Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458353/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00465113/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie pomostu rekreacyjnego, montaż małej architektury oraz niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach zadania „Przystań Klucz” przy ul. Perkuna w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pomostu rekreacyjnego, montaż małej architektury oraz niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach zadania „Przystań Klucz” przy ul. Perkuna w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5d77202-81a2-4ae6-9d75-765a90084564
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031644/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wykonanie pomostu rekreacyjnego, montaz małej architektury oraz niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach zadania "Przystań Klucz" SBO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/37/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomostu rekreacyjnego, montaż małej architektury oraz niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach zadania „Przystań Klucz” przy ul. Perkuna w Szczecinie.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne
77211400-6 Usługi wycinania drzew
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8 Usługi sadzenia drzew
77314100-5 Usługi w zakresie trawników
3. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) prace przygotowawczych, tymczasowych, towarzyszących, pomiarowych
i zabezpieczających,
2) wykonanie robót ziemnych oraz niwelacji terenu,
3) wykonanie pomostu rekreacyjnego pływającego,
4) montaż nawierzchni z desek kompozytowych oraz balustrady zabezpieczającej,
5) wykonanie nawierzchni rekreacyjnych bezpiecznych,
6) montaż wiaty grillowej z miejscem na ognisko,
7) montaż elementów małej architektury (wyposażenie placu zabaw: huśtawka podwójna, urządzenie zabawowe - domek zabaw, urządzenia balans drewniane: kołki, balans prosty na sprężynie, balans łamany, ławki proste bez oparcia i z oparciem, leżaki, stoły piknikowe, kosze na śmieci),
8) montaż tablicy pamiątkowej SBO,
9) prace zieleniarskie, tj.: usunięcie krzewów, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, przesadzenie drzewa, założenie trawników),
10)montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED,
11)montaż szafki oświetleniowej SO,
12)wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń.
4. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również
m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) zapewnienia i prowadzenia stałej i kompleksowej obsługi geodezyjno-kartograficznej - prace geodezyjne i kartograficzne należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi Biura Geodety Miasta Szczecin przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia wynikające z obowiązujących przepisów prawa,
3) ochrony geodezyjnej punktów pomiarowych i wysokościowych, a w przypadku ich uszkodzenia – do ich odnowienia,
4) zapewnienia obsługi geotechnicznej,
5) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, w tym Dziennika budowy,
6) ścisłej współpracy z Zamawiającym, Nadzorem Inwestorskim oraz Nadzorem Autorskim,
7) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego (wyposażenia terenu budowy w pomieszczenia socjalno-biurowe, węzeł sanitarny, kontenery na odpady socjalne i przemysłowe oraz systematycznego odbioru nieczystości ciekłych i stałych) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przy zachowaniu warunków wynikających z projektu pn.: „Architektura zieleni – Projekt Ochrony Drzew”,
8) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót,
9) wykonania i utrzymania w należytym stanie wygrodzenia i zabezpieczenia tymczasowego placu budowy do czasu odbioru końcowego robót oraz jego demontaż po tym okresie,
10)oznakowania placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
11)zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż.i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, w tym przeszkolenia pracowników,
12)opracowania i przekazania przed przekazaniem placu budowy Zamawiającemu, Projektu organizacji placu budowy oraz Planu BIOZ w formie opisowej i graficznej, uwzględniające uwarunkowania wynikające z obowiązujących przepisów, w tym z projektu pn.: „Architektura zieleni – Projekt Ochrony Zieleni”,
13)poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotu zamówienia, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,
14)uzgodnienia tymczasowego zajęcia terenów niezbędnych do prowadzenie robót budowlanych z zarządcami lub właścicielami nieruchomości,
15)dostawy wody i energii elektrycznej oraz środków łączności,
16)wykonania prób, sprawdzeń, badań zgodnie ze Specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, warunkami technicznymi prowadzenia robót, decyzjami i zatwierdzeniami obowiązującymi normami i przepisami,
17)pokrycia kosztów dokonywania odkrywek elementów budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,
18)prowadzenia robót zgodnie z wydanymi dla inwestycji warunkami technicznymi, decyzjami i uzgodnieniami, w tym także wynikających z Protokołu z Narady Koordynacyjnej ZUDP znak: MODGiK.ZUDP.345.946.2023 z dnia 11.12.2023 r. dotyczącej usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu wraz z dopełnieniem wszelkich formalności wynikających z powyższych dokumentów i poniesienia kosztów wykonania prac i czynności wynikających z ww. dokumentów, przeprowadzenia badań, prób i sprawdzeń w trakcie prowadzenia robót i po ich wykonaniu, przygotowania dokumentacji odbiorowej i powykonawczej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zgłaszanie do odbioru robót zanikowych/odbiorowych odpowiednim jednostkom wraz z potwierdzeniem dokonania odbioru protokołem odbioru robót zanikowych / odbiorowych przez te jednostki, w tym także:
a) (...)
19) każdorazowo zgłaszania Zamawiającemu kolizji z występującym drzewostanem,
20) przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych – uzyskania zgody Zamawiającego – osoby sprawującej nadzór dendrologiczny – na rozpoczęcie prac ziemnych, rozbiórkowych i budowlanych wraz z uzyskaniem potwierdzenia właściwego oznakowania stref ochrony drzew/krzewów oraz uzgodnienia organizacji placu budowy i wykonania zabezpieczenia drzew i krzewów oraz prawidłowego oznakowania zgodnie z projektem pn.: „Architektura zieleni – Projekt Ochrony Zieleni”,
21) zagospodarowania we własnym zakresie materiałów z rozbiórki (składowanie, wywóz, opłaty za utylizację, itp.),
22) w przypadku zlecenia wykonania robót budowlanych podwykonawcom – koordynowania robót podwykonawców oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności,
23) przywrócenia należytego stanu i porządku na terenie budowy po zakończeniu prac,
w tym także na innych nieruchomościach, obiektach i urządzeniach itp., które wykonawca naruszy lub z których będzie korzystał przy wykonywaniu zamówienia wraz z usunięciem ew. szkód,
24) utrzymania porządku przy wyjeździe z placu budowy na drogi publiczne i w obrębie prowadzonych prac,
25) zapewnienia, aby osoby zatrudnione przy wykonaniu robót nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikując podmioty, które je zaangażowały,
26) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy w naradach koordynacyjnych
i technicznych na placu budowy lub w miejscach związanych z realizacją, wskazanych przez Zamawiającego i w terminach przez niego wyznaczonych,
27) uczestnictwo Kierownika Budowy w trakcie kontroli przedstawicieli Państwowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i innych organów,
28)dokonanie zmian kwalifikacji gruntów w zasobach MODGiK wynikających z Decyzji z dnia 21.11.2023 r. znak: WOŚr-VI.6125.120.2023 o trwałym wyłączeniu z produkcji rolniczej części działki nr 1/2 i 75 z obrębu 4170,
29)wykonania dokumentacji powykonawczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego, w tym przekazanie kart gwarancyjnych, kart katalogowych itp. w języku polskim, w tym w szczególności:
a) sporządzenia i przekazania geodezji powykonawczej tj. mapy zasadniczej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacje o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem, opatrzonej klauzulą urzędową potwierdzenia przyjęcia do zasobów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
b) wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z projektu pn.: „Architektura zieleni Projekt Ochrony Zieleni” oraz Zarządzenia nr 140/21 z dnia 23 marca 2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu (ze zmianami) – zgodnie z załącznikiem nr 2 – zał. Nr 13 do obowiązków,
30) dokonywania przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji.
(...)
11. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
12. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi (oferta równoważna) z uwzględnieniem zapisów zawartych w załączniku nr 5 do SWZ. Informacje odnośnie oferty równoważnej zostały zawarte w rozdziale V SWZ.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków - szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8 - Sadzenie drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 743000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 906694,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 743000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Wiesław Furtak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512147779
7.3.3) Ulica: Przyjaciół Żołnierza
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-670
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE WIESŁAW FURTAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE WIESŁAW FURTAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Budowa Trasy Północnej - etap III
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasięgu ogólnokrajowym
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla żołnierzy motocyklistów , oraz oznak rozpoznawczych z podziałem na części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: "Zagospodarowanie terenu przy ul. Łokietka 1-OF-5-OF w Szczecinie" z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i kontenerów do sterylizacji dla USK NR 1 PUM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.