eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Dostawa dla Sekcji Konnej SM w Łodzi trzyosobowego pojazdu dostawczego typu Furgon o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa dla Sekcji Konnej SM w Łodzi trzyosobowego pojazdu dostawczego typu Furgon o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470006145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 121/123

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-521

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (42) 250-22-01

1.5.8.) Numer faksu: +48 (42) 630-93-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strazmiejska.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa dla Sekcji Konnej SM w Łodzi trzyosobowego pojazdu dostawczego typu Furgon o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c53fa322-4bdf-47e2-8f09-32216781db27

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052652/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa dla Sekcji Konnej SM w Łodzi trzyosobowego pojazdu dostawczego typu Furgon o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uml.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z numeracją SWZ:
15.1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim
15.2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (z wyłączeniem
składania ofert) odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem https://uml.ezamawiajacy.pl w
zakładce „Korespondencja”.
15.3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
15.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie. Rejestracja dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto za darmo” na stronie
https://oneplace.marketplanet.pl. Szczegółowa instrukcja dotycząca tworzenia konta Wykonawcy oraz złożenia oferty dostępna jest
na Platformie w zakładce “Baza wiedzy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z numeracją SWZ:
15.11. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy:
15.11.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
15.11.2 Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
15.11.3 Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;
15.11.4 Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -w wersji 32 oraz 64
bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64,
dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do
oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK);
15.11.5 Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
15.11.6 Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość zainstalowania ww.
komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.
15.12 W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze
wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu: tel. +48 22 257 22 23.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z numeracją SWZ:
27.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, Zamawiający informuje, że:
27.1.1 Administratorem danych osobowych Wykonawców jest:
STRAŻ MIEJSKA W ŁODZI
ul. Wólczańska 121/123
90 - 521 Łódź
REGON: 470006145
tel. (+48) 42 250 22 01 fax. (+48) 42 630 93 22
e-mail: sekretariat@strazmiejska.lodz.pl
strona: www.strazmiejska.lodz.pl
27.1.2 Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którymi Wykonawca może skontaktować się poprzez e-mail
iod@strazmiejska.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych przez Straż Miejską w Łodzi oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
27.1.3 Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wykonywanie usług w zakresie sprzątania
budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2025r” prowadzonym w
trybie podstawowym bez możliwości negocjacji,
w celu:
27.1.3.1 przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie Wykonawcy;
27.1.3.2 zawarcia umowy;
27.1.3.3 rozliczenia finansowo- księgowego.
27.1.4 Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach:
27.1.4.1 ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
27.1.4.2 ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
27.1.4.3 ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
27.1.4.4 ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
27.1.5 Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych, bezpośrednio go dotyczących, jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
27.1.6 Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania na podstawie art. 18 i art. 74 ustawy Pzp a ponadto odbiorcami danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych
osobowych, tj. podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osoby i
podmioty zainteresowane prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmioty korzystające z
Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej –
eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na
podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
27.1.7 Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane, w tym przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020 poz. 164 ze zm.), przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z numeracją SWZ:
27.1.8 W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, Wykonawcy przysługuje:
27.1.8.1 prawo dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 RODO;
27.1.8.2 prawo do sprostowania danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
27.1.8.3 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
27.1.8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO.
27.1.9 Wykonawcy nie przysługuje:
27.1.9.1 prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
27.1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
27.1.9.3 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
27.1.10 W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie
do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KA/231/08/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Sekcji Konnej Oddziału Specjalistycznego Straży Miejskiej w Łodzi pojazdu dostawczego typu Furgon z silnikiem spalinowym o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony.
5.2 Pojazd musi:
5.2.1. Być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2024r.
5.2.2. Ofertowany pojazd powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz przystosowany do ruchu po drogach publicznych na terytorium Polski, w szczególności powinien spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
5.2.3. Posiadać srebrny kolor nadwozia zgodnie z wymogami § 32b Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2024.502 j.t.).
5.2.4. W zakresie emisji spalin spełniać wymagania normy EURO6 lub EURO VI.
5.3. Dopuszcza się składanie ofert na samochody będące na stanie magazynowym, jeżeli spełnione są warunki określone w poniższym opisie przedmiotu zamówienia.
5.4. Wraz z pojazdem Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć:
a) wyciąg ze świadectwa homologacji lub jego odpis;
b) wykaz autoryzowanych stacji obsługi;
c) opis warunków gwarancji;
d) instrukcję obsługi w języku polskim;
e) inne wymagane prawem dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu.
5.5. Wykonawca oświadcza, że samochód będący przedmiotem dostawy stanowi jego własność, jest wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest samochód będący przedmiotem niniejszego postępowania oraz, że nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia.
5.6. Wykonawca dostarczy zamówiony samochód osobowy wraz z wyposażeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na swój koszt.
5.7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód był zatankowany do pełna.
5.8. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowany pojazd wymagań stawianych przez Zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty opis podstawowych parametrów oferowanego samochodu (Załącznik nr 1 do Formularza oferty).
5.9. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ
5.10. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
5.11. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

34136000-9 - Samochody półciężarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z numeracją SWZ:
20.3 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
20.4 Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:

 LP=(C)+(G)+(T)
gdzie:
LP Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie badanej
C liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium
(1) — Cena brutto zamówienia
G Liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium (2) – Okres gwarancji
T liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana w kryterium
(2) — Termin dostawy pojazdu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z numeracją SWZ:
7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadanego doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia na dostawę samochodów o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie (potwierdzeniem mogą być referencje) - Załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga
1. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub ważności zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z numeracją SWZ:
9.4.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz art.108 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
b) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej. w zakresie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 6 do SWZ,
d) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
- art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ,
e) Oświadczenie Wykonawcy składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ,
f) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę — jeśli dotyczy (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ).
W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z numeracją SWZ:
9.4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
9.4.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu
b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów — Oświadczenie Wykonawcy — Załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uml.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.