Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590375/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 18 m-cy substancji chemicznych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670827864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przylesie 12
1.5.2.) Miejscowość: Mogielnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-640
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biurozgkim@mogielnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jo.mogielnica.pl/index.php?id=341
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fdce57f-751a-49ef-97fe-47eaf75fe3ba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 18 m-cy substancji chemicznych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fdce57f-751a-49ef-97fe-47eaf75fe3ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00288505/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 18 m-cy substancji chemicznych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024/PNO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251937,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Nazwa zamówienia: „Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 18 miesięcy substancji chemicznych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy”4.2. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 2 części (pakiety) dotyczące substancji chemicznych
4.2.1. Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy w okresie 18 m-cy substancji ług sodowy 50% w ilości 100 ton na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy
Przedmiot zamówienia musi być dostarczany w opakowaniu producenta.
4.7. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności.
4.8. Produkty danego rodzaju wchodzące w skład jednej dostawy muszą posiadać ten sam termin ważności.
4.9. Dostarczony towar będzie miał termin przydatności do użycia obejmujący co najmniej (minimalnie) 12 miesięcy od faktycznej daty dostawy.
4.10. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar.
4.11. Dostarczony Przedmiot zamówienia musi być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne informacje niezbędne dla bezpiecznego użytkowania.
4.12. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w kalkulacji oferty, jednakże łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie.
4.13. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy. Ul. Przylesie 12, 05-640 Mogielnica, Oczyszczalnia Ścieków ul. Dziarnowska
4.14. Dostawy realizowane będą do pomieszczeń (zbiorników) wskazanych przez Pracowników Zamawiającego ulokowanych w Oczyszczalni Ścieków w Mogielnicy ul. Dziarnowska.
4.15. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, tj. podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Wykonawcę i Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy, ul. Dziarnowska. Zamawiający ze względów na możliwości logistyczne zastrzega możliwość dowozu środków ciągnikiem z naczepą/cysterną (ograniczony plac manewrowy na placu oczyszczalni dla pojazdów dostarczających) Środki muszą być dostarczane w pojemnikach o objętości nie większej niż 1000 l.
4.16. Rozładunek odbywać się będzie w godz. 8-14 (od poniedziałku do piątku), zgodnie z kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej,
4.17. Transport na terenie zakładu zgodnie z ADR, Do każdej dostawy jednostkowej Wykonawca (Dostawca) dołączy dokument wydania ługu sodowego, dokument przewozowy oraz świadectwo badania jakości
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311520-8 - Wodorotlenek sodu
4.5.5.) Wartość części: 166359 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy w okresie 18 m-cy substancji zapobiegających pienieniu się typu Fenotech w ilości 3 ton4.6.Przedmiot zamówienia musi być dostarczany w opakowaniu producenta.
4.7. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności.
4.8. Produkty danego rodzaju wchodzące w skład jednej dostawy muszą posiadać ten sam termin ważności.
4.9. Dostarczony towar będzie miał termin przydatności do użycia obejmujący co najmniej (minimalnie) 12 miesięcy od faktycznej daty dostawy.
4.10. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar.
4.11. Dostarczony Przedmiot zamówienia musi być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne informacje niezbędne dla bezpiecznego użytkowania.
4.12. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w kalkulacji oferty, jednakże łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie.
4.13. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy. Ul. Przylesie 12, 05-640 Mogielnica, Oczyszczalnia Ścieków ul. Dziarnowska
4.14. Dostawy realizowane będą do pomieszczeń (zbiorników) wskazanych przez Pracowników Zamawiającego ulokowanych w Oczyszczalni Ścieków w Mogielnicy ul. Dziarnowska.
4.15. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, tj. podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Wykonawcę i Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy, ul. Dziarnowska. Zamawiający ze względów na możliwości logistyczne zastrzega możliwość dowozu środków ciągnikiem z naczepą/cysterną (ograniczony plac manewrowy na placu oczyszczalni dla pojazdów dostarczających) Środki muszą być dostarczane w pojemnikach o objętości nie większej niż 1000 l.
4.16. Rozładunek odbywać się będzie w godz. 8-14 (od poniedziałku do piątku), zgodnie z kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej,
4.17. Transport na terenie zakładu zgodnie z ADR, Do każdej dostawy jednostkowej Wykonawca (Dostawca) dołączy dokument wydania ługu sodowego, dokument przewozowy oraz świadectwo badania jakości
4.5.3.) Główny kod CPV: 24312123-2 - Chlorek poliglinowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24313125-3 - Siarczan żelazowy
4.5.5.) Wartość części: 57886,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.3. Część 3: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy w okresie 18 m-cy Koagulantów żelazowe III typu KEMIRA -PIX w ilości 15 ton na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy4.3. Zestawienie asortymentowe określające nazwę przedmiotu zamówienia wraz z określeniem ilości przewidzianej do dostaw w okresie obowiązywania umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.4. Ilości asortymentu wskazanego powyżej służą określeniu wartości ofert i ich porównaniu; zostały ustalone z należytą starannością i uwzględniają najprawdopodobniejsze potrzeby Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje minimalny poziom realizacji zamówienia na poziomie 50% wskazanych wartości w pkt 4.2. SWZ
4.5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych. Wszelkie artykuły pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza we wskazanych pozycjach produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach za lepszy
4.6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczany w opakowaniu producenta.
4.7. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności.
4.8. Produkty danego rodzaju wchodzące w skład jednej dostawy muszą posiadać ten sam termin ważności.
4.9. Dostarczony towar będzie miał termin przydatności do użycia obejmujący co najmniej (minimalnie) 12 miesięcy od faktycznej daty dostawy.
4.10. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony towar.
4.11. Dostarczony Przedmiot zamówienia musi być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą wszystkie niezbędne informacje niezbędne dla bezpiecznego użytkowania.
4.12. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych w kalkulacji oferty, jednakże łączna wartość dostaw nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie.
4.13. Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy. Ul. Przylesie 12, 05-640 Mogielnica, Oczyszczalnia Ścieków ul. Dziarnowska
4.14. Dostawy realizowane będą do pomieszczeń (zbiorników) wskazanych przez Pracowników Zamawiającego ulokowanych w Oczyszczalni Ścieków w Mogielnicy ul. Dziarnowska.
4.15. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, tj. podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez Wykonawcę i Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mogielnicy, ul. Dziarnowska. Zamawiający ze względów na możliwości logistyczne zastrzega możliwość dowozu środków ciągnikiem z naczepą/cysterną (ograniczony plac manewrowy na placu oczyszczalni dla pojazdów dostarczających) Środki muszą być dostarczane w pojemnikach o objętości nie większej niż 1000 l.
4.16. Rozładunek odbywać się będzie w godz. 8-14 (od poniedziałku do piątku), zgodnie z kartą charakterystyki substancji niebezpiecznej,
4.17. Transport na terenie zakładu zgodnie z ADR, Do każdej dostawy jednostkowej Wykonawca (Dostawca) dołączy dokument wydania ługu sodowego, dokument przewozowy oraz świadectwo badania jakości
4.5.3.) Główny kod CPV: 24313125-3 - Siarczan żelazowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24312123-2 - Chlorek poliglinowy
4.5.5.) Wartość części: 27691,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta złożona przez BEST-CHEM Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Jerzy Jacek Apka w spadku, która nie została podpisana w sposób zgodny z art. 63 ust. 2 Ustawy Pzp. W wyniku weryfikacji prawidłowości podpisania oferty z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego złożonego za pośrednictwem aplikacji zaimplementowanej w funkcjonalności aplikacji weryfikacjapodpisu.pl stwierdzono, że wskazane dokumenty nie zawierają wskazanych podpisów. Podczas analizy dokumentów przekazanych przez Wykonawcę stwierdzono, że żaden z dokumentów nie został podpisany przez Wykonawcę zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy Pzp. Dla zachowania formy pisemnej czynności prawnej konieczne jest bowiem złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli (art. 78 § 1 k.c.), jednakże w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z przepisem szczególnym zawartym w art. 63 ust. 2 Ustawy Pzp zastrzeżono formę szczególną składania oferty tj. formę elektroniczną lub postać elektroniczną. W związku z powyższym ziściły się przesłanki odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych tj. oferta podlega odrzuceniu jeżeli jest niezgodna z ustawą oraz nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego
Jednocześnie Wykonawca złożył ofertę bez wykorzystania Formularza ofertowego pochodzącego z platformy ezamowienia, Wykonawca do złożenia oferty wykorzystał sam Formularz cenowy, co powoduje, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z faktem, że w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, które podlega odrzuceniu, Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta złożona przez BEST-CHEM Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Jerzy Jacek Apka w spadku, która nie została podpisana w sposób zgodny z art. 63 ust. 2 Ustawy Pzp. W wyniku weryfikacji prawidłowości podpisania oferty z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego złożonego za pośrednictwem aplikacji zaimplementowanej w funkcjonalności aplikacji weryfikacjapodpisu.pl stwierdzono, że wskazane dokumenty nie zawierają wskazanych podpisów. Podczas analizy dokumentów przekazanych przez Wykonawcę stwierdzono, że żaden z dokumentów nie został podpisany przez Wykonawcę zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy Pzp. Dla zachowania formy pisemnej czynności prawnej konieczne jest bowiem złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli (art. 78 § 1 k.c.), jednakże w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z przepisem szczególnym zawartym w art. 63 ust. 2 Ustawy Pzp zastrzeżono formę szczególną składania oferty tj. formę elektroniczną lub postać elektroniczną. W związku z powyższym ziściły się przesłanki odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych tj. oferta podlega odrzuceniu jeżeli jest niezgodna z ustawą oraz nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego
Jednocześnie Wykonawca złożył ofertę bez wykorzystania Formularza ofertowego pochodzącego z platformy ezamowienia, Wykonawca do złożenia oferty wykorzystał sam Formularz cenowy, co powoduje, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z faktem, że w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, które podlega odrzuceniu, Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta złożona przez BEST-CHEM Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Jerzy Jacek Apka w spadku, która nie została podpisana w sposób zgodny z art. 63 ust. 2 Ustawy Pzp. W wyniku weryfikacji prawidłowości podpisania oferty z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego złożonego za pośrednictwem aplikacji zaimplementowanej w funkcjonalności aplikacji weryfikacjapodpisu.pl stwierdzono, że wskazane dokumenty nie zawierają wskazanych podpisów. Podczas analizy dokumentów przekazanych przez Wykonawcę stwierdzono, że żaden z dokumentów nie został podpisany przez Wykonawcę zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy Pzp. Dla zachowania formy pisemnej czynności prawnej konieczne jest bowiem złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli (art. 78 § 1 k.c.), jednakże w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z przepisem szczególnym zawartym w art. 63 ust. 2 Ustawy Pzp zastrzeżono formę szczególną składania oferty tj. formę elektroniczną lub postać elektroniczną. W związku z powyższym ziściły się przesłanki odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych tj. oferta podlega odrzuceniu jeżeli jest niezgodna z ustawą oraz nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego
Jednocześnie Wykonawca złożył ofertę bez wykorzystania Formularza ofertowego pochodzącego z platformy ezamowienia, Wykonawca do złożenia oferty wykorzystał sam Formularz cenowy, co powoduje, że oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z faktem, że w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, które podlega odrzuceniu, Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.