eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łojewo"Dostawa produktów mleczarskich dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa produktów mleczarskich
dla
Centrum Integracji Społecznej w Łojewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W ŁOJEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341373062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łojewo 21

1.5.2.) Miejscowość: Łojewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminainowroclaw.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-inowroclaw.rbip.mojregion.info/jednostki-organizacyjne/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa produktów mleczarskich
dla
Centrum Integracji Społecznej w Łojewie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-048ae368-6f3d-4d3a-a0f4-eb3771002a6a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062095/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1031508

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
Oferty należy składać w wersji papierowej w Centrum Integracji Społecznej w Łojewie tj. w Biurze Obsługi Klienta w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 grudnia 2024 r. do godz. 09.30.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej lub drogą
elektroniczną na adres zamowienia@gminainowroclaw.eu

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CIS.261.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa produktów mleczarskich dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie” w zakresie określonym w niniejszej SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zał. nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Najpóźniej w dniu otwarcia ofert tj. 16 grudnia 2024 r. do godz. 09.30 /w inne dni od poniedziałku do piątku w godz. od 08.00 do 13.00 oferenci muszą dostarczyć do biura Centrum Integracji Społecznej w Łojewie, z siedzibą Łojewo 21 88-100 Inowrocław próbki (na koszt oferenta) przedmiotu zamówienia w celu oceny ich jakości. Próbki nie podlegają uzupełnieniu.

Przyjęcie próbek odbywa się za potwierdzeniem przez pracownika biura Centrum Integracji Społecznej tj. Panią Emilię Kaczmarek.

Oferent zobowiązany jest dostarczyć próbki produktów podlegających ocenie w oryginalnych opakowaniach lub posiadające oryginalną etykietę z opisem produktu /w miarę możliwości/. Oferent zobowiązany jest dostarczyć próbki produktów wielkości nie większej niż 0,5 kg lub 1 szt.

Wykaz próbek:
Ser żółty pełnotłusty, jogurt owocowy 150 g, serek homogenizowany owocowy, masło śmietankowe, twaróg półtłusty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy zał. nr 1 do SWZ.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zał. nr 2 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 oddzielnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu koniecznych wymagań higieniczno – sanitarnych w procesie produkcji i obrocie żywnością zał. nr 3 do SWZ.
4. Próbki wskazane w Rozdziale III niniejszej SWZ /nie podlegają uzupełnieniu/
5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zał. nr 5 do SWZ /jeżeli dotyczy/.
6. Karta produktu równoważnego – zał. nr 6 do SWZ /jeżeli dotyczy/.
7. Oferta cenowa zał. nr 7.
8. Odpowiednie pełnomocnictwa:
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy;
b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp.
2. Strony umowy zgodnie z przepisami ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana może nastąpić między innymi wg niżej określonych zasad i warunków:
a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy,
b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto zostanie skorygowana proporcjonalnie do poziomu zmiany stawki VAT (cena netto wynikająca z treści oferty złożonej w postępowaniu/ aneksu zmieniającego zapisy umowy nie ulegnie podwyższeniu), Zamawiający ma prawo żądania od Dostawcy dokumentów potwierdzających przedstawiane w uzasadnieniu zmian okoliczności,
c) w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową lub niewyczerpania jej łącznej wartości w terminie jej obowiązywania – strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy (jednak nie dłużej niż do wyczerpania wartości umowy), nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy,
d) w przypadku zmiany nazwy produktu, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie,
e) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia go produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie,
f) dopuszcza się możliwość zastąpienia części oferowanego przedmiotu umowy zamiennikami, jeżeli z przyczyn obiektywnych nie jest możliwa realizacja zamówienia, a produkt zamienny ma jakość nie gorszą i cenę nie wyższą niż oferowany pierwotnie,
g) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
h) wystąpienie siły wyższej, zgodnie z postanowieniami § 10. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron,
i) konieczności zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonywania przedmiotu Umowy, zmiany nazwy, siedziby Stron Umowy, innych danych identyfikacyjnych,
j) w szczególności dopuszczalna jest zmiana ilości poszczególnych asortymentów przedmiotu umowy poprzez zmniejszenie ilości jednych, a zwiększenie ilości drugich nie powodująca zwiększenia wartości brutto wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy.
Pozostałe zmiany wskazane w informacjach dodatkowych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Centrum Integracji Społecznej w Łojewie, Łojewo 21 88 – 100 Inowrocław , Biuro Obsługi Klienta

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zmiany do umowy:
3. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen/y jednostkowych/ej według miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności opublikowanego przez Prezesa GUS w oficjalnym publikatorze, a jeżeli ten wskaźnik nie będzie publikowany, to w oparciu o ogólny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowany. Zmiana ta nie może przekroczyć maksymalnej wartości wskaźnika.
4. Waloryzacja, o której mowa w ust. 3 jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
a) złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę wraz z dokumentem wymienionym w ust. 3 zawierającego wskaźniki cenowe,
b) najwcześniej po 6 miesiącach obowiązywania umowy,
c) zmiany wskaźnika o co najmniej 5% w stosunku do cen/y wskazanych/ej w załączniku nr 1 do umowy.
d) przedłożenia Zamawiającemu zestawienia faktur z ostatnich 14 dniu z zakupu przez Zamawiającego artykułów po opublikowaniu wskaźnika, o którym mowa w ust. 3.
5. Waloryzację przeprowadza się w oparciu o wskaźnik/i cen (o którym/ch mowa w ust. 3) za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 w odniesieniu do cen wskazanych w załączniku nr 1 do umowy.
6. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia na podstawie niniejszej umowy wynosi 10%.
7. Waloryzacja odbywa się na wniosek Strony Umowy. Dostawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – wskaże podstawę dokonania zmiany, kwotę dostaw podlegającą waloryzacji oraz wyliczoną wartość waloryzacji wynagrodzenia, na podstawie czego zostanie sporządzony aneks do Umowy. Waloryzacja zostaje obliczona na dzień złożenia wniosku przez Dostawcę z zastrzeżeniem ust. 4 pkt b) umowy.
8. Zmiana cen, o których mowa powyżej wymaga formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
9. Wyklucza się takie zmiany Umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.