eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec"Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dwóch budynków wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. płk. Wacława Wilniewczyca w Lublińcu"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dwóch budynków wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. płk. Wacława Wilniewczyca w Lublińcu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM ŚLĄSK PÓŁNOC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521353413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasieczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 340 13 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@simslaskpolnoc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.simslaskpolnoc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34f677ac-0282-4b8e-a1c5-105ec94bc573

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dwóch budynków wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. płk. Wacława Wilniewczyca w Lublińcu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34f677ac-0282-4b8e-a1c5-105ec94bc573

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567494

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 643020,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa dwóch budynków wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. płk. Wacława Wilniewczyca w Lublińcu”
2. Do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi, pracami i obowiązkami, realizowanymi w ramach w/w zadania inwestycyjnego we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania zamówienia w tym: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, a także nadzór na budową dróg dojazdowych, ciągów komunikacyjnych oraz instalacją telekomunikacyjną: tv, internet.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, której projekt stanowi załącznik nr 7 do SWZ, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Zakres pełnionego nadzoru inwestorskiego obejmuje cały zakres robót budowlanych, prac i obowiązków, określonych
w SWZ dot. zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa dwóch budynków wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. płk. Wacława Wilniewczyca w Lublińcu”. Dokumentacja zamówienia, w tym opis zadania inwestycyjnego oraz wzór umowy określające obowiązki wykonawcy robót, udostępniona jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8affebd-2ba9-11ef-b3730e435a8a43bc
oraz https://bip.simslaskpolnoc.pl/bipkod/36016315 w zakresie dokumentacji technicznej (Postępowanie nr PZP.271.1.6.2024 pn. Budowa dwóch budynków wielorodzinnych na nieruchomości położonej przy ul. płk. Wacława Wilniewczyca w Lublińcu”.
Funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru sprawował będzie inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156825,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454362,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156825,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTER Inżynieria Krzysztof Kasprzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732679324

7.3.3) Ulica: Al. Wyzwolenia

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-224

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156825,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.