Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00617969/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9
1.5.2.) Miejscowość: Mirzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412767170
1.5.8.) Numer faksu: 412767190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffa855ac-0810-4118-8118-53e7be77b9c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffa855ac-0810-4118-8118-53e7be77b9c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045705/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.58.2024.RN.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 535276,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 1 500 000 zł.
2.Kredyt zostanie zaciągnięty na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
3.Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy: 31.12.2024 r. kwota kredytu 1 500 000 zł.
4.Wykorzystanie kredytu nastąpi będzie na podstawie dyspozycji podpisanych przez Zamawiającego bądź osoby upoważnione, za pośrednictwem rachunku bieżącego Gminy Mirzec. Ostateczny termin wypłaty kredytu 31.12.2024 r.
5. Spłata kredytu następować będzie w następujących w 4 ratach:
rata data spłaty do dnia kwota (zł)
1 31.03.2029 r. 375 000,00
2 30.06.2029 r. 375 000,00
3 30.09.2029 r. 375 000,00
4 30.12.2029 r. 375 000,00
6. Oprocentowanie oparte o stawkę ustaloną na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M jako średnią arytmetyczną ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) i mającą zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1 –go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca.
- stała marża banku dla całego okresu kredytowania.
7.Bank nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych związanych z udzieleniem i obsługą kredytu.
8. Spłata odsetek w złotych polskich na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank, od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. Termin spłaty raty odsetkowej nastąpi w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy na podstawie powiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. Spłata naliczonych odsetek za lata 2025 – 2029 nastąpi w okresach kwartalnych, począwszy od dnia 31.03.2025 r.
Spłata naliczonych odsetek za rok 2024 nastąpi jednorazowo do 10 stycznia 2025 r.
9.Dla celu porównania ofert należy przyjąć:
- oprocentowanie oparte o stawkę ustaloną na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M jako średnią arytmetyczną ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) i mającą zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1 –go dnia następnego miesiąca, w wysokości 5,85 %
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż do dnia składania ofert tj. 05.12.2024 r. godz. 12:00, nie wpłynęła żadna oferta od Wykonawców, co w konsekwencji w oparciu o art. 255 pkt 1), skutkuje unieważnieniem niniejszego postępowania dla zadania pn. „Udzielenie kredytu długoterminowego wysokości 1 500 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI MIRZEC
więcej: przetargi MIRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.