eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoPełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania "Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania „Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614245750

1.5.8.) Numer faksu: 614245751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadgminy.gniezno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania „Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cccb82f-f9ae-4b39-a518-7d8bf71e21a2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002595/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania „Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-wschodniej części gminy"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032465

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032465

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032465 opcja "Wyślij wiadomość do zamwawijącego"

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gniezno;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem
e-mail: iod@lesny.com.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp), w celu prowadzenia
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp oraz inne podmioty, które przetwarzają
dane osobowe na podstawie stosownych umów zawartych
z Administratorem (np. podmioty świadczące usługi informatyczne)
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; następnie dane przechowywane będą przez okres
wskazany w instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitym rzeczowym wykazie akt na podstawie art. 6 ustawy
z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją ich niepodania jest przede wszystkim brak możliwości
wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; inne konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego
wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa
do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSOP.271.52.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu dla zadania „Budowa nowego ujęcia wody wraz ze stacją podnoszenia ciśnienia wody oraz nowej infrastruktury wodociągowej w południowo-
wschodniej części gminy Gniezno”. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami Cena = 100%;
2. Ocena ofert dokonywana będzie według następujących wzorów: 1% = 1 pkt.
15
3. Kryterium „Cena” (C) – 100 % (maksymalnie 100 pkt)
C = Cena (wartość do dwóch miejsc po przecinku):
cena najniższej oferty*
C= ------------------------------------------- x 100%
cena badanej oferty
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Ocena kryterium dokonana zostanie w odniesieniu do ceny brutto, Za najkorzystniejszą zostanie uznana
oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznanych w kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa
w art. 112 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez
Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 1 000 000,00 zł (w przypadku wspólnego
ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich
łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa – w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub
ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku).
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że spełnia łącznie
następujące warunki:
1.4.1 wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
 co najmniej jedną usługę inżyniera w okresie od rozpoczęcia robót do odbioru końcowego
lub przejęcia przez zamawiającego dla inwestycji polegającej na zaprojektowaniu
wykonaniu studni głębinowej (jedna lub kilka). Minimum jedna z inwestycji dotyczyła
studni o wydajności eksploatacyjnej pojedynczej studni Qmaxh co najmniej 40m3/h,
 co najmniej jedna usługa inżyniera przy zaprojektowaniu i budowie lub przebudowie lub
rozbudowie stacji uzdatniania wody w okresie od rozpoczęcia prac projektowych do
zakończenia robót i odbioru końcowego lub przejęcia przez zamawiającego, każda
obejmująca budynek, napowietrzanie lub filtry, instalacje elektryczne i akpia, drogi
wewnętrzne, zagospodarowanie terenu - o wydajności każdej stacji co najmniej 1000 m3/d.
 co najmniej jedną usługę nadzoru lub wykonania projektu, wdrożenia i kalibracji modelu
hydraulicznego sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej (sanitarnej/deszczowej/
ogólnospławnej) wraz z min 5 punktami pomiarowymi stałymi lub tymczasowymi,
5
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki
dotyczące doświadczenia określone powyżej Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
1.4.2 dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia:
 jedną osobą wykonującą czynności Kierownika zespołu, co najmniej 3 lata doświadczenia
jako kierownik zespołu Inżyniera, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert pełniła funkcję kierownika zespołu przy budowie lub przebudowie co
najmniej jednego zadania dotyczącego zaprojektowania i wykonania stacji uzdatniania wody
w tym jedna o wydajności min 1000m3/d;
 jedną osobą wykonującą czynności Specjalisty ds. rozliczeń, posiadającą następujące
kwalifikacje: łącznie co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w rozliczaniu robót
budowlano-montażowych, w tym pełnienie funkcji specjalisty ds. rozliczeń na co najmniej
jednym zadaniu o wartości co najmniej 4.000.000,00 zł brutto;
 jedną osobą wykonującą czynności Prawnika, posiadającą następujące kwalifikacje: radca
prawny/adwokat, łącznie co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze prawnej
inwestycji w gospodarce wod.-kan., w tym co najmniej jednego zadania o wartości co
najmniej 4.000.000 zł brutto;
 jedną osobą pełniąca funkcję Technologa oczyszczania wody, która będzie uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych, zdobyte jako technolog przy zadaniu polegającym na budowie lub
przebudowie lub rozbudowie stacji uzdatniania wody o przepustowości projektowej nie
mniejszej niż Qmaxd 1000 m3/d;
 jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności inżynieryjnej sanitarnej bez ograniczeń, która pełniła przez co najmniej 2 lata
funkcję Inspektora Nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności
inżynieryjnej sanitarnej przy realizacji co najmniej 2 zadań inwestycyjnych obejmujących
budowę lub przebudowę stacji uzdatniania wody o wartości każdego zadania co najmniej
4 000 000 zł brutto w tym co najmniej jedna w trybie zaprojektuj i wybuduj,
 jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń, która pełniła funkcję Inspektora Nadzoru
(w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjnej przy
realizacji co najmniej 2 zadań inwestycyjnych obejmujących budowę lub przebudowę stacji
uzdatniania wody o wartości każdego zadania co najmniej 4 000 000 zł brutto w tym co
najmniej jedna w trybie zaprojektuj i wybuduj,
 jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełniła funkcję Inspektora Nadzoru (w
rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej drogowej przy realizacji
co najmniej 2 zadań inwestycyjnych obejmujących budowę lub przebudowę dróg,
 jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która pełniła
funkcję Inspektora Nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności
elektrycznej przy realizacji co najmniej 2 zadań inwestycyjnych obejmujących budowę lub
przebudowę stacji uzdatniania wody o wartości każdego zadania co najmniej 4 000 000,00
zł brutto w tym co najmniej jedna w trybie zaprojektuj i wybuduj,
 jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności:
teletechnicznej, która pełniła funkcję Inspektora Nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności teletechnicznej przy realizacji co najmniej 2 zadań inwestycyjnych obejmujących budowę lub przebudowę stacji uzdatniania wody o wartości
każdego zadania co najmniej 4 000 000,00 zł brutto w tym co najmniej jedna w trybie
zaprojektuj i wybuduj,
 jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku inżynieria środowiska lub
związane z systemami informatycznymi, doświadczenie w nadzorowaniu wdrożenia co
najmniej jednego modelu hydraulicznego dla sieci wodociągowej na terenach wiejskich.
Zakres nadzoru obejmował przygotowaniu koncepcji/projektu systemu, wykonanie modelu,
kampanię pomiarową z kalibrację, testy i uruchomienie systemu informatycznego do obsługi
modelu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz oświadczeń wymaganych od Wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia z postępowania:
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których
mowa w ppkt 2 rozdziału X SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej: składa oświadczenie, o którym mowa w ppkt 3.2.1) rozdziału XI SWZ;
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w ppkt. 3.2.1) rozdziału X SWZ, składa odrębnie każdy z Wykonawców;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) wymaganych od
Wykonawcy, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
- dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
- Wykaz usług (wg wzoru – Załącznik nr 7 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały
wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały
wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy.
- Wykaz osób (wg wzoru – Załącznik nr 7 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga ! Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo składa się
w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej
pełnomocnictwa lub w postacie elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym
osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
3. Zapis z pkt 2 powyżej nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/pełnomocnictwo do
występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika
z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę Wykonawców –wówczas umowa winna być
załączona do oferty w formie elektronicznej/postaci elektronicznej/postaci elektronicznej kopii
dokumentu opatrzonej właściwymi podpisami wym. w uwadze pkt 2 powyżej, bądź wszyscy
wspólnicy podpiszą ofertę.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. przez każdego z Wykonawców
lub pełnomocnika).
5. Przepisy ustawy Pzp i postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się
odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w
szczególności:
1) oświadczenia i dokumenty (podmiotowe środki dowodowe), o których mowa w rozdziale
XI SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6. Uwaga ! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek
określony w ppkt 1.4. rozdziału VII SWZ musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. co najmniej jeden z nich musi posiadać doświadczenie
7. W przypadku, o którym mowa w pkt 6 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).
8. W przypadku gdy Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium, dopuszcza się, aby wadium
zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielnie zamówienia.
9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii
umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp,
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, jeżeli będzie wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032465

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.