eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaŚwiadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db2bc77c-110c-41de-88e5-5f3ecb36b626

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050605/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług konserwacji drobnych naprawa i awarii instalacji elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko- Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db2bc77c-110c-41de-88e5-5f3ecb36b626

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja, w
tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:1) przy
użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/; 2) ePUAPu,
dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal ,3) poczty elektronicznej pod adresem
przetargi@zgm.eu. UWAGA: oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie
korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGM/24/053/JK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej (zwanych dalej usługami) w lokalach i na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzanych przez Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, których wykazy stanowią załączniki do Specyfikacji - załącznik nr 3a – część 1 zamówienia (rejon 1).
Część 1 przedmiotu zamówienia (rejon 1) – obejmuje nieruchomości o łącznej powierzchni około 126 465,69 m2. Zamawiający z całkowitej powierzchni lokali zarządzanych w rejonie 1 przewiduje do wykonania w trakcie trwania umowy świadczenie usług na około 4 168,34 m2 powierzchni. Ponieważ usługi będą wykonywane w lokalach mieszkalnych oraz usługowych, Zamawiający przewiduje, że:
1) około 3 036,28 m2 będzie obejmowało lokale mieszkalne z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 8%,
2) około 337,36 m2 będzie obejmowało części wspólne w budynkach usługowych i usługowo-mieszkalnych (z przewagą powierzchni usługowej) z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%,
3) około 794,70 m2 będzie obejmowało lokale/budynki usługowe i tereny zewnętrzne, z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych

31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego (odpowiednio w części 1 i 2 zamówienia) powiększonej o należny podatek od towarów i usług. Podobne usługi będą obejmować wykonywanie usług w zakresie i na zasadach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji – odpowiednio na terenie Rejonu I lub Rejonu 2

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto („KC”) 1) - waga 60%
2) okres rękojmi („KOr”) 2) - waga 20%
3) kara umowna za zwłokę w terminie wykonania prac na podstawie zlecenia, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy („KKu”) 3) - waga 20%

1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty za daną część przedmiotu zamówienia.

2) Wykonawca oferuje okres rękojmi w miesiącach kalendarzowych wskazując go w ofercie. Okres rękojmi nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 24 miesiące, licząc od daty bezusterkowego końcowego protokołu odbioru zlecenia.
Oferty z okresem krótszym niż wymagany okres 12 miesięcy, będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 24 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres 24 miesięcy.
3) Kara umowna za zwłokę w terminie wykonania prac na podstawie zlecenia, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy - kwota wskazana przez Wykonawcę w ofercie, z tym, że nie niższa niż 150,00 zł oraz nie wyższa niż 300,00 zł.
Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 150,00zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 300,00zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę umowną 300,00 zł.
§ 2. Sposób obliczenia punktów.
1. Punkty w kryterium ceny brutto KC będą wyliczane wg wzoru:
1) ofercie najtańszej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KC wg wzoru:

KCon = 100 x waga (60%) x liczba członków komisji (3)

2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru (maksymalnie oferta może uzyskać 180 pkt):

KCoo = Con x 100 x waga (60%) x liczba członków komisji (3)
Coo
gdzie:
Con - cena oferty najtańszej
Coo - cena oferty ocenianej

2. Punkty w kryterium okresu rękojmi KOr będą wyliczane wg wzoru (maksymalnie oferta może uzyskać 60 pkt):
1) ofercie o najdłuższym okresie rękojmi przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KOrg wg wzoru:

KOrgn = 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)
2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:

KOro = Roo x 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)
Rrn
gdzie:
Roo – okres rękojmi i gwarancji oferty ocenianej,
Ron – najdłuższy zaoferowany okres rękojmi i gwarancji

3. Punkty w kryterium kary umownej za zwłokę w terminie wykonania prac na podstawie zlecenia, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy, KKu będą wyliczane wg wzoru (maksymalnie oferta może uzyskać 60 pkt):
1) ofercie z najwyższą kwotą kary umownej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KKu wg wzoru:

KKun = 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)

2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:

KKu1oo = Ku1oo x 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)
Ku1on
gdzie:
Kuoo – kwota kary umownej w ofercie ocenianej
Kuon – najwyższa zaoferowana kwota kary umownej

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę który otrzyma najwyższą liczbę punktów, wyliczonych wg wzoru:

PO = KC + KOr +KKu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi („KOr”)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna za zwłokę w terminie wykonania prac na podstawie zlecenia, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy („KKu”)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów i usuwania awarii w zakresie branży elektrycznej (zwanych dalej usługami) w lokalach i na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, których wykazy stanowią załączniki do Specyfikacji - załącznik nr 3b – część 2 zamówienia (rejon 2).
2. Część 2 przedmiotu zamówienia (rejon 2) – obejmuje nieruchomości o łącznej powierzchni 122 331,79 m2. Zamawiający z całkowitej powierzchni lokali zarządzanych w rejonie 2 przewiduje do wykonania w trakcie trwania umowy świadczenie usług na około 3 610,69 m2 powierzchni. Ponieważ usługi będą wykonywane w lokalach mieszkalnych oraz usługowych, Zamawiający przewiduje, że:
1) około 2 949,82 m2 będzie obejmowało lokale mieszkalne z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 8%,
2) około 327,76 m2 będzie obejmowało części wspólne w budynkach usługowych i usługowo-mieszkalnych (z przewagą powierzchni usługowej) z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%,
3) około 333,11 m2 będzie obejmowało lokale/budynki usługowe i tereny zewnętrzne, z obowiązującą stawką podatku VAT w wys. 23%.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych

31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego (odpowiednio w części 1 i 2 zamówienia) powiększonej o należny podatek od towarów i usług. Podobne usługi będą obejmować wykonywanie usług w zakresie i na zasadach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji – odpowiednio na terenie Rejonu I lub Rejonu 2

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:
1) cena oferty brutto („KC”) 1) - waga 60%
2) okres rękojmi („KOr”) 2) - waga 20%
3) kara umowna za zwłokę w terminie wykonania prac na podstawie zlecenia, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy („KKu”) 3) - waga 20%

1) do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty za daną część przedmiotu zamówienia.

2) Wykonawca oferuje okres rękojmi w miesiącach kalendarzowych wskazując go w ofercie. Okres rękojmi nie może być krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 24 miesiące, licząc od daty bezusterkowego końcowego protokołu odbioru zlecenia.
Oferty z okresem krótszym niż wymagany okres 12 miesięcy, będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
W przypadku ofert z okresem dłuższym niż okres maksymalny 24 miesięcy, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres 24 miesięcy.
3) Kara umowna za zwłokę w terminie wykonania prac na podstawie zlecenia, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy - kwota wskazana przez Wykonawcę w ofercie, z tym, że nie niższa niż 150,00 zł oraz nie wyższa niż 300,00 zł.
Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 150,00zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.
W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 300,00zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę umowną 300,00 zł.
§ 2. Sposób obliczenia punktów.
1. Punkty w kryterium ceny brutto KC będą wyliczane wg wzoru:
1) ofercie najtańszej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KC wg wzoru:

KCon = 100 x waga (60%) x liczba członków komisji (3)

2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru (maksymalnie oferta może uzyskać 180 pkt):

KCoo = Con x 100 x waga (60%) x liczba członków komisji (3)
Coo
gdzie:
Con - cena oferty najtańszej
Coo - cena oferty ocenianej

2. Punkty w kryterium okresu rękojmi KOr będą wyliczane wg wzoru (maksymalnie oferta może uzyskać 60 pkt):
1) ofercie o najdłuższym okresie rękojmi przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KOrg wg wzoru:

KOrgn = 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)
2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:

KOro = Roo x 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)
Rrn
gdzie:
Roo – okres rękojmi i gwarancji oferty ocenianej,
Ron – najdłuższy zaoferowany okres rękojmi i gwarancji

3. Punkty w kryterium kary umownej za zwłokę w terminie wykonania prac na podstawie zlecenia, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy, KKu będą wyliczane wg wzoru (maksymalnie oferta może uzyskać 60 pkt):
1) ofercie z najwyższą kwotą kary umownej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KKu wg wzoru:

KKun = 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)

2) każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:

KKu1oo = Ku1oo x 100 x waga (20%) x liczba członków komisji (3)
Ku1on
gdzie:
Kuoo – kwota kary umownej w ofercie ocenianej
Kuon – najwyższa zaoferowana kwota kary umownej

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę który otrzyma najwyższą liczbę punktów, wyliczonych wg wzoru:

PO = KC + KOr +KKu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi („KOr”)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna za zwłokę w terminie wykonania prac na podstawie zlecenia, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy („KKu”)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy).
1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:
1) potwierdzenie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi, których przedmiotem były: konserwacje, drobne naprawy, remonty i usuwanie awarii instalacji elektrycznych w wielorodzinnych budynkach mieszkalnych, usługowych i/lub użyteczności publicznej o wartości każdej z usług nie niższej niż 100 000,00 zł brutto (wartość brutto zawartych umów). Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną w sposób ciągły w ramach jednej umowy u danego zamawiającego, przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w obu częściach zamówienia, wartość każdej usługi musi wynieść nie mniej niż 200.000 zł brutto. W przypadku usług nadal wykonywanych, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość usług zrealizowanych do dnia składania ofert będzie nie mniejsza niż wartość wskazana powyżej, odpowiednio do liczby części o które ubiega się Wykonawca.
2) potwierdzenie, że dysponuje:
a) co najmniej 1 osobą odpowiedzialną za prawidłowe wykonywanie usługi, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub dokumenty równoważne (dotyczy oferty na jedną, jak i na obie części zamówienia),
b) co najmniej 1 osobą przewidzianą do realizacji zamówienia w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do kierowania czynnościami osób wykonujących prace dotyczące obsługi, konserwacji, naprawy, montażu lub demontażu i czynności kontrolno-pomiarowych lub sprawujących nadzór nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równoważne (dotyczy oferty na jedną, jak i na obie części zamówienia),
c) co najmniej 2 osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia (odrębnie dla każdej z części, w przypadku składania oferty na obie części, wymagane są 4 osoby) w zakresie wykonywania robót instalacyjnych elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do wykonywania prac dotyczących obsługi, konserwacji, remontu, naprawy, montażu lub demontażu i czynności kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równoważne.
2. Osoby o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 8318) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do w/w zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
3. Przez uprawnienia budowlane, o których mowa w pkt 2 powyżej, rozumie się uprawnienia wydane na podstawie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – prawo budowlane. Pod pojęciem równoważnych rozumie się uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa oraz wydane na podstawie (stanowione przez) odpowiednio przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 220 z późn. zm.).
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu:
1) warunek określony w § 2 ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże posiadanie łącznego doświadczenia określonego w tym warunku (tj. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia Wykonawców) i wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
2) warunek określony w § 2 ust. 1 pkt 2 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że samodzielnie dysponuje wymaganym potencjałem osobowym, bądź wielu Wykonawców łącznie i wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia o których mowa w Rozdziale V § 1 ust. 1 pkt 2.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale V § 2 ust. 1.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta Wykonawcy powinna składać się z następujących dokumentów:
1) oferty sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji,
(w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem dodatkowego formularza stanowiącego załącznik nr 1a do Specyfikacji),
2) formularza cenowego dla części 1 i/lub 2 sporządzonego wg wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2a i 2b do Specyfikacji,
3) oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji,
4) oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw dla osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy,
5) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przykładowy wzór zobowiązania został zawarty w załączniku nr 7 do Specyfikacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VI i VII Specyfikacji.
2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy stosowne porozumienie (umowę konsorcjum/spółki cywilnej) zawierające w swojej treści zapisy regulujące współpracę tych wykonawców,
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np.. konsorcjum/spółka cywilna) wskazują w formularzu oferty, które zakresy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W oparciu o postanowienia art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania:
1) zmiany sposobu lub formy dokonywania zgłoszeń lub wystawiania i przekazywania zleceń Wykonawcy dotyczących konieczności wykonania prac konserwacyjnych, naprawczych lub usuwania awarii, w szczególności w zakresie: osób, które mogą dokonywać zgłoszeń, wystawiać zlecenia, sposobu potwierdzania zgłoszeń/zleceń, przekazywania ich do realizacji itp. Zmiana umowy może wynikać ze zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, o czym Zamawiający zawiadamia Wykonawcę nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem dokonania zmiany;
2) w zakresie zmiany wysokości określonego w § 8 ust. 1 wynagrodzenia, spowodowanych zmianą stawki podatku od towarów i usług – w części obejmującej wynagrodzenie brutto za usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, wykonane od dnia obowiązywania nowej stawki podatku, bez zmiany wartości netto wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień przepisów wprowadzających nową stawkę podatku,
3) w zakresie zmiany wysokości określonego w § 8 ust. 1 wynagrodzenia na zasadach określonych w § 15 umowy;
4) zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania usługi na warunkach określonych w umowie (w szczególności spowodowane zmianami obowiązującego prawa w zakresie przedmiotu zamówienia, interwencjami mieszkańców, instytucji miejskich lub innymi nieprzewidzianymi okolicznościami),
5) gdy zmiana jest spowodowana decyzjami właściwych organów administracji publicznej, w tym administracji zespolonej, w szczególności organów nadzoru budowlanego czy służby ochrony zabytków,
6) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SWZ,
7) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym,
8) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do poprawienia jakości lub skrócenia czasu wykonywania poszczególnych zleceń, zgłoszeń,
9) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży koszty wykonywanych usług albo skróci czas realizacji poszczególnych zleceń, zgłoszeń),
10) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy na skutek ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
11) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminami określonymi w umowie – dopuszcza się możliwość zmiany tych terminów, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana odpowiednio w części 1 i/lub 2 zamówienia, wniesienia bezwarunkowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnosi się przed zawarciem umowy, w wysokości:
1) 3% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie dla części 1 zamówienia;
2) 3% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie dla części 2 zamówienia.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta została wybrana, zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do Specyfikacji.
3. Wykonawca, nie później niż przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopię dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, obejmujące odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane działaniem bądź zaniechaniem Wykonawcy, na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż:
1) 100 000,00 zł – w przypadku zawierania umowy na część 1 zamówienia,
2) 100 000,00 zł – w przypadku zawierania umowy na część 2 zamówienia.
4. W przypadku gdy oferta tego samego Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza w obu częściach zamówienia, Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie w zakresie o którym mowa powyżej, na sumę gwarancyjną w wysokości 200 000,00 zł.
5. W przypadku, gdy ofertę najkorzystniejszą złożą wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) każdy z nich zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia w zakresie oraz na sumę gwarancyjną o której mowa odpowiednio w ust. 2 i 3.
6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia o którym mowa w ust. 2 w całym okresie obowiązywania umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać do wglądu Zamawiającemu dowody zapłaty rat składki ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej.
8. Wykonawca używający w celu wykonywania umowy pojazdy samochodowe, zobowiązany jest do zapewnienia we flocie tych pojazdów udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w liczbie określonej art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia
2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
9. Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie
o spełnieniu wymogów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, które będzie stanowić załącznik nr 5 do umowy. Niedostarczenie oświadczenia będzie traktowane jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia, przed dniem zawarcia umowy, dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia w danej części zamówienia wraz ze wskazaniem posiadanych uprawnień, która zostanie dołączona do umowy w postaci załącznika nr 8 oraz przedłożenie kopii posiadanych uprawnień, świadectw kwalifikacyjnych oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla ww. osób, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.