eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wraz z montażem i uruchomieniem pierwszego wyposażenia dla pomieszczeń FabLabu przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pierwszego wyposażenia dla pomieszczeń FabLabu przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pierwszego wyposażenia dla pomieszczeń FabLabu przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-514b3ea3-3283-4e72-b216-844532b44d3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa sprzętu i wyposażenia dla pomieszczeń FabLabu przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 96/WZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pierwszego wyposażenia dla pomieszczeń FabLabu przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie.
Opis stanu istniejącego, dane ogólne budynku:
W ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Adaptacja pomieszczeń budynku LXX LO przy ul. Dembowskiego 1 dla potrzeb FabLab” powstaje zmodernizowana część budynku szkoły, mieszcząca na parterze strefę wejściową, pracownie, pomieszczenia administracyjne, oraz zespół pomieszczeń sanitarnych i magazyn. Podpisana przez m. st. Warszawa Dzielnica Ursynów umowa na powyższe zadanie inwestycyjne obejmuje zakończenie prac budowlanych do 10.12.2024 r.
Rzut kondygnacji parteru wraz z oznaczeniem pomieszczeń stanowią Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego i warunki realizacji:
1. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
a) posiadać obowiązujące atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełniają wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem;
b) być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, pochodzące z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta,
c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U z 2016 r., poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi.
2. Należy koordynować wszystkie dostawy i prace na terenie obiektu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego jako Koordynator wykonania zamówienia, we współpracy z Użytkownikiem.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wniesienie pierwszego wyposażenia do wskazanych pomieszczeń i ustawienie we wskazanych miejscach oraz montaż „na gotowo”, umożliwiający natychmiastowe użytkowanie a także usunięcia zbędnych opakowań z terenu, wraz z ich prawidłową utylizacją.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zweryfikowanie podanych w opisie przedmiotu zamówienia wymiarów pierwszego wyposażenia, po dokonaniu dokładnych pomiarów pomieszczeń w budynku. W przypadku wystąpienia różnic w pomiarach pierwszego wyposażenia należy je skonsultować z Zamawiającym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy;
b) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;
c) formularz cenowy - zestawienie pierwszego wyposażenia dla FabLabu stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

42700000-3 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych, odzieży i skóry

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.