eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-094c7f58-eeef-47da-adb4-f25bf6a3a84b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich”
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-094c7f58-eeef-47da-adb4-f25bf6a3a84b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581103

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem inwestycji jest budowa ul. Kalinowej w Strzelcach Krajeńskich obejmująca:
• wykonanie sieci kanalizacyjnej deszczowej wraz przykanalikami,
• budowę drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z budową zjazdów, chodnika, poboczy z obsiewem nasionami traw.
3.2. Teren inwestycji obejmuje działki nr: 348/14.

3.3. W związku z realizacją w pierwszej kolejności zadania pn. "Budowa ulicy Kalinowej w Strzelcach Kraj.", co wiąże się z brakiem możliwości odprowadzenia wód opadowych i roztopowych do zaprojektowanego wg odrębnej procedury administracyjnej kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Jesionowej w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Jesionowej w Strzelcach Kraj.", do czasu realizacji w/w zadania wody opadowe i roztopowe należy odprowadzić do istniejącego kolektora kanalizacji ogólnospławnej w ul. Jesionowej dz. nr 371 (istniejąca studnia o rzędnych 77,52 / 74,95). Powyższy zakres przedstawiono na załączniku mapowym.

3.4. Zamawiający dopuszcza całkowite zamknięcie odcinka drogi z uwagą:
Wykonawca musi tak rozplanować roboty budowlane aby przez cały okres realizacji inwestycji umożliwić ruch pieszych, w tym dojście do budynków mieszkalnych oraz w miarę możliwości dojazdy mieszkańców i służb ratunkowych do posesji.

3.5. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Konieczność starannego zaplanowania prowadzonych prac, w sposób zapewniający dojazd do posesji a także zdobycie na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy na wykonanie zamówienia.
Termin i zasady udziału w wizji lokalnej:
• wizja lokalna po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod
nr tel. +48 957636324 Pani Katarzyna Kołupajło.

3.6. Zakres planowanych do wykonania robót będzie obejmować w szczególności:

1. Branża sanitarna:
Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami:
• sieć kanalizacji deszczowej o średnicy Ø315mm
• przykanaliki kanalizacji deszczowej o średnicy Ø200mm
• studnie betonowe Ø1000mm
• studzienki ściekowe Ø500mm z osadnikiem

2. Branża drogowa:
• budowa drogi z kostki brukowej betonowej
• budowa zjazdów
• budowa chodnika
• wykonanie poboczy z kostki betonowej, kruszywa łamanego
• humusowanie wraz obsiewem nasionami traw
• ułożenie rur ochronnych
• regulacja studzienek

Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną branży sanitarnej i drogowej.
Szczegółowy zakres robót ujęty został w projektach budowlanych i technicznych, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót oraz TER. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy stanowi ryczałt za roboty budowlane, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub tabeli elementów scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.

3.7. Zakres zamówienia obejmuje również:
• wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji powykonawczej do odbioru inwestycji oraz skutecznego powiadomienia nadzoru budowlanego o zakończeniu robót - 3 egz.
• b. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych - 3 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676077,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858663,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676077,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Madex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321491535

7.3.3) Ulica: ul. Pełczycka 3a

7.3.4) Miejscowość: Barlinek

7.3.5) Kod pocztowy: 74-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676077,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.