Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606079/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25508f85-1748-4b9d-8d9c-d3300634edf91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25508f85-1748-4b9d-8d9c-d3300634edf9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033522/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Część 1 zamówienia: zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego ; Część 2 zamówienia: zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606079
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb StarostwaPowiatowego w Płońsku, rok produkcji minimum 2024 r., a także udzielenie Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy
w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup samochodu służbowego”.
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w ilościach, asortymencie, wymiarach i o pozostałych parametrach, w tym
materiałowych i jakościowych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SWZ.
Określone w Załączniku nr 2.1 parametry techniczne i gwarancji należy traktować jako minimalne. Wykonawca może
zaoferować pojazd o lepszych parametrach technicznych i dłuższym okresie gwarancji/więcej w dokumentach zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 153780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem.Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w ilościach, asortymencie, wymiarach i o pozostałych parametrach, w tym
materiałowych i jakościowych określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SWZ
Określone w Załączniku nr 2.2 parametry techniczne i gwarancji należy traktować jako minimalne. Wykonawca może
zaoferować pojazd o lepszych parametrach technicznych i dłuższym okresie gwarancji.
Zadanie pn. „Zakup ciągnika rolniczego dla Obwodu Drogowego w Raciążu” dofinansowano z budżetu Województwa
Mazowieckiego w ramach „Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa
mazowieckiego”/więcej w dokumentach zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 209666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieranowski Spółka z o.o. ;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532772446
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 127
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-AGRA SPÓŁKA JAWNA, JAN KORNELUK, TADEUSZ RZESZOWSKI ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 567 000 50 77
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 8
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL-AGRA" J.KORNELUK, T.RZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"POL-AGRA" J.KORNELUK, T.RZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Świadczenie usług społecznych w formie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w ramach projektu "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania(RMR)"
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Rozbudowa ulic na osiedlu Poświętne
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Pułtuskiej na odcinku od ul. Żołnierzy Wyklętych do ul. Targowej wraz z budową kanalizacji deszczowej
- Dostawa betonu towarowego i stabilizacji cementowo - piaskowej na budowę ulic w Raciążu
- Wykonanie rozbiórki budynku w ramach zadania pn. Rozbiórka budynku kotłowni zlokalizowanej na działce 719/13
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa samochodu osobowego dla CKZiU" w ramach projektu pn.: "Nasza wiedza - Twoje umiejętności"
- Zakup samochodów o napędzie elektrycznym i hybrydowym plug-in na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie - w podziale na dwie części
- Zakup samochodu elektrycznego wraz z punktem ładowania
- Dostawa samochodu 5-osobowego na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego
- Dostawa samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego segmentu D w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.