Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558804/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
“Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością – usprawnienia w obszarze architektonicznym i technicznym (3)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8828f041-c56e-4afb-812a-f4f8f0045d811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością – usprawnienia w obszarze architektonicznym i technicznym (3)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8828f041-c56e-4afb-812a-f4f8f0045d81
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 “Prace adaptacyjne obejmujące dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością – usprawnienia w obszarze architektonicznym i technicznym (3)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjnych w Szkole Podstawowej w Wilczopolu i Szkole Podstawowej w Mętowie, pozwalających na zwiększenie dostępności tych szkół w obszarach technicznym i architektonicznym, zgodnie z Modelem Dostępnej Szkoły. Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych Gminy Głusk” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne, Priorytet X Lepsza edukacja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie usług:
Usprawnienia w obszarze architektonicznym i technicznym:
Zadanie nr 1 – Szkoła Podstawowa w Wilczopolu:
- wykonanie oznaczeń poziomych ciągów komunikacyjnych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- montaż bezpiecznych barierek przy schodach,
- wykonanie mat antypoślizgowych w klasopracowniach i na korytarzu.
Zadanie nr 2 – Szkoła Podstawowa w Mętowie:
- wykonanie oznaczeń poziomych ciągów komunikacyjnych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- wykonanie mat antypoślizgowych w klasopracowniach i na korytarzu.
4. Szczegółowy opis zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• zestawieniu tabelarycznym, które stanowi załącznik nr 7 do SWZ
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
- zakupu niezbędnych materiałów do wykonania ww. zadań, spełniających wymagania Zamawiającego, a także obowiązujące normy technologiczne i techniczne dot. budynków oświatowych
- montażu materiałów i wyrobów w taki sposób, aby nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia i życia użytkowników,
-wykonanie usług zgodnie z aktualną wiedzą i należytą starannością,
- dostarczenie kart produktów i atestów higienicznych potwierdzających spełnienie przez użyte materiały norm dla budynków oświatowych i osób z niepełnosprawnością, w szczególności dla materiałów antypoślizgowych potwierdzających klasę antypoślizgowości min. R10.
-uzgodnienia harmonogramu prac z Dyrektorami Szkół, uwzględniając w terminach realizacji, że czas pracy w ciągu dnia może być ograniczony z uwagi na czynną szkołę i odbywające się zajęcia.
-Sprawdzenia w naturze wymiarów elementów dot. poszczególnych zadań
-Uzgodnienia z Zamawiającym ostatecznego wyboru kolorystyki w oparciu o przedstawioną paletę kolorów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119608,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187297,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119608,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INS-BUD PWHU S.C. Dariusz Droździel, Mirosław Szabat
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dariusz Droździel, Mirosław Szabat MIRON-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122305313
7.3.3) Ulica: Aleje Racławickie 28A/68
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-043
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PWHU INS-BUD S.C. DARIUSZ DROŹDZIEL, MIROSŁAW SZABAT
jakie przetargi wygrała firma
PWHU INS-BUD S.C. DARIUSZ DROŹDZIEL, MIROSŁAW SZABAT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119608,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOMINÓW
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.