Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00636329 z dnia 2024-12-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka – Sektor I w miesiącu grudzień 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2634331
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka – Sektor I w miesiącu grudzień 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b79ec876-6f91-43cd-b712-f5e7a36bfb40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046162/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.21 Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka – Sektor I w miesiącu grudzień 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 uPzp można udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 uPzp, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Część dalsza w sekcji VI ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7945625,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 381763,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka – Sektor I Miasto Wieliczka:
1. Odbiór i transport, do wskazanej przez Zamawiającego instalacji komunalnej, odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka w Sektorze I w szacowanej ilości odpadów: 950,000 Mg,
2. Celem Zamawiającego jest realizacja racjonalnej gospodarki odpadami ze szczególnym naciskiem na osiągnięcie efektywnych wyników w segregacji.
3. Informacje niezbędne dla wykonania zamówienia dla Sektora I – granice administracyjne miasta Wieliczka, zasady gromadzenia, odbioru odpadów komunalnych oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są w standardach wykonywania usług i ich szczegółowym zakresie stanowiącym załącznik nr 5 do nin. zaproszenia. Dokument ten będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w Sektorze I zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów stanowiącym załącznik nr 8 do nin. zaproszenia.
5. Rodzaj zamówienia – usługa.
6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
7. Zamawiający wymaga, aby usługi odbioru i transportu odpadów odbywały się zgodnie z przepisami prawa, w szczególności Zamawiający wymaga, aby przez cały okres wykonywania zamówienia wykonawca posiadał:
7.1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, wymagany przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (art. 9b, 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.: Dz. U. 2024 r. poz. 399 ze zm.),
7.2) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wymagany przepisami ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym,
7.3) aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wynikające z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029 ze zm.) z zastrzeżeniem art. 233 ust.1-3 tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294503,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294503,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294503,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832009500; Regon: 120618017
7.3.3) Ulica: J. Jedynaka 30
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294503,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W zaistniałym stanie faktycznym wszystkie powyższe warunki zostały spełnione, ponieważ: Zamawiający - Gmina Wieliczka 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1 jako jednostka samorządu terytorialnego jest jednostką sektora finansów publicznych o której mowa w art. 4 pkt 1 uPzp. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na odbiór i transport odpadów komunalnych odebranych z zamieszkałych nieruchomości Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o. zgodnie z art. 6d ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce jest osobą prawną, nad którą Gmina Wieliczka zwana dalej Zamawiającym sprawuje kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami. Zamawiający jest właścicielem 100 % udziałów spółki i posiada dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. Kierownik Zamawiającego Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka pełni funkcję zgromadzenia wspólników spółki. Powyższe dane wynikają z aktu założycielskiego Spółki oraz danych z KRS. Ponad 90% działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego tj. Gminę Wieliczka. Powyższe obliczono uwzględniając średni przychód osiągnięty przez spółkę w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych. W spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawy materiałów budowlanych - część 2 - dostawy zapraw betonowych, cementowych"
- "Dostawa i wdrożenie nowego urządzenia Next Generation Firewalls wraz z migracją danych w Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2027K Wieliczka -Myślenice od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1953K do granicy powiatu w miejscowościach Gorzków i Byszyce Gmina Wieliczka, Powiat Wielicki"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część IV - jodek potasu".
- Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce, na cele regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pasy drogowe dróg powiatowych oraz podział działek
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Chojnice
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- Obsługa butelkomatów i miejskiego punktu elektroodpadów - numer postępowania: 26/ZP/25
- Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.