eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Zabrzu w 2025r.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Zabrzu w 2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zabrze - Żłobek Miejski w Zabrzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272537427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Buchenwaldczyków 32, Zabrze

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 699869995

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: buchenwaldczykow32@zlobek.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobek-zabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność pielęgnacyjna, opiekuńcza, wychowawcza, edukacyjna dzieci w wieku od 20 tygodnia życia do 3lat

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Zabrzu w 2025r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-756cb401-6a5f-40c8-a7c6-7e053c6296c3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-756cb401-6a5f-40c8-a7c6-7e053c6296c3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz przy użyciu poczty elektronicznej : buchenwaldczykow32@zlobek.zabrze.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia - dostępnymi pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych zebranych w związku z prowadzeniem postępowania o zamówienie publiczne jest Żłobek Miejski w Zabrzu reprezentowany przez Dyrektora Jednostki, z siedzibą przy ul. Buchenwaldczyków 32, 41-800 Zabrze;
W Żłobku Miejskim w Zabrzu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych – Pan Marcin Zemła. Z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych w następujących formach: za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: marcin@informatics,jaworzno.pl lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora lub telefonicznie pod numerem: 600991705.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły patrz - SWZ-Rozdział 27 Ochrona Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ŻM.38.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Zabrzu usytuowanego przy ul. Buchenwaldczyków 32 w 2025r. podzielone na 5 części (zadań), szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).Część 1 -Warzywa i owoce swieże, kiszonki, jaja. Załącznik zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywaną ilość

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części jest:
Cena – waga kryterium 100%
Zasady oceny kryteriów – opis sposobu obliczania punktacji:
Kryterium nr 1: Cena – według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość punktów = ------------------------------------------------------- x waga kryterium
cena zaoferowana w badanej ofercie

Do ceny przyjmuje się cenę oferty brutto (w przypadku osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej jest to kwota netto).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
W kryterium nr 1 można uzyskać max. 100,00 pkt.
Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Zabrzu usytuowanego przy ul. Buchenwaldczyków 32 w 2025r. podzielone na 5 części (zadań), szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).Część 2-Mięso, wędliny, drób. Załącznik zawiera wykaz przewidywanego asortymentu / artykułów oraz ich przewidywane ilości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15131130-5 - Wędliny

15112100-7 - Świeży drób

15111200-1 - Cielęcina

15111100-0 - Wołowina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części jest:
Kryterium nr 1: Cena – waga kryterium 100%
Zasady oceny kryteriów – opis sposobu obliczania punktacji:
Kryterium nr 1: Cena – według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość punktów = ------------------------------------------------------- x waga kryterium
cena zaoferowana w badanej ofercie
Do ceny przyjmuje się cenę oferty brutto (w przypadku osoby fizycznej
nieprowadzącej działalności gospodarczej jest to kwota netto).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
W kryterium nr 1 można uzyskać max. 100,00 pkt.
Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt w oparciu o
łączną wagę kryteriów równą 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka
Miejskiego w Zabrzu usytuowanego przy ul. Buchenwaldczyków 32 w 2025r. podzielone na 5
części (zadań), szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy). Część 3 - Mrożone warzywa i owoce.
Załącznik zawiera wykaz przewidywanego asortymentu / artykułów oraz ich przewidywane ilości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części jest:
Cena – waga kryterium 100%
Zasady oceny kryteriów – opis sposobu obliczania punktacji:
Kryterium nr 1: Cena – według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość punktów = ------------------------------------------------------- x waga kryterium
cena zaoferowana w badanej ofercie
Do ceny przyjmuje się cenę oferty brutto (w przypadku osoby fizycznej
nieprowadzącej działalności gospodarczej jest to kwota netto).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
W kryterium nr 1 można uzyskać max. 100,00 pkt.
Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt w oparciu o
łączną wagę kryteriów równą 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka
Miejskiego w Zabrzu usytuowanego przy ul. Buchenwaldczyków 32 w 2025r. podzielone na 5
części (zadań), szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy). Część 4 - Produkty mleczarskie .Załącznik
ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu / artykułów oraz ich przewidywane ilości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części jest:
Kryterium nr 1: Cena – waga kryterium 100%
Zasady oceny kryteriów – opis sposobu obliczania punktacji:
Kryterium nr 1: Cena – według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość punktów = ------------------------------------------------------- x waga kryterium
cena zaoferowana w badanej ofercie
Do ceny przyjmuje się cenę oferty brutto (w przypadku osoby fizycznej
nieprowadzącej działalności gospodarczej jest to kwota netto).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
W kryterium nr 1 można uzyskać max. 100,00 pkt.
Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt w oparciu o
łączną wagę kryteriów równą 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka
Miejskiego w Zabrzu usytuowanego przy ul. Buchenwaldczyków 32 w 2025r. podzielone na 5
części (zadań), szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy). Część 5 - Produkty ogólnospożywcze. Załącznik
ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu / artykułów oraz ich przewidywane ilości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15884000-8 - Produkty dla niemowląt

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części jest:
Kryterium nr 1: Cena – waga kryterium 100%
Zasady oceny kryteriów – opis sposobu obliczania punktacji:
Kryterium nr 1: Cena – według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość punktów = ------------------------------------------------------- x waga kryterium
cena zaoferowana w badanej ofercie
Do ceny przyjmuje się cenę oferty brutto (w przypadku osoby fizycznej
nieprowadzącej działalności gospodarczej jest to kwota netto).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
W kryterium nr 1 można uzyskać max. 100,00 pkt.
Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt w oparciu o
łączną wagę kryteriów równą 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Formularz oferty- wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oświadczenie - wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oświadczenie - załącznik nr 3a do SWZ (jeżeli dotyczy).
5. Wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oświadczenie – załącznik nr 3 b do SWZ (jeżeli dotyczy).
6. Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy),
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego rejestru (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany i uzupełnienia Umowy mogą byc dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności, poza wyjątkami opisanymi wprost w Umowie.Zgodnie z zapisami art.455 ust.1 pkt.1)Pzp dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w sytuacjach opisanych wprost w Umowie, której projekt zawiera Załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Żłobek Miejski w Zabrzu ul. Buchenwaldczyków 32

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.