Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00596062/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych (wędlin) do Domu Pomocy Społecznej w Kalince w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KALINCE
1.3.) Oddział zamawiającego: KALINKA 12-13
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030010877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 13
1.5.2.) Miejscowość: Kalinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-205
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833561405
1.5.8.) Numer faksu: 833561405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpskalinka@parczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskalinka.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e0fd110-a81f-4030-aad0-6ceb6640a5cb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych (wędlin) do Domu Pomocy Społecznej w Kalince w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e0fd110-a81f-4030-aad0-6ceb6640a5cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia :
Nazwa zamówienia: Dostawa mięsa i produktów mięsnych/wędlin/ dla Domu Pomocy Społecznej w Kalince w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i rozładunek mięsa i wyrobów mięsnych/do magazynu-kuchni/ , na które składają się :
W części I - mięso
W części II- wyroby mięsne-wędliny
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ:
nr 2.1. – asortyment dla części –mięso
asortyment dla części nr 2.2 – wyroby mięsne/wędliny/
1.3.Wspólny słownik zamówień CPV:
- 15100000-9-produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
-15113000-3-wieprzowina
-15131120-2-produkty wędliniarskie
-15131130-5-wędliny
-15112000-6-drób
1.3. Ilości mięsa i produktów wędliniarskich wskazana w SWZ ma charakter planowy. Podane ilości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Faktyczna wielkość dostaw będzie odpowiednia do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
1.4. Zamawiający zastrzega, że w przypadku mniejszego zapotrzebowania z przyczyn od niego niezależnych (np. zmniejszenie się ilości mieszkańców-pobyt w szpitalach/ nie jest zobowiązany wykupić całości zamówienia.
1.5. Wyroby muszą być świeże, I gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, terminami przydatności do spożycia ,wymogi określone w ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
1.6. Przedmiot zamówienia obejmuje: załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek
1.7. Dostawy będą realizowane sukcesywnie etapami w terminach, ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie zamówienia telefonicznego lub drogą elektroniczną. Dostawy zarówno mięsa i wędlin/realizowane będą 2 razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 12.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Najbardziej odpowiednim dniem dla Zamawiającego jest wtorek i piątek.
1.8. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu mięsa i wędlin stanowiącego przedmiot zamówienia tzn. zachowania tzw. ciągu chłodniczego, zapewnienie specjalistycznego środka transportu pod rygorem nieprzyjęcia dostawy.
1.9. Każdy artykuł powinien być oznakowany etykietą i zawierać dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników zawartych w wyrobie, termin przydatności do spożycia, waga netto.
1.10. Miejsce dostawy : magazyny w budynku DPS, w którym mieści się administracja i kuchnia.
str. 6
1.11. Do każdej dostawy Wykonawca dołącza: handlowy dokument identyfikacyjny, WZ lub fakturę, zamawiany i dostarczony towar do Zamawiającego ma być w początkowym terminie przydatności do spożycia.
1.12. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131130-5 - Wędliny
15112000-6 - Drób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117278,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117278,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117278,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASARANIA UBOJNIA ZEMAT Z.TROŚCIAŃCZYK I S-KA, SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381004002
7.3.3) Ulica: Łąkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wohyń
7.3.5) Kod pocztowy: 21-310
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA UBOJNIA "ZEMAT" ZDZISŁAW TROŚCIAŃCZYK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117278,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
- Dostawy mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.