eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów nad ProsnąDowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GRABÓW NAD PROSNĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Prosną

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-520

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grabownadprosna.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.wokiss.pl/grabownp/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71246c4e-806c-4639-9ed8-1ed513f19394

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071826/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w podziale na 2 Części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej
prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 37 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 37 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na przewozie uczniów na zajęcia lekcyjne ze wsi: Grabów-Wójtostwo, Grabów-Pustkowie, Smolniki, Palaty, Książenice, Kuźnica Bobrowska, Bobrowniki, Dębicze, Kopeć, Skrzynki, Zawady, Giżyce, Chlewo do Szkoły Podstawowej im. Unicef w Grabowie nad Prosną i ze Szkoły Podstawowej im. Unicef
w Grabowie nad Prosną do tych wsi, przewozie uczniów na zajęcia sportowe lub kulturalne, dowozie dzieci do Publicznego Przedszkola Sióstr Salezjanek w Grabowie nad Prosną i z przedszkola do miejsca zamieszkania dziecka wraz z zapewnieniem opiekuna.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Usługi transportowe będą odbywały się czterema autobusami jednocześnie, których rok produkcji nie jest niższy niż 2009, do przewozu jednorazowo co najmniej 50 osób (ilość miejsc siedzących minimum 50).
2) Wszyscy uczniowie rozpoczynają zajęcia o godz. 8.00 (dowóz uczniów do godz. 8.00).
3) Na potrzeby realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapewni pojazd odpowiedni do liczby przewożonych uczniów i opiekunów, wraz z kierowcą i opiekunem, zapewniając miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych osób.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia transportu wraz z opiekunami (zatrudnienie opiekunów po stronie Wykonawcy). Wykonawca zapewnia opiekuna/opiekunów na czas trwania przewozów w ilości jeden opiekun na jeden środek transportu, kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Wymagania wobec opiekunów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wykonawca zobowiązany jest opracować i wdrożyć Standardy ochrony małoletnich – do wglądu na życzenie Zamawiającego wraz z oświadczeniami opiekunów oraz kierowców o zaznajomieniu i przyjęciu do stosowania przedmiotowych Standardów ochrony małoletnich - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia stosownych dokumentów. Osoby opiekujące się dziećmi podczas dowozu oraz kierowcy pojazdów, którymi dowożone są dzieci, powinni być zweryfikowani w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym – odpowiednie zaświadczenia do wzglądu na życzenie Zamawiającego - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia zaświadczenia.
Obowiązki opiekunów: dbanie o bezpieczeństwo uczniów w trakcie przewozów oraz w trakcie wchodzenia i wychodzenia z pojazdu; sprawdzanie listy obecności uczniów; niezwłoczne informowanie służb medycznych oraz Zamawiającego o wszelkich sytuacjach, stwarzających zagrożenie dla uczniów.
5) W okresie od 2.01.2025r. do 27.06.2025r przyjmuje się ok. 108 dni nauki szkolnej, co stanowi 21,6 tygodnia nauki.
Przyjmuje się maksymalną szacunkową ilość kilometrów dla 4 autobusów w okresie trwania całego zamówienia, tj. w okresie od 2.01.2025r. do 27.06.2025r w ilości 44.293,00 km plus ewentualną dodatkową ilość kilometrów, w ilości 150km co łącznie daje sumę 44.443,00 km.
44.443,00 km : 21,6 tygodnia = 2 058km
Wobec powyższego szacunkowa tygodniowa długość trasy dla 4 autobusów będzie wynosić: minimalna długość trasy 1 800km a maksymalna długość trasy 2 058km.
6) Szczegółowe wykazy tras dostarczone będą przez Zamawiającego przed dniem 02.01.2025 r. Ustalenia tras mogą być w każdym czasie zmienione przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. Szacunkowa ilość kilometrów w okresie trwania całego zamówienia to: 44.443,00 km.
7) Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane
organizacją roku szkolnego, począwszy od 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. (108 usługo/dni). W przypadku zmian w organizacji roku szkolnego zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania dowozu w danym dniu o czym powiadomi wykonawcę na 5 dni przed przewidywaną zmianą.
Harmonogramy dowozów – rozkłady jazdy mogą ulec zmianie w przypadku zmian organizacyjnych pracy szkoły.
8) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi
wymagania techniczne określone w przepisach:
- ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 450 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób,
- ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 919 ze zm.).
9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Wykonawca zapewnia opiekę nad dowozem dzieci do placówek.
10) Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
11) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiego-kolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda mate-rialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowie-dzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i opiekunów oraz za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu uczniów na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
12) Kierowcy obsługujący autobusy winni znać trasę przejazdu i przystanków a rotacja kierowców jest niewskazana.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Wolicy oraz do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących
i Niesłyszących w Kaliszu wraz z zapewnieniem opieki
Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na przewozie dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Wolicy oraz do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących i Niesłyszących w Kaliszu wraz z zapewnieniem opieki, według następującej trasy:
Dowóz: Kopeć – Bukownica – Grabów Wójtostwo – Ośrodek Rewalidacyjno -Wychowawczy w Wolicy, ul. Radosna 1 – Szkoła Podstawowa nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących i Niesłyszących w Kaliszu, ul. Augustyna Kordeckiego 19;
Odwóz: Szkoła Podstawowa nr 5 dla Dzieci Słabo Słyszących i Niesłyszących
w Kaliszu, ul. Augustyna Kordeckiego 19 - Ośrodek Rewalidacyjno - Wychowawczy
w Wolicy, ul. Radosna 1 - Grabów Wójtostwo - Bukownica - Kopeć.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego, począwszy od 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. (108 usługo/dni).
2) W okresie od 2.01.2025 r. do 27.06.2025 r. przyjmuje się ok. 108 dni nauki szkolnej..
3) Dzienny przewidywany przebieg trasy stanowi ok. 140km
4) Liczba kilometrów na poszczególnych trasach może ulegać okresowym albo stałym zmianom m.in. w przypadku:
- zgłoszenia przez rodzica nieobecności dziecka w placówce i związaną z tym możli-wością skrócenia trasy przejazdu,
- zmiany organizacji ruchu na drogach dojazdu wynikających z prowadzonych prac remontowych, wypadków na drogach, itp.
- zmiany przez rodzica w ciągu roku szkolnego placówki, do której dowożone jest dziecko,
- konieczności zapewnienia dowożenia kolejnego dziecka niepełnosprawnego, która pojawiła się w trakcie roku szkolnego.
O konieczności zmiany trasy Wykonawca poinformuje Zamawiającego najpóźniej tego dnia, w którym nastąpiła zmiana trasy. Zmiana liczby kilometrów nie powoduje zmia-ny stawki oferowanej przez Wykonawcę.
5) Liczba dzieci – 4, w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim.
6) Wymagany jest samochód typu BUS zarejestrowany do przewozu max. 18 osób (miejsca siedzące).
7) Pojazd musi być: przystosowany do przewozu dziecka niepełnosprawnego poruszają-cego się na wózku inwalidzkim, wyposażony w urządzenie umożliwiające wprowa-dzenie wózka inwalidzkiego do pojazdu oraz mocowanie do wózków na czas trwania przewozu.
8) Pojazd musi być wyposażony w foteliki samochodowe dostosowane do wzrostu dzieci i ich niepełnosprawności.
9) W czasie przewozu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, niezależnie od kie-rowcy, stałej opieki nad dziećmi osoby dorosłej. Wykonawca zapewnia opiekuna na czas trwania przewozów. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Wymaga-nia wobec opiekuna: sprawny fizycznie, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie karany, zna pod-stawy udzielania pierwszej pomocy.
Wykonawca zobowiązany jest opracować i wdrożyć Standardy ochrony małoletnich – do wglądu na życzenie Zamawiającego wraz z oświadczeniami opiekuna oraz kierowcy o zaznajomieniu i przyjęciu do stosowania przedmiotowych Standardów ochrony małoletnich - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia stosownych dokumentów. Osoba opiekująca się dziećmi podczas dowozu oraz kierowca pojazdu, którymi dowożone są dzieci, powinni być zweryfikowani w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym – odpowiednie zaświadczenia do wzglądu na życzenie Zamawiającego - w terminie do 30 dni od dnia wezwania do przedłożenia zaświadczenia.
Obowiązki opiekuna:
- opiekun odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu, a także w czasie
przejścia z pojazdu do placówki i z placówki do pojazdu,
- opiekun służy pomocą i radą uczniom niepełnosprawnym, okazuje w każdej sytuacji
życzliwość uczniom niepełnosprawnym, a w sytuacjach konfliktowych, ponad
wszystko ma na uwadze poszkodowanie przez los tych osób,
- opiekun przebywa z dziećmi podczas jazdy i odpowiada za to, aby w czasie przewozu
dzieci były zabezpieczone pasami,
- opiekun odprowadza dzieci z pojazdu do szkoły i oddaje pod opiekę nauczycielowi, a
po zakończonych lekcjach lub zajęciach odbiera dzieci ze szkoły i doprowadza dzieci
do pojazdu,
- opiekun po zajęciach lub lekcjach przekazuje dzieci rodzicom lub opiekunom
prawnym lub też osobom wskazanym przez rodziców lub opiekunów prawnych,
- opiekun współpracuje z Zamawiającym, zgłaszając zmiany dotyczące stanu przewozu
uczniów niepełnosprawnych, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi itp.,
- w przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów sprawuje opiekę nad
dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu zapewnienia im
pojazdu zastępczego i potem w pojeździe zastępczym,
- opiekun obowiązkowo posiada kontakt telefoniczny z rodzicami/opiekunami
prawnymi i placówką na wypadek zmian godzin przejazdu i odjazdu wynikających z
sytuacji niezależnych, np. korki, a także przekazuje ewentualne informacje ze szkoły
do domu rodzinnego dziecka i odwrotnie,
- opiekun zachowuje w tajemnicy dane adresowe dowożonych uczniów i nie przekaże
ich osobom postronnym,
- dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez uczniów w pojeździe,
- sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w pojeździe,
- pomoc uczniom przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, opiekun odpowiada za
bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu, a także w czasie wsiadania i wysiadania
uczniów z pojazdu,
- opiekun w przypadku awarii pojazdu niezwłocznie informuje o tym fakcie dyrektora
szkoły.
10) Godziny przywozu i odwozu dzieci i młodzieży Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić przed rozpoczęciem świadczenia usług z Zamawiającym w oparciu o rozkład zajęć
w poszczególnych placówkach. W dniach, w których zajęcia odbywać się będą
w sposób odmienny od przyjętego w rozkładzie zajęć (np. w dniach rekolekcji szkolnych) itp. organizacja dowozów i odwozów dzieci i młodzieży szkolnej uzgodniona zostanie z Wykonawcą przez dyrektorów placówek oświatowych
i Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez wykonawcę przewozów stanowiących przedmiot zamówienia z przewozami innych osób nie będących uczniami.
11) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o problemach powstałych przy realizacji zamówienia.
12) Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonaną trasę prze-jazdu. W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczone dojazdy z siedziby wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu oraz z miejsca zakończenia kursu do bazy. Stanowi to koszt własny wykonawcy i należy to uwzględnić w cenie za 1 wozokilometr.
13) W przypadku awarii pojazdu lub w przypadku niewykonania kursu dowozu lub odwo-zu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zgodnie zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym we własnym zakresie, na własny koszt.
14) Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach:
- ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 450 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób,
- ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 919 ze zm.).
15) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warun-ki bezpieczeństwa i higieny. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszel-kich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
16) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiego-kolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda mate-rialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowie-dzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów i opiekuna oraz za działania kie-rowcy i opiekuna w czasie przewozu uczniów na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
17) Kierowca obsługujący pojazd winien znać trasę przejazdu a rotacja kierowców jest niewskazana.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców,
którzy:
1) dotyczy Części 1: wykażą, że posiadają aktualne, udzielone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 poz. 1539 ), zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na oświadczenia wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2) dotyczy Części 1: wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę wykonywaną w sposób ciągły przez okres min. 9 miesięcy, o wartości min. 100.000,00 zł brutto polegającą na dowozie dzieci lub młodzieży do przedszkoli lub szkół, która została wykonana w sposób należyty.
Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 13.8.1 SWZ jedynie takich usług, które potwierdzą spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego.
Przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy. W przypadku usługi wykonywanej wymóg wartości 100.000,00 zł dotyczy tej części usługi, która już została wykonana.
3) dotyczy Części 1: wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do należytego wykonania niniejszego zamówienia,
tj. dysponuje co najmniej 4 autokarami wszystkie samochody z liczbą miejsc siedzących co najmniej 50, oraz jednym zastępczym autokarem na wypadek awarii. Wymagania dodatkowe dotyczące pojazdów - Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte zamówieniem pojazdami posiadającymi aktualne badanie techniczne pojazdu, ubezpieczenie OC i NNW, pojazdy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 r.
4) dotyczy Części 2: wykażą, że posiadają aktualne, udzielone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 poz. 1539 ), zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełniania warunków udziału
w postępowaniu będzie dokonana na oświadczenia wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
5) dotyczy Części 2: wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę wykonywaną w sposób ciągły przez okres min. 3 miesięcy, o wartości min. 60.000,00 zł brutto polegającą na dowozie dzieci niepełnosprawnych do palcówek edukacyjnych lub wychowawczych, która została wykonana z sposób należyty.
Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 13.8.1 SWZ jedynie takich usług, które potwierdzą spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego.
Przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy. W przypadku usługi wykonywanej wymóg wartości 60.000,00 zł dotyczy tej części usługi, która już została wykonana.
6) dotyczy Części 2: wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do należytego wykonania niniejszego zamówienia, tj. dysponuje co najmniej 1 pojazdem typu BUS zarejestrowany do przewozu max. 18 osób.
Wymagania dodatkowe dotyczące pojazdów - Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte zamówieniem pojazdem posiadającymi aktualne badanie techniczne pojazdu, ubezpieczenie OC i NNW, pojazd wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 r.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 13.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 11.1 i 11.2 SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, usług spełniających warunek, o którym mowa odpowiednio w pkt 12.2.2 SWZ lub 12.2.5 SWZ (w zależności od Części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę)- wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Doświadczenie zawodowe - dotyczy Części 1 oraz Doświadczenie zawodowe - dotyczy Części 2 );
2) dowody określające czy usługi wymienione w odpowiednich wykazach,
o których mowa w pkt. 13.3.1 SWZ zostały wykonane należycie;
Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego uslugi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego (co jest zobowiązany wykazać) nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego , spełniających warunek o którym mowa odpowiednio w pkt 12.2.3 SWZ lub 12.2.6 SWZ (w zależności od Części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę)- wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Potencjał techniczny- dotyczy Części 1 oraz Potencjał techniczny - dotyczy Części 2 )

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty (tj. dokumentu, o którym mowa w pkt 20.7 SWZ) należy dołączyć:
1) oświadczenia, o których mowa w pkt 13.1 SWZ, również w przypadku o którym mowa w pkt 14.3 lub 15.3 SWZ (jeśli dotyczy);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 14.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy);
3) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 15.1 SWZ,
z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
4) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o których mowa w pkt 13.17 SWZ (jeśli dotyczy);
5) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 20.8.2 SWZ (jeśli dotyczy);
6) dowód wniesienia wadium - patrz pkt 18 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości dla poszczególnych Części:
- Część 1 – 5.000,00 (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100);
- Część 2 – 2.000,00 (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: RBS Lututów o/ Grabów nad Prosną Numer konta: 47 9256 0004 0062 0875 2000 0040 w dopiskiem „Wadium, nr sprawy RIOŚ.271.6.2024 – Część ….”.
Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie jako załącznik do oferty.
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Miasto i Gmina Grabów nad Prosną, ul. Kolejowa 8 , 63-520 Grabów nad Prosną;
2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych poniżej, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej należy złożyć w jednej z poniższych form:
-w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawców,
-cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej po-świadczonego przez mocodawców, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez mocodawców,
-cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej po-świadczonego przez notariusza, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 11.1 i 11.2 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 12.2 SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący:
1) każdy z wykonawców - jeżeli będzie wykonywał czynności, do wykonania których wymagane jest posiadanie uprawnień, o których mowa odpowiednio w pkt 12.2.1 lub 12.2.4 SWZ – w zależności od Części na którą składana jest oferta;
2) co najmniej jeden z wykonawców – jeżeli zrealizuje usługi, do wykonania których wymagane jest posiadanie doświadczenia, o którym mowa w pkt 12.2.2 SWZ lub 12.2.5 SWZ – w zależności od Części na którą składana jest oferta (Zamawiający nie dopuszcza „sumowania” doświadczenia dwóch i więcej wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku);
3) co najmniej jeden z wykonawców – w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 12.2.3 lub 12.2.6 SWZ– w zależności od Części na którą składana jest oferta.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 13.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 13.4 SWZ).
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 11.1 i 11.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 12.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego(po otwarciu ofert) podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 13.2 SWZ oraz w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w 13.3 SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp”. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w pkt 13.4 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy wraz z ofertą.
6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości porozumiewania się przy użyciu poczty elektronicznej, w związku z czym na adres poczty elektronicznej, który został podany w pkt 1.1.3 SWZ nie należy kierować żadnej korespondencji.
2.Formę dokumentów lub oświadczeń, załączników jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SWZ.
3. Wymagania techniczne związane ze składaniem oferty w postaci elektronicznej zawarte zostały w SWZ.
4.Szczegółowy sposób składania oferty, dokumentów lub oświadczeń, załączników zawiera SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.