eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWymiana sztucznej nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym, bieżni sportowej oraz placu zabaw na terenie Boiska Sportowego "Ołtaszyn" przy ul. Strachowskiego 53 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana sztucznej nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym, bieżni sportowej oraz placu zabaw na terenie Boiska Sportowego „Ołtaszyn” przy ul. Strachowskiego 53 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021757876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. I.J. Paderewskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.malecki@mcs.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mcs.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1002412

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana sztucznej nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym, bieżni sportowej oraz placu zabaw na terenie Boiska Sportowego „Ołtaszyn” przy ul. Strachowskiego 53 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa05d842-0001-45e1-b7c8-d83d0b919e4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041997/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wymiana sztucznej nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym, bieżni sportowej oraz placu zabaw na terenie Boiska Sportowego „Ołtaszyn” przy ul. Strachowskiego 53 we Wrocławiu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TPW1/23/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana sztucznej nawierzchni na boisku wielofunkcyjnym, bieżni sportowej oraz placu zabaw na terenie Boiska Sportowego „Ołtaszyn” przy ul. Strachowskiego 53 we Wrocławiu.
2. Zakres zamówienia polega w szczególności na:
1) Przygotowaniu terenu prowadzenia robót budowlanych, zabezpieczeniu istniejącej i sąsiadującej infrastruktury,
2) Rozbiórce (zdjęciu) istniejących nawierzchni syntetycznych boiska wielofunkcyjnego, bieżni oraz placu zabaw wraz z wywiezieniem i utylizacją powstałych odpadów,
3) wyrównaniu wierzchniej warstwy klinującej z kruszywa kamiennego wraz z jej prawidłowym zagęszczeniem w obrębie zrealizowanych rozbiórek,
4) wykonaniu kompletnej nawierzchni poliuretanowej oraz nawierzchni EPDM zgodnie z przyjętą technologią na terenie boiska wielofunkcyjnego, bieżni oraz placu zabaw,
5) wykonanie linii pól gry oraz linii bieżni rekreacyjnej,
6) uporządkowanie terenu prowadzenia robót budowlanych oraz w jego obrębie.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem określa Dokumentacja projektowa, STWiOR, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SWZ – Dokumentacja dla zadania.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Ustawy Pzp. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy się kontaktować z Panem Mirosławem Bartnikiem
e-mail: miroslaw.bartnik@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 034, Panem Krystianem Laskowskim, e-mail: krystian.laskowski@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 029 lub Panią Beatą Grobarek-Gierczak, e-mail: beata.grobarek-gierczak@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 019. Ostatnia wizja lokalna może odbyć się najpóźniej na jeden dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół dla celów dowodowych związanych ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu.
5. Odbiór poszczególnych robót następował będzie na zasadach określonych w umowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedstawić w terminie 7 dni kalendarzowych Zamawiającemu harmonogram realizacji poszczególnych elementów robót.
7. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji odbiorowej, zawierającej dokumentację powykonawczą w tym komplet dokumentów potwierdzających charakterystykę, parametry oraz właściwości użytkowe zastosowanych materiałów i wyrobów budowlanych oraz podpisane przez Wykonawcę w oryginale dokumenty gwarancyjne. Wykonawca tak skompletowaną dokumentację odbiorową zobowiązany jest przygotować w dwóch egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD i przekazać Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego robót.
8. Przekazywania na każdorazowy wniosek Zamawiającego informacji
dotyczących postępu robót w zakresie zgromadzonych dokumentów, etapu pozyskania uzgodnień i zezwoleń, zaawansowania prac i wszelkich innych istotnych zdarzeń zachodzących w trakcie realizacji inwestycji wraz z przekazaniem kopii dokumentów we wskazanym przez Zamawiającego zakresie, w terminie do 3 dni.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523451,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 617460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DABRO-BAU FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Paweł Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841086464

7.3.3) Ulica: Opoczka 17A

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 617460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.