêpniona.
W ramach niniejszego postêpowania Administrator przetwarza dane, które mog± dotyczyæ osób fizycznych dzia³aj±cych w imieniu
w³asnym lub jako przedstawiciele innych podmiotów, których udzia³ w niniejszym postêpowaniu zwi±zany jest w szczególno¶ci z
wystêpowaniem jako(cd.w SWZ)
VIII. WYTYCZNE DLA WYKONAWCY
1. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿±
m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci w³asny obowi±zek informacyjny Wykonawcy, przewidziany w art. 13 RODO,
wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e
obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której
dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2. Ponadto Wykonawca wype³nia w³asny obowi±zek informacyjny Wykonawcy, wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób
fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej
jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Maj±c na uwadze powy¿sze, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane
Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê oraz celem zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ wy¿ej wymienione w³asne obowi±zki
informacyjne, a osoby których dane dotycz± posiadaj± wiedzê, ¿e ich dane zosta³y ujawnione Zamawiaj±cemu, Wykonawca sk³ada
wobec Zamawiaj±cego o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 6 do SWZ, w którego tre¶ci Wykonawca potwierdzi wype³nienie przez
Wykonawcê jego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO oraz potwierdzi przekazanie osobom
których dane dotycz±, tre¶ci klauzuli informacyjnej Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.29.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 373401,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 6 do SWZ;
- Projekt umowy - za³±cznik nr 5 do SWZ,
- kosztorys ofertowy - za³±cznik nr 7 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w ka¿dej z pozycji okre¶lonych w za³±czniku nr 3 – do 20 %, po cenach jednostkowych okre¶lonych w tym za³±czniku. Do zamówieñ w ramach prawa opcji stosuje siê zapisy dotycz±ce zamówieñ podstawowych. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji lub skorzystania w niepe³nym zakresie, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. W przypadku chêci skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy sk³ada Wykonawcy pisemne o¶wiadczenie pod rygorem niewa¿no¶ci (forma równowa¿na – dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o skorzystaniu z prawa opcji. Realizacja zamówienia objêtego opcj± jest wy³±cznie uprawnieniem Zamawiaj±cego. W zakresie realizacji zamówienia objêtego prawem opcji zapisy niniejszej Umowy stosuje siê odpowiednio.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
KRYTERIUM RANGA
Cena (C) 100%
RAZEM: 100%
2. Kryterium cena (C) bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w ofercie.
Zamawiaj±cy przyzna punkty na podstawie poni¿szego wzoru:
C = Cmin / Co x 100 pkt.
gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtañszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
3. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny najwy¿sza liczbê punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbêdzie siê w oparciu o w/w wzór.
Obliczenia bêd± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku
4. Punkty zostan± przyznane poprzez zaokr±glenie liczb do czê¶ci setnych.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, z³o¿ono oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê posiadania:
a) Wpis do rejestru operatorów pocztowych, o których mowa w art. 6 ust. 1 ustawy Prawo Pocztowe z dn. 23.11.2012r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640) oraz posiadanie uprawnieñ wydanych przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na wykonanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym,
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych o warto¶ci minimum 50.000,00 z³.
2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 2) SWZ, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Podmiotowe ¶rodki dowodowe podmiotów zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
Lp Wymagany podmiotowy ¶rodek dowodowy
a) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w Roz VIII pkt. 2 ppkt. 1) lit. a) SWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsca zamieszkania ma osoba, nie wydaje siê ww. dokumentów lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Terminy wystawienia ww. dokumentów stosuje siê.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci, podmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów-o¶wiadczenie wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty powtarzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie Za³±cznika nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
X. WYKONAWCY POLEGAJ¡CY NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 3, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w SWZ, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 (Za³±cznik nr 2 do SWZ), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
7. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
8. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
9. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
cd w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
IX. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJACY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – KONSORCJUM/SPÓ£KA CYWILNA1. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa Rozdziale VIII ust. 1. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazuj±cy spe³nienie warunku na zasadach okre¶lonych w Rozdziale V SWZ.
3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo do pe³nienia takiej funkcji, udzielone zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
4. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy, w zakresie:1) cen jednostkowych przesy³ek i us³ug w wyniku zmiany cenników zaakceptowanych przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej;
2) cen us³ug nie bêd±cych us³ugami powszechnymi, zwi±zanych ze zmianami stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego.
2. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji niniejszej Umowy mo¿e byæ zmieniana o warto¶æ zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1). Ceny jednostkowe zaoferowane w ofercie mog± ulec zmianie w wyniku zmiany cenników zaakceptowanych przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej. Wykonawca jest zobowi±zany powiadomiæ Zamawiaj±cego o zmianie cen z miesiêcznym wyprzedzeniem i szczegó³owo wykazaæ zmiany cen w stosunku do cen jednostkowych us³ug wyspecyfikowanych w formularzu oferty. Je¿eli w trakcie obowi±zywania umowy nast±pi zmiana w zakresie cen jednostkowych poszczególnych us³ug, Zamawiaj±cy, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty za ¶wiadczone us³ugi w wysoko¶ci obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury VAT.
3. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u realizacji niniejszej Umowy mo¿e byæ zmieniana o warto¶æ zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2) o ile zmiany te bêd± mia³y wp³yw na realizacjê zamówienia i w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonuj±cych tych zmian do 30 dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie Strona Umowy zwróci siê do drugiej Strony z udokumentowanym wnioskiem o wprowadzenie zmiany wynagrodzenia. Zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy nale¿y rozumieæ jako mo¿liwo¶æ zarówno jego zwiêkszenia, jak i zmniejszenia. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulega wy³±cznie kwota brutto w zwi±zku ze zmian± stawki VAT i dotyczy wy³±cznie okresu na przysz³o¶æ.
4. Strony dokonaj± zmiany wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych, na nastêpuj±cych zasadach:
1) Wzrost wynagrodzenia mo¿e obejmowaæ tylko wszelkie koszty transportu oraz zakup niezbêdnych materia³ów s³u¿±cych do realizacji umowy, które powinny zostaæ wykazane przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy nie dopuszcza zwiêkszenia wynagrodzenia o ww. wska¼nik w zakresie kosztów objêtych zmianami mo¿liwymi do przeprowadzenia na podstawie ust. 1, w szczególno¶ci kosztów pracowniczych.
2) Ustalone wynagrodzenie bêdzie waloryzowane maksymalnie 3 razy – raz na kwarta³, w oparciu o warto¶æ wska¼nika cen towarów i us³ug, publikowanego w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego.
3) Zwaloryzowana stawka wynagrodzenia znajduje zastosowanie pocz±wszy od kolejnego miesi±ca kalendarzowego, nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym opublikowano stosowny Komunikat Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego.
4) Wykonawca winien z³o¿yæ do Zamawiaj±cego wniosek w powy¿szym zakresie odpowiednio do koñca I, II oraz III kwarta³u 2025 roku, z tym ¿e zmiana wynagrodzenia nast±pi pocz±wszy od miesi±ca, w którym zosta³ z³o¿ony ww. wniosek. Pierwsza waloryzacja mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ w 2025 roku.
5) Wykonawca bêdzie uprawniony do zmiany wynagrodzenia, je¿eli wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug przekroczy 5 % w stosunku do miesi±ca, w którym nast±pi³o otwarcie ofert
6) Maksymalna ³±czna warto¶æ zmiany wynagrodzenia to 10 % warto¶ci wynagrodzenia umownego brutto.
7) Zmiana wynagrodzenia dotyczy prac zrealizowanych po jej dokonaniu.
5. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust. 4, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ Umowê, w zakresie odpowiadaj±cym powy¿szym zmianom dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki:
1) przedmiotem Umowy s± us³ugi;
2) okres obowi±zywania Umowy przekracza 6 miesiêcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-14
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- Us³ugi kompleksowego sprz±tania w budynkach B i C Starostwa Powiatowego w Szamotu³ach przy ul. Wojska Polskiego 4, w Szamotu³ach
- Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych
- TP/6/2024 Dostawa worków foliowych do odpadów segregowanych na rok 2025
- Sukcesywna dostawa wyposa¿enia medycznego, materia³ów ochronnych, papieru i elektrod do EKG oraz materia³ów medycznych
- "Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miasta i Gminy Szamotu³y w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i materia³ów medycznych
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddzia³ów w Kro¶nie, Przemy¶lu i Tarnobrzegu.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym ¶wiadczone na potrzeby Powiatowego Urzêdu Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Bia³a Podlaska - 2025.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy w Jab³once w 2025 roku".
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Krajowego O¶rodka Wsparcia Rolnictwa Oddzia³ Terenowy w Krakowie
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.