Og³oszenie z dnia 2024-12-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT OSTROWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. I³¿ecka 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrowiec ¦wiêtokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 63 55
1.5.8.) Numer faksu: 41 247 69 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ostrowiecki.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ded45294-de2f-46f4-86e4-09416d5f7c56
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00636873
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054685/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa paliw p³ynnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ded45294-de2f-46f4-86e4-09416d5f7c563.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e Zamówienia jest bezp³atne.
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami mo¿liwa jest tak¿e poprzez email: przetargi@powiat.ostrowiecki.eu (nie
dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto
podmiotu„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owo opisano w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków), pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o których mowa w ust. 10, oraz przekazywanie informacji odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W
zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta„Wykonawcy”na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 oraz art. 14 ust. 1-2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych w skrócie RODO, Starostwo Powiatowe w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim informuje:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, ul. I³¿ecka 37, 27-400 Ostrowiec ¦wiêtokrzyski, nr tel. (41) 247-63-55, e-mail: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu, którego reprezentantem jest Starosta Ostrowiecki.
2) Funkcjê Inspektora Danych Osobowych wykonuje Administrator Bezpieczeñstwa Informacji, który reprezentuje Administratora w kwestiach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych. Nr tel. IODO (41) 247-61-86, e-mail: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 RODO wy³±cznie w celu realizacji zadañ Starostwa Powiatowego okre¶lonych przepisami prawa, dotycz±cych zamówieñ publicznych.
4) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± udostêpniane osobom fizycznym lub podmiotom, które nie s± do tego uprawnione. Dane osobowe mog± byæ udostêpnione tylko i wy³±cznie podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa reguluj±cych ich dzia³alno¶æ. Przyk³adem takich podmiotów s± m. in. S±dy Powszechne, Prokuratura, Policja itp. Udostêpnienie danych osobowych w takich przypadkach odbywa siê na pisemny wniosek.
5) Przekazywanie Pani/Pana danych osobowych podmiotom zewnêtrznym bez wniosku mo¿e odbywaæ siê w zwi±zku ze sprawami prowadzonymi w Starostwie Powiatowym, w celu realizacji interesu prawnego uczestników postêpowania.
6) Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich tylko i wy³±cznie w celu realizacji interesu prawnego uczestników postêpowania. Pod pojêciem pañstw trzecich rozumie siê wszystkie kraje, które nie s± pañstwami cz³onkowskimi Unii Europejskiej.
7) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji w celu przetwarzania danych tj. do czasu niezbêdnego do zrealizowania Pani/Pana uprawnieñ. Wymieniony czas okre¶laj± przepisy prawa reguluj±ce prowadzenie danego postêpowania b±d¼ przepisy o archiwizacji.
8) Wed³ug stanu prawnego na dzieñ 25 maja 2018 r. tj. na dzieñ rozpoczêcia stosowania ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych RODO ma Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania swoich danych osobowych,
c) wniesienia skargi odno¶nie nieprawid³owego przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego,
d) usuniêcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
e) przenoszenia danych, uzyskania kopii danych osobowych.
9) Dzia³alno¶æ Starostwa Powiatowego jako jednostki organizacyjnej powiatu opiera siê na przepisach prawa reguluj±cych prowadzenie poszczególnych postêpowañ oraz za³atwianie spraw, w zwi±zku z czym nie jest wymagana zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
10) Podanie niezbêdnych danych osobowych przez interesantów Starostwa jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych osobowych niemo¿liwe bêdzie spe³nienie Pani/Pana uprawnieñ.
11) Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IT.I.272.1.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Czê¶æ zamówienia nr I
Nazwa: „Sukcesywny zakup oleju napêdowego (ON), benzyny bezo³owiowej (Pb98) oraz benzyny bezo³owiowej (Pb95) do pojazdów s³u¿bowych Starostwa Powiatowego w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim”:
1) Przedmiotem zamówienia jest tankowanie olejem napêdowym (ON), benzyn± bezo³owiow± (Pb 98) oraz benzyn± bezo³owiow± (Pb 95) pojazdów Starostwa Powiatowego oraz kanistrów i beczek – loco stacja paliw Wykonawcy na terenie miasta Ostrowca ¦wiêtokrzyskiego.
2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci zakupionego paliwa przy zachowaniu sta³ych upustów wskazanych przez Wykonawcê w formularzu ofertowym.
3) Przewidywana ilo¶æ zakupionego paliwa w okresie trwania umowy wyniesie ok. 25 000 litrów dla ON, ok. 500 litrów dla Pb 98 i ok. 2 200 litrów dla Pb 95. Podane ilo¶ci paliw s± wielko¶ciami orientacyjnymi i nie wi±¿± Zamawiaj±cego, a ich zakup bêdzie realizowany wg bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego - maksymalnie do wysoko¶ci ¶rodków finansowych przeznaczonych na ten cel w bud¿ecie. Minimalna ilo¶æ zakupionych paliw wyniesie 13 000 litrów (ON), 150 litrów (Pb98) i 1 200 litrów (Pb95).
4) Zakupione paliwa musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1018) oraz odpowiednio Norm PN – EN 228 (PB) i PN – EN 590:2022-08 (ON) lub norm równowa¿nych.
5) Paliwa musz± byæ produktem oryginalnym, tzn. winny byæ wytwarzane przez producenta bêd±cego w³a¶cicielem receptury oraz symbolu, nazwy i znaku towarowego stosowanego do jego oznaczenia.
6) Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie:
a) w systemie bezgotówkowym, na wskazanej przez Wykonawcê stacji paliw zlokalizowanej na terenie miasta Ostrowca ¦wiêtokrzyskiego,
b) sukcesywnie, poprzez tankowanie pojazdów oraz sprzêtu Zamawiaj±cego, stosownie do jego potrzeb, c) tankowanie pojazdów odbywaæ siê bêdzie do zbiorników paliwa, a sprzêtu do kanistrów lub beczek,
d) sprzeda¿ odbywaæ siê bêdzie wg cen detalicznych obowi±zuj±cych na wskazanej przez Wykonawcê stacji paliw (co najmniej jednej) w dniu zakupu paliwa z uwzglêdnieniem sta³ego upustu cenowego zadeklarowanego w ofercie.
7) Wykonawca zobowi±zany jest do:
a) prowadzenia rejestracji ilo¶ci i rodzaju paliwa podczas pobierania paliwa na stacji paliw. Wykonawca jest zobowi±zany do ka¿dorazowego przekazania kierowcy dowodu wydania paliwa, zawieraj±cego dane dotycz±ce: miejsca, daty, ilo¶ci, ceny i rodzaju wydanego paliwa,
e) wystawiania faktur VAT na podstawie sporz±dzonego przez Wykonawcê raportu transakcji. Raport transakcji bêdzie wykazem zbiorczym, usystematyzowanym wg kolejno¶ci dat zakupu, zawieraj±cym nastêpuj±ce dane: daty i dok³adny czas przeprowadzenia poszczególnych transakcji, numery rejestracyjne pojazdów, na które dokonano zakupu, ilo¶æ, rodzaj i cenê zakupionych paliw, adresy stacji paliw, na których przeprowadzono transakcje,
f) fakturowania maksymalnie dwa razy w miesi±cu i przesy³anie faktur Zamawiaj±cemu wraz
z wydrukiem zestawienia dokonanych transakcji w danym okresie rozliczeniowym. Ustala siê nastêpuj±ce okresy rozliczeniowe:
- od 1 do 15 dnia ka¿dego miesi±ca,
- od 16 do ostatniego dnia miesi±ca.
8) Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do zap³aty za zakupione paliwo na podstawie prawid³owo wystawionej faktury VAT. Termin p³atno¶ci faktury zbiorczej – 30 dni od daty sprzeda¿y. Za datê sprzeda¿y uznaje siê ostatni dzieñ danego okresu rozliczeniowego. Za termin dokonywania p³atno¶ci uwa¿a siê datê wp³ywu na rachunek bankowy Wykonawcy.
9) Inne ustalenia:
a) tankowania paliw realizowane bêd± ca³odobowo w dni robocze od poniedzia³ku
do pi±tku jak równie¿ w dni ustawowo wolne od pracy,
b) wykonawca zobowi±zany bêdzie, na ¿±danie Zamawiaj±cego, do przedstawienia dokumentów i ¶wiadectw jako¶ci paliwa, w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisma zawieraj±cego takie ¿±danie
c) w zakresie reklamacji zwi±zanej z niew³a¶ciw± jako¶ci± paliw obowi±zuj± nastêpuj±ce zasady:
- reklamacja powinna zostaæ z³o¿ona na pi¶mie wraz z uzasadnieniem,
- wykonawca powinien rozpatrzyæ reklamacjê w ci±gu 14 dni od momentu jej otrzymania.
W przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególno¶ci uzyskania od Zamawiaj±cego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji.
- nie powiadomienie Zamawiaj±cego w terminie ww. o sposobie rozpatrzenia reklamacji jest równoznaczne z jej uwzglêdnieniem,
- w przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowi±zany jest pokryæ warto¶æ poniesionej szkody do wysoko¶ci udokumentowanej odpowiednimi rachunkami,
- uznanie reklamacji nie pozbawia prawa Zamawiaj±cego dochodzenia przed s±dem odszkodowania w pe³nej wysoko¶ci zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
10) Wielko¶æ lub zakres zamówienia:
a) ilo¶æ zamawianych paliw ma charakter szacunkowy, minimalna ilo¶æ paliw 13 000 litrów (ON), 150 litrów (Pb98) i 1 200 litrów (Pb95) lub do kwoty 180 000,00 z³,
b) zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w pe³ni przedmiotu zamówienia,
z prawem obni¿enia warto¶ci umowy, bez prawa Wykonawcy do zg³oszenia roszczeñ z tego tytu³u, a tak¿e do zmiany szacunkowej ilo¶ci poszczególnych paliw do wysoko¶ci kwoty umownej,
c) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 24611100-1 - Paliwa napêdowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132000-3 - Benzyna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje zastosowanie prawa opcji. Czê¶æ I: Przewidywana ilo¶æ zakupionego paliwa w okresie trwania umowy wyniesie ok. 25 000 litrów dla ON, ok. 500 litrów dla Pb 98 orazok. 2 200 litrów dla Pb 95. Minimalna ilo¶æ paliw 13 000 litrów (ON), 150 litrów (Pb98) i 1 200 litrów (Pb95) lub do kwoty 180 000,00 z³. Zamawiaj±cy w ramach opcji przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia warto¶ci umowy i zakresu zamówienia o kwotê 50 000,00 z³ brutto. Szczegó³owo zgodnie z § 10 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 5a do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
B. Czê¶æ zamówienia nr II.
Nazwa: „Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025
do obiektu przy ul. Siennieñska 322 w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim”:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawy oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025 do obiektu po³o¿onego przy ul. Siennieñskiej 322 w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim w ilo¶ci maksymalnej 6 m³.
2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilo¶ci oleju opa³owego
w zale¿no¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w sezonie grzewczym,
z prawem obni¿enia warto¶ci umowy, bez prawa Wykonawcy do zg³oszenia roszczeñ
z tego tytu³u. Minimalna ilo¶æ zakupionego oleju opa³owego w okresie obowi±zywania umowy wyniesie 2 m³.
3) Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ parametrom zgodnym z charakterystyk± jako¶ciow± wymagan± Polsk± Norm± PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿n±.
4) Olej musi byæ produktem oryginalnym, tzn. winien byæ wytwarzany przez producenta bêd±cego w³a¶cicielem receptury oraz symbolu, nazwy i znaku towarowego stosowanego do jego oznaczenia.
5) Lekki olej opa³owy musi charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami fizykochemicznymi: gêsto¶æ w temperaturze 15°C nie wy¿sza ni¿ 0,860 g/ml, temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ 56°C, lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20°C nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s, sk³ad frakcyjny:
do 250°C destyluje nie wiêcej ni¿ 65% V/V, do 350°C destyluje nie mniej ni¿ 85% V/V, zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,1% m/m, pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,3% m/m, pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01% m/m, zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg, zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg, warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg, temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ -20°C.
6) Miejsce dostawy: budynek przy ul. Siennieñskiej 322, 27-400 Ostrowiec ¦wiêtokrzyski - dostawy sukcesywne.
7) Warunki dostawy: zbiornik mie¶ci jednorazowo 2 m³ oleju (zbiornik olejowy 2 x 1 m³). Obiekt
do którego ma byæ dostarczony olej opa³owy prowadzi droga asfaltowa. Wlew paliwa umieszczony od strony parkingu, mo¿liwo¶æ swobodnego wykonywania manewrów autocystern±.
8) Wykonawca zobowi±zany jest:
a) dostarczaæ sukcesywnie ka¿d± zamawian± partiê towaru do budynku przy ul. Siennieñskiej 322, na w³asny koszt - w terminie do 48 godz. od chwili z³o¿enia zamówienia przez zamawiaj±cego w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie,
b) zapewniæ taki transport przedmiotu zamówienia, jaki jest wymagany, aby nie dopu¶ciæ
do uszkodzenia lub pogorszenia jego jako¶ci w trakcie transportu do miejsca dostawy,
c) podstaw± do wystawienia faktury VAT bêdzie obustronne podpisany bezusterkowy protokó³ zdawczo – odbiorczy,
d) Wykonawca realizowa³ bêdzie dostawy autocysternami spe³niaj±cymi wymagania przepisów o transporcie materia³ów niebezpiecznych, przepisów w zakresie ochrony ¶rodowiska oraz zapewni odpowiedni stan techniczny urz±dzeñ przy tankowaniu zbiorników w celu zapewnienia warunków ekologicznych.
9) Inne ustalenia:
a) jednorazowo bêdzie zamawiane od 1 do 2 m³ oleju opa³owego,
b) dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze od poniedzia³ku
do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
c) dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w godzinach od 8.00 do 15.00,
d) rozliczenia za dostarczony olej opa³owy bêd± dokonywane za litr w temperaturze
i gêsto¶ci rzeczywistej. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ transport oleju opa³owego ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocystern± wyposa¿on± w legalizowane urz±dzenia pomiarowe. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo za¿±dania ¶wiadectwa legalizacji urz±dzeñ pomiarowych,
e) zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania faktur VAT w formie elektronicznej na adres e-mail: kancelaria@powiat.ostrowiecki.eu,
f) ka¿da dostawa potwierdzona bêdzie protoko³em zdawczo – odbiorczym, który bêdzie okre¶la³: datê dostawy, ilo¶æ dostarczonego oleju opa³owego oraz ¶wiadectwo jako¶ci dostawy potwierdzaj±ce zgodno¶æ z odpowiedni± norm±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do badania próbek oleju opa³owego pobranych bezpo¶rednio z autocysterny Wykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami,
g) zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do sk³adania Wykonawcy o¶wiadczeñ
o przeznaczeniu oleju opa³owego do celów opa³owych (ka¿dorazowo przy zakupie oleju opa³owego, najpó¼niej w dniu odbioru paliwa). Jednocze¶nie zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ olej opa³owy bêd±cy przedmiotem zamówienia, przeznaczony bêdzie do celów opa³owych uprawniaj±cych do stosowania stawek okre¶lonych w art. 89 ust.1 pkt 9 i 10 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz.U.2023 poz. 1542 ze zm.).
h) sprzeda¿ odbywaæ siê bêdzie wg cen hurtowych obowi±zuj±cych na oficjalnej stronie producenta/importera wskazanej przez Wykonawcê w dniu dostawy
z uwzglêdnieniem sta³ego procentowego upustu cenowego zadeklarowanego
w ofercie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje zastosowanie prawa opcji. Czê¶æ II: Przewidywana ilo¶æ 6 m³. Minimalna ilo¶æ zakupionego oleju opa³owego w okresie obowi±zywania umowy wyniesie 2 m³. Zamawiaj±cy w ramach opcji przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia warto¶ci umowy i zakresu zamówienia w tej czê¶ci o kwotê 20 000,00 z³ brutto. Szczegó³owo zgodnie z §11 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 5b do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniuna zasadach okre¶lonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów: dla czê¶ci I i dla czê¶ci II.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy posiadali aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 Prawa energetycznego - ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy, mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z art. 32 Prawa energetycznego - ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.); dotyczy czê¶ci I i czê¶ci II.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) O¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ,
2) Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy),
3) Dowód wniesienia wadium,
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czonedo oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±czniki Nr 5a i 5b do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-14
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ¦WIÊTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spó³ka z o.o. w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
- Sukcesywna dostawa trumien i krzy¿y w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 roku z podzia³em na zadania.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy wybranych pomieszczeñ ZS Nr 3 w ramach zadania pn.: "Poprawa infrastruktury edukacyjnej Zespo³u Szkó³ Nr 3 w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim"
- Sukcesywna dostawa wieñców i wi±zanek wykonanych z kwiatów ¿ywych i sztucznych w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 roku
- Dostawa paliw p³ynnych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Ostrowiec ¦wiêtokrzyski- Urzêdu Miasta, Jana G³ogowskie 3/5 w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. A. ¦wiêtochowskiego w Go³otczy¼nie w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Gniechowicach"
- Dostawa paliw p³ynnych w systemie bezgotówkowego sukcesywnego tankowania pojazdów Urzêdu Miasta i Gminy Maciejowice w 2025 r.
- Dostawa 190 m3 oleju opa³owego lekkiego z dowozem do placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Nowa Wie¶ Wielka
- Dostawê 111 000 litrów oleju opa³owego lekkiego do kot³owni administrowanych prze 45 WOG Wêdrzyn.
- Zakup wraz z dostaw± oleju opa³owego lekkiego dla Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Rudzie ¦l±skiej
wiêcej: Benzyna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.