Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025 (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 1 w Bochni
1.3.) Oddział zamawiającego: MP1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120724564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Tadeusza Jakubowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.mp1@edubochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mpn11
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Agnieszka Kotowicz Radca Prawny
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681806457
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Mikołaja Klakurki 2a/1
1.11.4.) Miejscowość: Myślenice
1.11.5.) Kod pocztowy: 32-400
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.11.9.) Numer telefonu: 783001099
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@kancelariakotowicz.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025 (II)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cb8edbb-07d5-41f8-8317-3791ca5c897a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089769/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługa zbiorowego żywienia dla dzieci przedszkolnych (catering)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cb8edbb-07d5-41f8-8317-3791ca5c897a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a. Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, lub
b. poczty elektronicznej kancelaria@kancelariakotowicz.pl (nie dotyczy składania ofert).
Adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert, oświadczenia z art. 125 ust. 1 PrZamPubl i innych
dokumentów:
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 PrZamPubl w
postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 PrZamPubl, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym.
2. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem
formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. Składanie ofert w postępowaniu:
1) Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-
Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2) Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
4) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
5) Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejskie Przedszkole nr 1 Bochni ul. Gen. Tadeusza Jakubowskiego 12, 32-
700 Bochnia, NIP: 868-10-01-825, email: sekretariat.mp1@edubochnia.pl
tel. 14 612 60 94
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem znak
sprawy: MP1.26.2.2024.
3.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 PrZamPubl.
4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PrZamPubl, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
5.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach PrZamPubl, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22
RODO;
7.posiada Pani/Pan:
7.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);
7.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z PrZamPubl oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
7.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
7.4.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8.nie przysługuje Pani/Panu:
8.1.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
8.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
8.3.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8.4.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul.Stawki
2, 00-193 Warszawa.
2.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PrZamPubl, związanych z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PrZamPubl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MP1.26.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringu polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu na zamówienie
gotowych posiłków (pierwszego i drugiego śniadania, obiadu dwudaniowego oraz podwieczorku) dla dzieci w wieku
przedszkolnym od 2,5 do 6 lat, które będą uczęszczać w roku 2025 do przedszkola. Warunki zamówienia określono w
projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 SWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik
nr 1 do Umowy.
Cykl dostarczania posiłków: wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki w dni pracy przedszkola z zachowaniem
harmonogramu serwowania dań dzieciom:
1) pierwsze śniadanie: godz. 8.30
2) drugie śniadanie (przekąska): godz. 10.00
3) obiad dwudaniowy: godz. 11.30
4) podwieczorek: godz. 14:15
Liczba dziennych porcji będzie uzależniona od frekwencji dzieci.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z
przypisaniem im odpowiednio wag punktowych:
1)Kryterium nr 1 Cena – waga 60 punktów
2)Kryterium nr 2 Jakość oferowanych posiłków – waga 30 punktów
3)Kryterium nr 3 Termin płatności – 10 punktów
2.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów
uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
3. Sposób oceny ofert opisano w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość oferowanych posiłków
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy z spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone napodstawie art. 112 ust. 2 PrZamPubl, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis warunków:
1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi tożsame z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie
zbiorowego żywienia dzieci polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków (całodziennego wyżywienia w formie
cateringu) dla min. 80 dzieci w wieku przedszkolnym z których każda świadczona była przez okres min. 8 miesięcy w ciągu
min. 4 dni w tygodniu w ramach jednej umowy na rzecz jednego podmiotu. Wyjaśnia się, że każda jedna usługa (umowa)
wykazana przez wykonawcę jako spełnianie warunku udziału w postępowaniu, powinna trwać nieprzerwanie co najmniej 8
miesięcy (dopuszcza się wykazaniem usługi obejmującej rok szkolny wrzesień – czerwiec albo w ciągu roku
kalendarzowego z przerwą wakacyjną) a liczba dzieci dla których dziennie dostarczano posiłki wynosiła min. 80 (w ramach
każdej jednej umowy). Zamawiający dopuszcza również możliwość wykazania się umowami cateringu dla dzieci w wieku
szkolnym pod warunkiem, że są spełnione pozostałe warunki (min. 80 dzieci i min. 8 miesięcy) oraz całodzienne żywienie
(przynajmniej obiad dwudaniowy). W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe
dopuszcza się nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane (w trakcie realizacji). W takim
przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełnić wymogi określone przez zamawiającego w niniejszej
SWZ. Dla usług rozliczanych w innych walutach niż złoty polski, równowartość zostanie obliczona według średniego kursu
NBP na dzień zawarcia umów wskazanych w wykazie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, publicznego warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli jeden podmiot (wykonawca samodzielnie lub jeden z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub inny podmiot, na którego zdolnościach wykonawca polega)
wykonał/wykonuje usługę. Doświadczenia podmiotów nie sumuje się.
2. Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i
umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie:
1) minimum 1 kucharza posiadającego wykształcenie gastronomiczne z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym
w zbiorowym żywieniu dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym,
2) minimum 1 osoby do dostarczania posiłków posiadającą orzeczenie lekarskie z badania przeprowadzonego do celów
sanitarno-epidemiologicznych,
3) minimum 1 osoby dietetyka lub specjalistę do spraw żywienia, który odbył studia wyższe kierunkowe z zakresu dietetyki
lub technologii żywienia lub odbył studia podyplomowe w wymienionym zakresie oraz posiada co najmniej 1 rok stażu pracy
w charakterze dietetyka, specjalisty ds. żywienia intendenta, technologa żywienia lub innym, związanym z żywieniem
jednostkowym i zbiorowym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający żąda
złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie:
1.1.1. art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PrZamPubl,
1.1.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 PrZamPubl, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
1.1.3. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a PrZamPubl,
1.1.4. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b PrZamPubl, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
1.1.5. art. 109 ust. 1 pkt 3 PrZamPubl, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę
aresztu,
1.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PrZamPubl, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami
lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
1.3. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolnicze-go Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 PrZamPubl, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności.
1.4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PrZamPubl, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.5. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PrZam-Publ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 SWZ.
1.6. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PrZamPubl, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.
Wzór oświadczenia załącznik nr 6 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia w podmiotowych środków dowodowych na po-twierdzenie spełniania warunków udziału:
1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi
załącznik nr 4 SWZ.
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej
formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
PrZamPubl, składa każdy z wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia o obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 60 PrZamPubl).
8. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia, przedstawili zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę
konsorcjum lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3SWZ (PPU).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Stosowane w niniejszym ogłoszeniu skróty zostały objaśnione w Specyfikacji Warunków Zamówienia.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli opatrzoną
podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść
oferty musi odpowiadać treści SWZ. Szczegółowe informacje o postępowaniu znajdują się w dokumentach zamówienia
zamieszczonych na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy
wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 PrZamPubl.
Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykluczy z
postępowania:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 593 z późń. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
ustawy przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie ustawy przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający zgodnie z art. 95 PrZamPubl, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia polegających na przygotowywaniu, gotowaniu i dostarczaniu posiłków. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku
pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 3 SWZ.
Umowa zostanie zawarta na okres wynoszący 12 miesięcy, nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia
2025 r. W przypadku przedłużenia procedury postępowania, zamówienie będzie realizowane odpowiednio od dnia
ustalonego w umowie do dnia 31 grudnia 2025 r. Przedszkole ma przerwę wakacyjną w sierpniu 2025 r. Miesiąc lipiec 2025
r. jest miesiącem pełnienia dyżuru wakacyjnego i wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej (II)
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025 (II)"
- Zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych od Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025 (II)
- Świadczenia usług serwisowych w zakresie obsługi awarii systemu dla środowiska informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Prowadzenie kuchni szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów szkoły podstawowej, wraz z dzierżawą pomieszczeń
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DO PRZEDSZKOLA NR 14 "BIAŁY ŻAGIEL" W GDAŃSKU W 2025 ROKU
- Kompleksowa usługa przygotowania i dostarczania posiłków
- Usługa cateringowa wraz z usługą: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Małomicach w 2025 r
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jastrzębiu-Zdroju w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.