eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaRemont schodów i elementów zjeżdżalni wodnej w budynku pływalni w AWF Filia w Białej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont schodów i elementów zjeżdżalni wodnej w budynku pływalni w AWF Filia w Białej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83-342-87-12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://awf-bp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont schodów i elementów zjeżdżalni wodnej w budynku pływalni w AWF Filia w Białej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b16cf9fc-70b7-4bbf-ab60-d191d06f5f67

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00426358/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont schodów w budynku pływalni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577309

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/14/2024/B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 259798,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu częściowego budynku Domu Studenta ABC przy ul. Akademickiej 2 w
AWF Filia w Białej Podlaskiej.
2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45223210-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali,
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa
2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności
zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu
motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego
zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie –
a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE). Zamówienie nie zostało podzielone na części z
następujących względów:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się
wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy usług
wykonywanych przez różnych Wykonawców
4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie następujących robót:
􀀀 demontaż elementów schodów zjeżdżalni wodnej (z wyjątkiem słupa i innych elementów konstrukcji nośnej ze stali
węglowej),
􀀀 demontaż półpierścieni podtrzymujących rurę zjeżdżalni – 7 szt., wymiana wsporników (dystansów), nakładek w kształcie
ceowników wykonanych z blachy o grubości 6 mm — 21 sztuk, zabezpieczenie rury zjeżdżalni przed przemieszczeniem
podczas robót, montaż nowych elementów ze stali nierdzewnej 316L,
􀀀 oczyszczenie konstrukcji nośnej stalowej, malowanie farbą chemoodporną, odporną na czynniki agresywne zawarte w
wodzie basenowej,
􀀀 montaż nowych elementów schodów zjeżdżalni wodnej ze stali 316L (z wyjątkiem poręczy) – podesty i stopnie schodowe
z blachy ryflowanej, słupki balustrady, wypełnienia, uchwyty, pręty itp.),
􀀀 odnowienie i wypolerowanie istniejącej poręczy, montaż na miejscu,
􀀀 wymiana śrub łączących elementy schodowe oraz uchwyty (półpierścienie rury zjeżdżalni) na śruby ze stali nierdzewnej
316L,
􀀀 wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych związanych z wymianą schodów, uzupełnienie płytek
ceramicznych, naprawy po robotach itp.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Składają
się na niego następujące dokumenty:
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) dokumentacja projektowa – inwentaryzacja
3) dokumentacja fotograficzna
4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy (poglądowy) dla oszacowania kosztów realizacji zamówienia,
(przewidziano ryczałtową formę wynagrodzenia)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi ślusarskie Andrzej Tarkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371215329

7.3.3) Ulica: ul. Podłączna 14

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.