Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00680490/01 - Wynik z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków do szkół i punktów przedszkolnych na terenie Gminy Przelewice od dnia 2 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przelewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685237
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przelewice
1.5.2.) Miejscowość: Przelewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przelewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przelewice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków do szkół i punktów przedszkolnych na terenie Gminy Przelewice od dnia 2 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 r
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02b0ff8c-131e-450d-839a-cb943060e022
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082837/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowanie i dostawa posiłków do szkół i punktów przedszkolnych na terenie Gminy Przelewice od dnia 2 stycznia do dnia 31 grudnia 2025r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przelewice.ezamawiajacy.pl/pn/przelewice/demand/184709/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przelewice.ezamawiajacy.pl/pn/przelewice/demand/184709/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.1 Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.2 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na MarketPlanet. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy dostępny na stronie internetowej https://przelewice.ezamawiajacy.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.3 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie MarketPlanet ani logowania.
2.4 Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).
2.5 Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
2.6 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://przelewice.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 4. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "RODO", w celu umożliwienia korzystania za środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
1) administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych
z niniejszym postępowaniem jest Wójt Gminy Przelewice
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Przelewice, adres e-mail: iod@przelewice.pl
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy),
5) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:
• przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata,
• do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół podstawowych i przedszkolnych w Kłodzinie, Żukowie, Jesionowie i Przelewicach, obejmujące dwa obszary. Część I dotyczy dostarczania posiłków dla około 30 uczniów w formie drugich dań, zup oraz deserów w dniach nauki, od 2 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2025 roku. Część II obejmuje dostarczanie posiłków dla 75 dzieci w oddziałach przedszkolnych w Przelewicach, w tym śniadań, obiadów, podwieczorków oraz napojów. Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostaw, wysoką jakość posiłków, zgodność z normami żywienia dzieci, oraz dbałość o higienę i bezpieczeństwo żywności.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części :
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Łączna liczba punktów dla danej oferty zostanie obliczona na podstawie sumy punktów uzyskanych w każdym kryterium, zgodnie z przypisaną wagą:
Łączna liczba punktów zawiera
• Punkty za kryterium ceny
• Punkty za parametry jakościowe
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Urozmaicenie jadłospisu i jego atrakcyjność
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:Minimalny poziom zdolności będzie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie krótszym, jeśli działalność wykonawcy trwa krócej) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków, która:
• trwa nie krócej niż 6 miesięcy (na podstawie jednej umowy),
• obejmuje przygotowywanie i dostarczanie posiłków co najmniej 3 dni w tygodniu (z przerwami na dni świąteczne, dni wolne, ferie itp.) dla minimum 60 osób jednocześnie.
Uwaga: W przypadku, gdy usługa jest w trakcie wykonywania, wykonawca musi wykazać, że realizuje tę usługę nie krócej niż przez 6 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 126 i 128 Pzp.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Formularz Oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2).
4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
6. Oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
Uwaga: Dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
7. Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
Uwaga: Dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 126 i 128 Pzp.2. Certyfikaty i atesty, zgodnie z art. 106 ust. 1 Pzp, w zależności od przedmiotu zamówienia.
3. Referencje lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wcześniejszych zamówień, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 7 Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wysokość i Sposób Wnoszenia Wadium1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości
• 1500,00 zł. dla części I
• 500 zł. dla części II
1.2. W tytule wpłaty należy podać numer postępowania IP.271.19.2024,
1.3. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert; decydujący jest moment wpływu środków na rachunek zamawiającego.
1.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:
a) W pieniądzu – przelewem na konto depozytowe w Banku Spółdzielczym Wolin Filia Przelewice, nr konta: 66 9393 1010 2600 1140 2000 0120.
b) W formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia – udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2024 poz. 419). Poręczenie musi mieć charakter pieniężny.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt. 1-3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.a) Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji umowy dokonywanie zmian w następujących przypadkach:
b) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę. Zmieniony sposób wykonania przedmiotu umowy zostanie określony w aneksie do umowy sporządzonym w oparciu o aktualną podstawę prawną, stanowiącą uzasadnienie dla dokonania zmiany;
c) wystąpią obiektywne, niezależne od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana powyższa może zostać wprowadzona na pisemny wniosek strony umowy, wskazujący okoliczności i uzasadnienie dla zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o określony czas,
d) zmian w wykazie osób wskazanych do realizacji zamówienia,
e) urzędowej zmianie ulegną stawki podatku VAT w okresie trwania umowy – wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT.
2. Postanowienia, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej
3. zgody. Wymienione powyżej możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego
4. W okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego w terminie 7 dni o:
a) zmianie siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy,
b) zmianie osób reprezentujących Wykonawcę,
c) ogłoszeniu upadłości Wykonawcy,
d) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca,
e) ogłoszeniu likwidacji Wykonawcy,
f) zawieszeniu działalności Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://przelewice.ezamawiajacy.pl/pn/przelewice/demand/184709/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert:Kryterium I – Cena (waga: 80%)
Cena brutto oferty będzie oceniana według wzoru:
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium 80 pkt.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Liczba punktów = x 80 pkt
cena brutto badanej oferty
Kryterium II – Urozmaicenie jadłospisu i jego atrakcyjność – waga kryterium 20%
Opis kryterium: Wykonawca dostarcza próbny tygodniowy jadłospis, który zostanie oceniony pod kątem:
o Zróżnicowania posiłków (różnorodność dań mięsnych, rybnych, jarskich, rodzajów zup, dodatków).
o Uwzględnienia sezonowości produktów (np. wykorzystanie sezonowych warzyw i owoców).
o Estetyki i atrakcyjności zaproponowanych posiłków (opisane kolory, tekstury i prezentacja dań).
Sposób oceny: Przyznanie punktów według wzoru:
o Bardzo zróżnicowany, estetyczny i sezonowy jadłospis – 20 pkt.
o Zróżnicowany, spełniający podstawowe wymagania – 10 pkt.
o Minimalne zróżnicowanie, brak uwzględnienia sezonowości – 5 pkt.
Przyjęte kryteria oceny ofert (80% cena, 20% jakość) jest zgodna z zasadami wynikającymi z art. 242 Pzp, gwarantując odpowiednią równowagę między racjonalizacją wydatków publicznych a zapewnieniem wysokiej jakości usług, co przekłada się na dobrostan dzieci jako beneficjentów zamówienia.
Łączna liczba punktów dla danej oferty zostanie obliczona na podstawie sumy punktów uzyskanych w każdym kryterium, zgodnie z przypisaną wagą:
Łączna liczba punktów zawiera
• Punkty za kryterium ceny
• Punkty za parametry jakościowe
Oferta z najwyższą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
INNE PRZETARGI PRZELEWICE
więcej: przetargi PRZELEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia podczas półkolonii zimowych w Rzeszowskim Domu Kultury
- Usługi wyżywienia dla uczestników projektu Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Usługi cateringowe i dystrybucja posiłków dla pacjentów Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługi cateringowe dla Przedszkola nr 65 w Warszawie na 2025 r.
- Realizacja programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach - "Dobry posiłek w szpitalu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.