Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00532887/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do stołówki SP nr 5 w Rzeszowie w 2025 r.
Część 1: Produkty mleczarskie
Część 2: Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze oraz jaja, miód i inne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6541149-f853-4ddc-bf57-85b948e64a621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności do stołówki SP nr 5 w Rzeszowie w 2025 r.Część 1: Produkty mleczarskie
Część 2: Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze oraz jaja, miód i inne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6541149-f853-4ddc-bf57-85b948e64a62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018063/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 w Rzeszowie w 2025 roku (produkty mleczarskie, pozostałe produkty ogólnospożywcze oraz jaja)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.125.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247570,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej wzałączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla cz.1.
Wielkość/Zakres: Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 8.00.
Termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) po złożeniu zamówienia wynosi do 2 dni roboczych od złożenia
zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Przez dni robocze należy rozumieć dni od
poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż
jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest
w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub
osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten
może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego –
czas reakcji).
Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
-Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - stanowiąca/ce załącznik/i do niniejszej specyfikacji (dostępna/ny/e w oddzielnym/ych
pliku/ach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 86025,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu w ilości i ojakości wskazanej w załączniku do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2.
Wielkość/Zakres: Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 8.00.
Termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) po złożeniu zamówienia wynosi do 2 dni roboczych od złożenia
zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Przez dni robocze należy rozumieć dni od
poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż
jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest
w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub
osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten
może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego –
czas reakcji).
Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - stanowiąca/ce załącznik/i do niniejszej specyfikacji (dostępna/ny/e w oddzielnym/ych
pliku/ach)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
03142500-3 - Jaja
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
03142100-9 - Miód naturalny
4.5.5.) Wartość części: 104414,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68829,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78683,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68829,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68829,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80603,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81075,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80603,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.4) Miejscowość: Panieńszczyzna/Jastków
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80603,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
+ wartość opcji cz. I 25 807,50 + cz. II 31 324,20 = 57 131,70 zł netto
= 247 570,70 zł netto
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa pipet automatycznych dla Wydziału Technologiczno-Przyrodniczego
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa oraz montaż mebli dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych w RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach.
- Usługa szkoleniowa z podziałem na części: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, Spawanie metodą TIG, Spawanie metodą MAG
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Usługa Agenta Rozliczeniowego w zakresie obsługi i rozliczania płatności kartowych przy użyciu form płatności BLIK i Android Pay w samoobsługowych urządzeniach płatniczych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Zakup i dostawa żywności (różne produkty spożywcze) na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
- "SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSIADLE W OKRESIE 01.09.2025-31.08.2026 "
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Chorzowie, ul. Długa 32a - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2025
- Sukcesywna dostawa żywności
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.