Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581103/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-094c7f58-eeef-47da-adb4-f25bf6a3a84b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich”Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-094c7f58-eeef-47da-adb4-f25bf6a3a84b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem inwestycji jest budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich obejmująca:
• wykonanie sieci kanalizacyjnej deszczowej wraz przykanalikami,
• budowę drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z budową zjazdów, chodnika, poboczy z obsiewem nasionami traw.
3.2. Teren inwestycji obejmuje działki nr: 348/14.
3.3. W związku z realizacją w pierwszej kolejności zadania pn. "Budowa ulicy Kalinowej w Strzelcach Kraj.", co wiąże się z brakiem możliwości odprowadzenia wód opadowych i roztopowych do zaprojektowanego wg odrębnej procedury administracyjnej kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Jesionowej w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Jesionowej w Strzelcach Kraj.", do czasu realizacji w/w zadania wody opadowe i roztopowe należy odprowadzić do istniejącego kolektora kanalizacji ogólnospławnej w ul. Jesionowej dz. nr 371 (istniejąca studnia o rzędnych 77,52 / 74,95). Powyższy zakres przedstawiono na załączniku mapowym.
3.4. Zamawiający dopuszcza całkowite zamknięcie odcinka drogi z uwagą:
Wykonawca musi tak rozplanować roboty budowlane aby przez cały okres realizacji inwestycji umożliwić ruch pieszych, w tym dojście do budynków mieszkalnych oraz w miarę możliwości dojazdy mieszkańców i służb ratunkowych do posesji.
3.5. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Konieczność starannego zaplanowania prowadzonych prac, w sposób zapewniający dojazd do posesji a także zdobycie na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy na wykonanie zamówienia.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej:
• wizja lokalna po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod
nr tel. +48 957636324 Pani Katarzyna Kołupajło.
3.6. Zakres planowanych do wykonania robót będzie obejmować w szczególności:
1. Branża sanitarna:
Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami:
• sieć kanalizacji deszczowej o średnicy Ø315mm
• przykanaliki kanalizacji deszczowej o średnicy Ø200mm
• studnie betonowe Ø1000mm
• studzienki ściekowe Ø500mm z osadnikiem
2. Branża drogowa:
• budowa drogi z kostki brukowej betonowej
• budowa zjazdów
• budowa chodnika
• wykonanie poboczy z kostki betonowej, kruszywa łamanego
• humusowanie wraz obsiewem nasionami traw
• ułożenie rur ochronnych
• regulacja studzienek
Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną branży sanitarnej i drogowej.
Szczegółowy zakres robót ujęty został w projektach budowlanych i technicznych, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót oraz TER. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy stanowi ryczałt za roboty budowlane, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub tabeli elementów scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.
3.7. Zakres zamówienia obejmuje również:
• wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji powykonawczej do odbioru inwestycji oraz skutecznego powiadomienia nadzoru budowlanego o zakończeniu robót - 3 egz.
• b. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych - 3 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676077,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858663,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676077,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Madex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321491535
7.3.3) Ulica: ul. Pełczycka 3a
7.3.4) Miejscowość: Barlinek
7.3.5) Kod pocztowy: 74-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676077,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Dostawa paliwa do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
- Zakup i wdrożenie macierzy dyskowej NVMe oraz zakup i wdrożenie przełączników sieciowych 48 portowych
- Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Przebudowa konstrukcji drogi na odcinku od ul. 1 Maja w Żędowicach do ul. Opolskiej w Zawadzkiem
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.