eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiZapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 731 32 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e480d7fb-fdb0-452c-88b7-4b4b99cdabc9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069593/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e480d7fb-fdb0-452c-88b7-4b4b99cdabc9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegółowe zasady komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 9 SWZ.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na ściśle określony adres e-mail:
zampub@ozarow-mazowiecki.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). Skorzystanie z tego adresu w sytuacji gdy platforma
działa poprawnie spowoduje zignorowanie przesłanej wiadomości

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowo w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz w „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub cyfrowego odwzorowania i poświadczania za zgodność musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), dalej w treści jako: ,,rozporządzenie’’ oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii
23 grudnia 20220 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415)
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia, których wykaz dla przedmiotowego postępowania jest
podany w rozdziale 11, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako
załączniki do formularzy komunikacyjnych.
5. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacji nie będą miały bezpośredniego zastosowania,
(o ile dotyczy)
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu
sporządza się w postaci elektronicznej:
- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W
przypadku załączników, które są, zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym
(otaczającym). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy w ramach
wykonywania Umowy jest Zamawiający.
2. W ramach wykonania obowiązku informacyjnego, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich informacji danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej
RODO, Wykonawca poinformuje osoby, których jakiekolwiek dane osobowe zostały przekazane Zamawiającemu, o posiadaniu i
przetwarzaniu danych osobowych tych osób przez Zamawiającego w celu wykonywania Umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest także poinformować osoby, o których mowa powyżej, o prawie dostępu do treści danych, ich
poprawiania, modyfikacji oraz możliwości skorzystania z innych uprawnień przewidzianych unormowaniami RODO.
4. Dane identyfikujące Wykonawcę,przedmiot umowy i wysokość
wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),która podlega udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.62.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim”.

Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do SWZ obejmuje:
- badania profilaktyczne,
- profilaktykę zdrowotną,
- konsultacje medyczne i diagnostykę,
- szczepienia,
- pomoc doraźną,
- rehabilitację,
- inne usługi.

Zamawiający przewiduje 3 rodzaje pakietów oraz badania z zakresu medycyny pracy dla niżej wymienionych ilości osób:

Pakiet nr 1 dla 54 osób , w tym:
- 45 pakietów profilaktycznych dla pracownika/współpracownika
- 2 pakiety profilaktyczne partnerskie za jednego członka rodziny pracownika/współpracownika
- 3 pakiety rodzinny max 2 osoby z rodziny pracownika/współpracownika
- 2 pakiety rodzinne 3 osoby i więcej z rodziny pracownika/współpracownika
- 2 pakietów profilaktycznych kontynuacyjnych

Pakiet Nr 2 dla 80, w tym:
- 46 pakietów profilaktycznych dla pracownika/współpracownika
- 15 pakietów profilaktycznych partnerski za jednego członka rodziny pracownika/współpracownika
- 16 pakietów rodzinnych max 2 osoby z rodziny pracownika/współpracownika
- 1 pakiet rodzinny - 3 osoby i więcej z rodziny pracownika/współpracownika
- 2 pakietów profilaktycznych kontynuacyjnych

Pakiet Nr 3 dla 50, w tym:
- 23 pakietów profilaktycznych dla pracownika/współpracownika
- 11 pakietów profilaktycznych partnerski za jednego członka rodziny pracownika/współpracownika
- 7 pakietów rodzinnych max 2 osoby z rodziny pracownika/współpracownika
- 4 pakietów rodzinnych - 3 osoby i więcej z rodziny pracownika/współpracownika
- 5 pakietów profilaktycznych kontynuacyjnych
oraz medycyna pracy dla 127 pracowników.

Zamawiający przewiduje, możliwość wystąpienia zapotrzebowania w 3 rodzajach pakietów dla 5 niżej wymienionych grup:
- pracownik/współpracownik,
- partnerski za jednego członka rodziny pracownika/współpracownika,
- rodzinny max 2 osoby z rodziny pracownika/współpracownika,
- rodzinny - 3 osoby i więcej z rodziny pracownika/współpracownika,
- profilaktyczny kontynuacyjny


4.6 Zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników oraz innych osób uprawnionych (o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ) Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim podzielone jest na 3 rodzaje pakietów medycznych:

- podstawowy (pakiet nr 1)
- rozszerzony (pakiet nr 2)
- kompleksowy (pakiet nr 3)

wraz z medycyną pracy dla pracowników Urzędu Miejskiego (medycyna pracy zawarta jest we wszystkich pakietach przypisanych dla pracownika Urzędu Miejskiego).

Usługi świadczone w ramach Medycyny Pracy mają być zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy, a także zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy i innymi przepisami obowiązującymi pracodawcę w zakresie medycyny pracy.
Wykonawca powinien być wpisany do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez właściwego wojewodę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej
(tj. Dz.U.2023.991)

Terminy dostępności do lekarzy będą dotyczyły wszystkich placówek Wykonawcy, nie tylko własnych.
Przez placówkę wykonawcy rozumie się placówkę własną wykonawcy oraz każdą placówkę podwykonawcy z którą wykonawca ma podpisaną umowę na świadczenie usług medycznych.
Umawianie się i powoływanie przez Pacjenta na terminy zaoferowane przez Wykonawcę będzie możliwe przez infolinię Wykonawcy oraz recepcję w placówce Wykonawcy, a także przez aplikację.
Na załącznik nr 1 do SWZ składają się:
- szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia, w tym opis zakresu 3 pakietów
- wykaz narażeń z zakresu medycyny pracy

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tzn. polegających na powtórzeniu podobnych
usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe
- Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 10 % wartości zamówienia podstawowego
- Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i ich
wagami:

A) Cena – waga kryterium – 60 %

Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie przyporządkowana
zostanie liczba punktów proporcjonalnie mniejsza stosując wzór:


najniższa cena z rozpatrywanych ofert
Wartość punktowa ceny = ----------------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty

B) dostęp do co najmniej 3 placówek w promieniu do 20 kilometrów od Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim, zapewniających minimum: rehabilitację, lekarza medycyny pracy, internistę, pediatrę, okulistę, ginekologa, ortopedę, badania laboratoryjne – waga kryterium - 10 %

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dostęp do co najmniej 2 placówek w promieniu do 20 kilometrów od Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim, zapewniających minimum: rehabilitację, lekarza medycyny pracy, internistę, pediatrę, okulistę, ginekologa, ortopedę, badania laboratoryjne

Zamawiający przyzna niżej wymienione punkty za dysponowanie placówkami medycznymi w promieniu 20 kilometrów od Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim:

- za dysponowanie maksymalnie 2 placówkami medycznymi w promieniu do 20 kilometrów od Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim – nie przyzna punktów ( 0 punktów )

- za dysponowanie minimum 3 placówkami medycznymi w promieniu do 20 kilometrów od Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim – 10 punktów


C) Terminy dostępności:
a) do 24 h do lekarzy o specjalności: internista, pediatra – dzieci chore, lekarz medycyny rodzinnej
b) do 4 dni do lekarzy o specjalności: chirurg ogólny, dermatolog, ginekolog, laryngolog, lekarz medycyny pracy, neurolog, okulista, ortopeda,
c) do 8 dni do lekarzy o specjalności: alergolog, chirurg naczyniowy, diabetolog, endokrynolog, gastrolog, hematolog, kardiolog, nefrolog, neurochirurg, onkolog, pediatra-poradnia dzieci zdrowych, proktolog, pulmonolog, reumatolog, urolog,
d) do 14 dni do lekarzy pozostałych specjalizacji określonych w pakietach I, II, III.
oraz terminy dostępności do innych lekarzy specjalistów i badań – waga kryterium – 30 %


Zamawiający przyzna niżej wymienione punkty za zaoferowanie terminów dostępności nie dłuższych niż 24h/4 dni/8dni/14 dni w wysokości:

- Brak zaoferowania terminów dostępności do lekarzy:
a) do 24 h do lekarzy o specjalności: internista, pediatra – dzieci chore, lekarz medycyny rodzinnej
b) do 4 dni do lekarzy o specjalności: chirurg ogólny, dermatolog, ginekolog, laryngolog, lekarz medycyny pracy, neurolog, okulista, ortopeda,
c) do 8 dni do lekarzy o specjalności: alergolog, chirurg naczyniowy, diabetolog, endokrynolog, gastrolog, hematolog, kardiolog, nefrolog, neurochirurg, onkolog, pediatra-poradnia dzieci zdrowych, proktolog, pulmonolog, reumatolog, urolog,
d) do 14 dni do lekarzy pozostałych specjalizacji określonych w pakietach I, II, III.

- przyzna 0 punktów ( oferta Wykonawcy nie zostanie odrzucona )


- Zaoferowanie wymaganych przez Zamawiającego terminów dostępności do lekarzy:

a) do 24 h do lekarzy o specjalności: internista, pediatra – dzieci chore, lekarz medycyny rodzinnej
b) do 4 dni do lekarzy o specjalności: chirurg ogólny, dermatolog, ginekolog, laryngolog, lekarz medycyny pracy, neurolog, okulista, ortopeda,
c) do 8 dni do lekarzy o specjalności: alergolog, chirurg naczyniowy, diabetolog, endokrynolog, gastrolog, hematolog, kardiolog, nefrolog, neurochirurg, onkolog, pediatra-poradnia dzieci zdrowych, proktolog, pulmonolog, reumatolog, urolog,
d) do 14 dni do lekarzy pozostałych specjalizacji określonych w pakietach I, II, III.

- przyzna 30 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dostęp do co najmniej 3 placówek w promieniu do 20 kilometrów od Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim, zapewniających minimum: rehabilitację, lekarza medycyny pracy, internistę, pediatrę, okulistę, ginekologa, ortopedę, badania laboratoryjne

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Terminy dostępności do lekarzy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa
w art. 112 ust.2 ustawy, którzy:

a) nie podlegają wykluczeniu ( na podstawie zapisów w pkt. 21 niniejszej SWZ, dotyczących podstaw wykluczenia )

b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,

(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);


2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej

(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);

4) zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający wymaga aby Wykonawca:

a. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - minimum 2 zamówienia, polegające na świadczeniu usług kompleksowej opieki medycznej dla min. 100 osób

Zamawiający zastrzega, iż:
- mając na uwadze treść art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym mowa powyżej musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji
*Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu pod
przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument miał dotyczyć.
Zastępczy dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez
Zamawiającego dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415)
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej
c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7
oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający wykonanie minimum 2 zamówienia,
polegające na świadczeniu usług kompleksowej opieki medycznej dla min. 100 osób, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających
czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami w przypadku zamówień na usługi są:
– referencje,
– inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
to oświadczenie Wykonawcy,
Uwaga! W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) *Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do złożenia oferty musi być
złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej,
opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie
elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego
poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo o notariacie, które to
poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu
pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez
upełnomocnionego. (*jeżeli dotyczy )
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.
b) Dowód wpłacenia wadium: ( 10.000,00 zł )
Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp.
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wpłacenia wadium należy złożyć w oryginale w postaci
elektronicznej.
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty.
c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej
polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu
udostępniającego zasoby.
( *jeżeli dotyczy )
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty.
d) *Oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ( *jeżeli dotyczy )
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.
e) Zestawienie cenowe / cennik usług medycznych
Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1 Zamawiający ustala wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

16.2 Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

16.3.1 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku:

PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 1020 1185 0000 4602 0019 2351

z adnotacją: ”Wadium RZP.271.62.2024”

16.3.2 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

16.4 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa a art. 97 ust 1 pkt 2 – 4 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.

16.5 Postanowienia pkt 11 SWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące.

16.6 Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 98 ust.1 i 2 ustawy Pzp.

16.7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.

16.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej ( art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp)
Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 pkt 2 i 3 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile dotyczy);
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

16.9 Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium.

16.10 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.
Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są dołączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie)
wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie
upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może
podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.

4. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:

a) warunek określony w pkt 10.1.4) lit. a. musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów)
składających ofertę wspólną
b) pozostałe warunki określone powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Partnerów składających ofertę
wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie.
5. W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim wypadku należy złożyć Zamawiającemu oświadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie.

6. W przypadku wykonawców wspólnie realizujących zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiający dokonywać będzie bezpośrednich rozliczeń tylko z liderem konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy :
od daty podpisania umowy ( jednak nie wcześniej niż od dnia 01.02.2025 r.) do 31.01.2027 r.

W razie niemożności rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia w wymaganym powyżej terminie z przyczyn formalnych ( wymogami obowiązujących przepisów prawnych związanych z procedurą przetargową), Zamawiający dopuszcza dokonanie w umowie zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia tj. od daty podpisania umowy na kolejne 24 miesiące.

Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie
wprowadzona w formie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i ich
wagami:

A) Cena – waga kryterium – 60 %

Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie przyporządkowana
zostanie liczba punktów proporcjonalnie mniejsza stosując wzór:


najniższa cena z rozpatrywanych ofert
Wartość punktowa ceny = ----------------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty

B) dostęp do co najmniej 3 placówek w promieniu do 20 kilometrów od Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim, zapewniających minimum: rehabilitację, lekarza medycyny pracy, internistę, pediatrę, okulistę, ginekologa, ortopedę, badania laboratoryjne – waga kryterium - 10 %

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dostęp do co najmniej 2 placówek w promieniu do 20 kilometrów od Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim, zapewniających minimum: rehabilitację, lekarza medycyny pracy, internistę, pediatrę, okulistę, ginekologa, ortopedę, badania laboratoryjne

- za dysponowanie maksymalnie 2 placówkami medycznymi w promieniu do 20 kilometrów od Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim – nie przyzna punktów ( 0 punktów )

- za dysponowanie minimum 3 placówkami medycznymi w promieniu do 20 kilometrów od Urzędu Miejskiego w Ożarowie Mazowieckim – 10 punktów

C) Terminy dostępności:
a) do 24 h do lekarzy o specjalności: internista, pediatra – dzieci chore, lekarz medycyny rodzinnej
b) do 4 dni do lekarzy o specjalności: chirurg ogólny, dermatolog, ginekolog, laryngolog, lekarz medycyny pracy, neurolog, okulista, ortopeda,
c) do 8 dni do lekarzy o specjalności: alergolog, chirurg naczyniowy, diabetolog, endokrynolog, gastrolog, hematolog, kardiolog, nefrolog, neurochirurg, onkolog, pediatra-poradnia dzieci zdrowych, proktolog, pulmonolog, reumatolog, urolog,
d) do 14 dni do lekarzy pozostałych specjalizacji określonych w pakietach I, II, III.
oraz terminy dostępności do innych lekarzy specjalistów i badań – waga kryterium – 30 %

Zamawiający przyzna niżej wymienione punkty za zaoferowanie terminów dostępności nie dłuższych niż 24h/4 dni/8dni/14 dni w wysokości:

- Brak zaoferowania terminów dostępności do lekarzy:
a) do 24 h do lekarzy o specjalności: internista, pediatra – dzieci chore, lekarz medycyny rodzinnej
b) do 4 dni do lekarzy o specjalności: chirurg ogólny, dermatolog, ginekolog, laryngolog, lekarz medycyny pracy, neurolog, okulista, ortopeda,
c) do 8 dni do lekarzy o specjalności: alergolog, chirurg naczyniowy, diabetolog, endokrynolog, gastrolog, hematolog, kardiolog, nefrolog, neurochirurg, onkolog, pediatra-poradnia dzieci zdrowych, proktolog, pulmonolog, reumatolog, urolog,
d) do 14 dni do lekarzy pozostałych specjalizacji określonych w pakietach I, II, III.

- przyzna 0 punktów ( oferta Wykonawcy nie zostanie odrzucona )


- Zaoferowanie wymaganych przez Zamawiającego terminów dostępności do lekarzy:

a) do 24 h do lekarzy o specjalności: internista, pediatra – dzieci chore, lekarz medycyny rodzinnej
b) do 4 dni do lekarzy o specjalności: chirurg ogólny, dermatolog, ginekolog, laryngolog, lekarz medycyny pracy, neurolog, okulista, ortopeda,
c) do 8 dni do lekarzy o specjalności: alergolog, chirurg naczyniowy, diabetolog, endokrynolog, gastrolog, hematolog, kardiolog, nefrolog, neurochirurg, onkolog, pediatra-poradnia dzieci zdrowych, proktolog, pulmonolog, reumatolog, urolog,
d) do 14 dni do lekarzy pozostałych specjalizacji określonych w pakietach I, II, III.

- przyzna 30 punktów

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy :
od daty podpisania umowy ( jednak nie wcześniej niż od dnia 01.02.2025 r.) do 31.01.2027 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.