Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych, produktów leczniczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 64
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów opatrunkowych, produktów leczniczych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00d6745a-2cf0-4711-bf17-4caef225d43f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055817/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Opatrunki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00d6745a-2cf0-4711-bf17-4caef225d43f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-00d6745a-2cf0-4711-bf17-4caef225d43f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj
załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w SWZ w dziale XVIII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ w dziale XVIII
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASZ.382.36.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 264104,90 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 33
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek z włókniny z nieprzywierającą, perforowaną warstwą aluminium z otworem posiadający rozchodzące się promieniście nacięcia umożliwiające dopasowanie wokół rurki tracheostomijnej lub drenu; warstwa chłonna 100% wiskoza; nie zawiera lateksu, op. 50 szt
"Bandaż kohezyjny - jednowarstwowa, elastyczna włókninowa opaska
kohezyjna; może być dzielona na mniejsze odcinki, nie ma potrzeby
używania nożyczek, bandaż można rozerwać w rękach; każda sztuka
opakowana w folię zabezpieczającą przed zabrudzeniem, odwinięciem,
zawilgoceniem; nie zawiera lateksu, z kolorowym nadrukiem, rozmiar 5cm
x 4,5cm .Opakowanie 12 szt"
Chusta trójkątna włókninowa, 1szt.
Elastyczny jałowy przylepiec włókninowy z wkładem chłonnym.Wkład chłonny z zew. warstwą chroniącą przed przywieraniem do rany rozm. 10 x 15 cm, op. 30 szt.
Elastyczny jałowy przylepiec włókninowy z wkładem chłonnym.Wkład chłonny z zew. warstwą chroniącą przed przywieraniem do rany rozm. 10 x 20 cm, op. 25szt.
Elastyczny jałowy przylepiec włókninowy z wkładem chłonnym.Wkład chłonny z zew. warstwą chroniącą przed przywieraniem do rany rozm. 10 x 25 cm, op. 25szt.
Elastyczny jałowy przylepiec włókninowy z wkładem chłonnym.Wkład chłonny z zew. warstwą chroniącą przed przywieraniem do rany rozm. 7,2 x 5 cm, op.100szt.
Elastyczny jałowy przylepiec włókninowy z wkładem chłonnym.Wkład chłonny z zew. warstwą chroniącą przed przywieraniem do rany rozm. 8 x 10 cm, op.100szt.
Elastyczny przylepiec włókninowy, niejałowy, rozmiar: 10cm x 10m, 1szt.
Elastyczny przylepiec włókninowy, niejałowy, rozmiar: 15cm x 10m, 1szt.
Elastyczny przylepiec włókninowy, niejałowy, rozmiar: 20cm x 10m, 1szt.
Hypoalergiczne paski przylepne do zamykania ran wzmocnione włóknami poliestrowymi 13 mm x 100 mm ( +/-1 mm),1 listek a 6szt.
Hypoalergiczne paski przylepne do zamykania ran wzmocnione włóknami poliestrowymi 6 mm x 38 mm,1 listek a 6szt.
Hypoalergiczne paski przylepne do zamykania ran wzmocnione włóknami poliestrowymi 6 mm x 75 mm, 1 listek a 3szt.
Kompres ciepło-zimno wykonany z mocnej i bardzo wytrzymałej, nietoksycznej folii, wewnątrz którejznajduje się wkład żelowy utworzony z wody, gliceryny i karboksymetylocelulozy, posiada dużą zdolność magazynowania oraz długotrwałego zwrotu,zakumulowanego zimna lub ciepła, kompres można ochładzać lub ogrzewać, w zestawie z kompresem znajduje się pokrowiec włókninowy wielorazowego użytku - może być myty, dezynfekowany,hipoalergiczny, rozmiar 16 cm x 26 cm, 1szt.
Kompres ciepło-zimno wykonany z mocnej i bardzo wytrzymałej, nietoksycznej folii, wewnątrz którejznajduje się wkład żelowy utworzony z wody i karboksymetylocelulozy, posiada dużą zdolność magazynowania oraz długotrwałego zwrotu,zakumulowanego zimna lub ciepła, kompres można ochładzać lub ogrzewać, w zestawie z kompresem znajduje się pokrowiec włókninowy wielorazowego użytku - może być myty, dezynfekowany,hipoalergiczny, rozmiar 12 cm x 29 cm, 1szt.
Kompres wysokochłonny, włókninowo-celulozowy, jałowy 10cmx10cm, 1szt
Kompres wysokochłonny, włókninowo-celulozowy, jałowy 10cmx20cm, 1szt
Opatrunek bez wkładu chłonnego, z systemem aplikacji typu „ramka”, do mocowania i zabezpieczenia cewników do żył centralnych, 10cm x 12cm, 1 szt.
Opatrunek foliowy do mocowania kaniul bez wkładu chłonnego, z system trójstopniowej aplikacji ułatwiający precyzyjne założenie opatrunku, do mocowania i zabezpieczania kaniul dożylnych założonych do żył obwodowych, sterylny, op. 50szt.
Opatrunek hydrożelowy sterylny 10 cm x 12 cm, 1szt.
Opatrunek o zwiększonej chłonności, niejałowy, 10 x 10 cm( Zetuvit lub równoważny), op a 50 szt.
Opatrunek o zwiększonej chłonności, niejałowy, 10 x 20 cm( Zetuvit lub równoważny), op a 50 szt.
"Opatrunek w formie gąbki PVA, główny składnik alkohol winylowy;
zawierający: błękit metylenowy i fiolet gencjany, umożliwiające działanie
biobójcze, zapewniający barierę bakteriostatyczną zmieniający
zabarwienie sygnalizując tym zmianę opatrunku; zwalcza zakażenia
wywołane przez bakteriei grzyby, eliminuje nieprzyjemny zapach z rany;
gąbka hydrofilna, niepyląca, wolna od luźnych włókien, delikatna i
atraumatyczna dla pacjenta; po namoczeniu miękka i elastyczna; wysoce
absorpcyjna; opatrunek z możliwością stosowania z terapią kompresyjną i
podciśnieniową terapią ran; nieprzylepny; hipoalergiczny; jałowy. Rozmiar
10cmx10cm, 1 szt."
"Opatrunek w formie gąbki PVA, główny składnik alkohol winylowy;
zawierający: błękit metylenowy i fiolet gencjany, umożliwiające działanie
biobójcze, zapewniający barierę bakteriostatyczną zmieniający
zabarwienie sygnalizując tym zmianę opatrunku; zwalcza zakażenia
wywołane przez bakteriei grzyby, eliminuje nieprzyjemny zapach z rany;
gąbka hydrofilna, niepyląca, wolna od luźnych włókien, delikatna i
atraumatyczna dla pacjenta; po namoczeniu miękka i elastyczna; wysoce
absorpcyjna; opatrunek z możliwością stosowania z terapią kompresyjną i
podciśnieniową terapią ran; nieprzylepny; hipoalergiczny; jałowy. Rozmiar
15cmx15cm, 1szt."
Parafinowy opatrunek z gazy, sterylny,10cm x 10 cm ,op.10 szt
Parafinowy opatrunek z gazy, sterylny,15cm x 20 cm ,op.10szt
"Plaster dla dzieci wykonany z folii polietylenowej z kolorowym nadrukiem,
posiada centralnie umieszczony wkład chłonny powleczony siateczką z
polietylenu zapobiegający przywieraniu do rany, elastyczny, zapewnia
swobodę ruchów, posiada warstwę zabezpieczającą z papieru
silikonowanego. Hipoalergiczny, pokryty klejem akrylowym, dobra
przepuszczalność powietrza i pary wodnej. Rrozmiar7,2cmx1,9cm,
jednorazowego użytku, niejałowe.Każdy plaster indywidualnie
zabezpieczony opakowaniem typu papier-papier, op. 100 szt."
Plaster na tkaninie hypoalergiczny szer. 2,5cm, dł. 5m, op. 12 szt.
Plaster na włókninie hypoalergiczny szer. 2,5cm, dł. 9,14 m, op. 12 szt.
Plaster na włókninie, z wkładem chłonnym, hypoalergiczny, niejałowy, 6cm x 100 cm, 1szt.
"Przylepiec do drenów donosowych 7 cm x 7,1 cm . Opatrunek
niejałowy do zabezpieczenia drenów donosowych/sond żołądkowych, 4
stopniowy system aplikacji, w kolorze cielistym. Op.50 szt."
Przylepiec uniwersalny wzmocniony włókniną z mikroperforacjami na całej długości i szerokości ułatwiającymi dzielenie bez użycia nożyczek, na rolce, z klejem akrylowym, niejałowy, rozmiar 2,5 cm x 9,14 m, op. 12 szt.
"Samoprzylepny opatrunek chirurgiczny jałowy z przecięciem i otworem
O, posiadający wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu
rozmiar 12cmX14cm, op. 25 szt."
"Samoprzylepny opatrunek chirurgiczny jałowy z przecięciem i otworem
O, posiadający wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu
Rozmiar 9cmx10 x30szt."
Sterylny niewchłanialny hemostatyczny plaster na drobne rany, podłoże wykonane z mikroperforowanej folii polietylenowej, wysokochłonny i nieprzylegający, centralnie umieszczony wkład chłonny z wysokochłonnych włókien (SAF),elastyczny, dopasowujący się do kształtów ciała, oddychający, hipoalergiczny,zaokrąglone brzegi eliminują ryzyko odklejenia się opatrunku,7,2 cmx 3,1cm, op.100 szt.
"Sterylny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych wyposażonych w
port pionowy, wykonany z włókniny wykończonej hydrofobowo z
zaokrąglonymi brzegami zapobiegającymi przypadkowemu odklejaniu się
opatrunku, wyposażony w centralnie umieszczony wkład chłonny
zabezpieczony przed przywieraniem do miejsca wkłucia, oraz dodatkową
podkładkę pod skrzydełka kaniuli obwodowej. Opatrunek wyposażony w
klej akrylowy wysoce hipoalergiczny, jednocześnie bardzo skutecznie
mocujący opatrunek w miejscu aplikacji. Folia zabezpieczająca składająca
się z 3 oddzielnych części. Rozmiar 7,6 cmx 5,1 cm, 1 szt."
"Sterylny opatrunek samoprzylepny do zabezpieczania kaniul obwodowych,
wykonany z hydrofobowej włókniny z kolorowym nadrukiem na całej
powierzchni, z mikroperforacjami umożliwiającymi wymianę gazową
między skórą, a środowiskiem zewnętrznym, posiadający mini wkład
chłonny powleczony siateczką z polietylenu, nacięcie na port pionowy oraz
dodatkową podkładkę włókninową pod skrzydełka kaniuli. Opatrunek
posiada tylne zabezpieczenie z papieru silikonowanego. rozmiar 7,6 cm x
5,1 cm; op. 100szt."
"Sterylny opatrunek wyspowy, chirurgiczny, jałowy, samoprzylepny ,
wykonany z hydrofobowej włókniny z kolorowym nadrukiem na całej
powierzchni z mikroperforacjami umożliwiającymi wymianę gazową
między skórą, a środowiskiem zewnętrznym, posiadający wkład chłonny z
wiskozy i poliestru powleczony siateczką z polietylenu zapobiegająca
przywieraniu do rany. Opatrunek posiada tylne zabezpieczenie z papieru
silikonowanego. rozmiar 6 cm x 10 cm; op. 50szt,"
Tupfery gaz.jałowe 12cm x12cm (rożek) z nitką RTG., op.5 szt.
Tupfery gaz.jałowe 15cmx15cm (kule) z nitką RTG, op.10 szt.
Tupfery gaz.jałowe 30cmx30cm (kule) z nitką RTG., op.10 szt.
Tupfery gaz.jałowe 9,5cmx9,5cm (fasolki ) z nitką RTG.op. 10 szt.
4.2.5.) Wartość części: 20388,94 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompresy gazowe niesterylne 10 cm x 10 cm (± 0,5 cm ) 1 op. ‘a 100 szt. Min. 8 – warstwowe, 13-nitkowe, chłonne, gładkie.
Kompresy gazowe niesterylne 5 cm x 5 cm (± 0,5 cm) 1 op. ‘a 100 szt. Min. 8 – warstwowe, 13-nitkowe, chłonne, gładkie.
Kompresy gazowe niesterylne 7,5 cm x 7,5 cm (± 0,5 cm ) 1 op. ‘a 100 szt. Min. 8 – warstwowe, 13-nitkowe, chłonne, gładkie.
4.2.5.) Wartość części: 8109,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaza higroskopijna o szer. 90 cm (± 10 cm) , minimum 13-nitkowa, 100 % bawełny, chłonna, gładka, przepuszczająca powietrze, odporna na wysoką temperaturę, zachowująca kolor po sterylizacji, bielona nadtlenkiem wodoru, brzegi gazy nie strzępiące się (obrębione), 1 op a 100 mb. Gaza w składkach.
Gaza opatrunkowa niesterylna 1m kwadratowy, min.13-nitkowe, 100 % bawełny, gładka, chłonna, przepuszczająca powietrze, brzegi gazy nie postrzępione, pakowana pojedynczo, 1szt.
Gaza opatrunkowa sterylna 1 m kwadratowy, min.13-nitkowe, 100 % bawełny, gładka, chłonna, przepuszczająca powietrze, brzegi gazy nie postrzępione, pakowana pojedynczo, 1szt.
Kompresy gazowe jałowe min. 17 nitek 8 warstw, rozm. 5cm x5 cm, op. a 3 szt.
Kompresy gazowe jałowe min.17 nitek 12 warstw rozm. 10 cm x10 cm, op. a 20 szt.
Kompresy gazowe jałowe min.17 nitek 12 warstw rozm. 7,5 cm x7,5 cm, op. a 10 szt.
4.2.5.) Wartość części: 27972,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141119-7 - Kompresy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krem łagodząco-regenerujacy do pielegnacji skóry u osób po radio i chemioterapii. Krem wspomagajacy proces regeneracji poprzez intensywne natłuszczenie i nawilzenie skóry oraz odbudowe naturalnej bariery lipidowej. Skład: pantenol, alantoina, kwas hialuronowy, olej migdałowy, oliwa z oliwek, ekstrakt z lukrecji, ekstrakt z algi brunatnicy, ekstrakt z nagietka, ekstrakt z trzciny Karka. Op. tuba 150 ml.
4.2.5.) Wartość części: 4700,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33711500-2 - Produkty do pielęgnacji skóry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Opaska gipsowa szybkowiąż.4-6min. 10 cmx3m , nawinięta na
trzpień ułatwiający równomierne nasiąkanie i modelowanie, 1szt."
"Opaska gipsowa szybkowiąż.4-6min. 12 cmx3m , nawinięta na
trzpień ułatwiający równomierne nasiąkanie i modelowanie, 1szt."
"Opaska gipsowa szybkowiąż.4-6min. 15 cmx3m , nawinięta na
trzpień ułatwiający równomierne nasiąkanie i modelowanie, 1szt."
"Podkład pod gips syntetyczny, niejałowy, 15 cm x 3 m,
op.6 szt."
"Podkład pod gips syntetyczny, niejałowy, 10 cm x 3 m,
op. 12 szt."
4.2.5.) Wartość części: 4223,3 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lignina w arkuszach 40 x 60 cm (+/- 3 cm) w kolorze białym, niepyląca, niepostrzępione brzegi arkusza, miękka, chłonna, równomiernie marszczona, niełamliwa,op a 5 kg
Wata celulozowa, w zwojach, niejałowa, 150g
Wata opatrunkowa bawełniano – wiskozowa, miękka, niełamliwa, odporna na wysoką temperaturę, łatwo dzieląca się, dobrze wchłaniająca, jednolita tzn. nie zawierająca „drobnych grudek”, op. 500g
4.2.5.) Wartość części: 3777,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opaski dziane (bandaże), 4 m x 10 cm (± 1 cm) koloru białego, lekkie, przepuszczające powietrze, równomiernie dziane, brzegi gładkie i niepostrzępione, nitki ułożone prostopadle i równolegle, pakowane pojedynczo, 1szt.
Opaski dziane (bandaże), 4 m x 15 cm (± 1 cm) koloru białego, lekkie, przepuszczające powietrze, równomiernie dziane, brzegi gładkie i niepostrzępione, nitki ułożone prostopadle i równolegle, pakowane pojedynczo, 1szt.
Opaski dziane (bandaże), 4 m x 5 cm (± 1 cm) koloru białego, lekkie, przepuszczające powietrze, równomiernie dziane, brzegi gładkie i niepostrzępione, nitki ułożone prostopadle i równolegle, pakowane pojedynczo, 1szt.
Opaski elastyczne 5 m x 10 cm, z zapinką (1 lub 2), miękkie, przepuszczające powietrze, gęsto równomiernie tkane, pakowane pojedynczo, 1szt.
Opaski elastyczne 5 m x 12 cm, z zapinką (1 lub 2), miękkie, przepuszczające powietrze, gęsto równomiernie tkane, pakowane pojedynczo, 1szt.
Opaski elastyczne 5 m x 15 cm, z zapinką (1 lub 2), miękkie, przepuszczające powietrze, gęsto równomiernie tkane, pakowane pojedynczo, 1szt.
4.2.5.) Wartość części: 4697,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Makroporowata monofilamentowa siatka polipropylenowa,lekka, gramatura 80g/m2, rozmiar porów 3,3x3,3mm, możliwość obcinania siatki bez strzępienia, rozmiar siatki 20cm x25cm, 1 szt.
Opaski elastyczne 5 m x 15 cm,z zapinką (1 lub 2), z lycrą, miękkie, przepuszczające powietrze, gęsto równomiernie tkane, pakowane pojedynczo, sterylne, 1szt.
Seton z gazy bawełnianej 17 nitkowy, czterowarstwowy jałowy 1mx10cm z nitką kontrastującą w promieniach rtg lub z tasiemką, pakowany pojedynczo
Siatka polipropylenowa, monofilamentowa, o ciężarze 80g/m2 i rozmiarze porów 0,59x0,59mm, porowatość 590um, rozmiar 13 cm x 8cm, 1szt.
4.2.5.) Wartość części: 5326,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141113-4 - Bandaże
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Rękaw elastyczny siatkowy na biodro, brzuch. Zawartość bawełny min.50%,
możliwość sterylizacji, 10m w stanie relaksacyjnym, w stanie rozciągniętym 25m. Parametry potwierdzone kartą danych technicznych i próbkami na żądanie"
"Rękaw elastyczny siatkowy na dłoń, palec. Zawartość bawełny min.50%,
możliwość sterylizacji, 10m w stanie relaksacyjnym, w stanie rozciągniętym 25m. Parametry potwierdzone kartą danych technicznych i próbkami na żądanie"
"Rękaw elastyczny siatkowy na dłoń, stopę. Zawartość bawełny min.50%,
możliwość sterylizacji, 10m w stanie relaksacyjnym, w stanie rozciągniętym 25m. Parametry potwierdzone kartą danych technicznych i próbkami na żądanie"
Rękaw elastyczny siatkowy na głowę, ramię, podudzie, kolano. Zawartość bawełny min.50%,możliwość sterylizacji, 10m w stanie relaksacyjnym, w stanie rozciągniętym 25m. Parametry potwierdzone kartą danych technicznych i próbkami na żądanie
"Rękaw elastyczny siatkowy na głowę, udo, biodro. Zawartość bawełny min.50%,
możliwość sterylizacji, 10m w stanie relaksacyjnym, w stanie rozciągniętym 25m. Parametry potwierdzone kartą danych technicznych i próbkami na żądanie"
"Rękaw elastyczny siatkowy na klatkę piersiwą, brzuch. Zawartość bawełny min.50%,
możliwość sterylizacji, 10m w stanie relaksacyjnym, w stanie rozciągniętym 25m. Parametry potwierdzone kartą danych technicznych i próbkami na żądanie"
Rękaw elastyczny siatkowy na podudzie, kolano, ramię, stopę. Zawartość bawełny min.50%,możliwość sterylizacji, 10m w stanie relaksacyjnym, w stanie rozciągniętym 25m. Parametry potwierdzone kartą danych technicznych i próbkami na żądanie
4.2.5.) Wartość części: 4308,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serweta operacyjna jałowa 4-warstwowa 17-nitkowa, 45 x 45, z nitką RTG i tasiemką, op. 2 szt, zamawiający wymaga podwójnej etykiety na zewnątrz opakowania
4.2.5.) Wartość części: 4518,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cefazolinum
4.2.5.) Wartość części: 9380,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek siatkowy gazowy nasączony parafiną i roztworem 0,5% chlorheksydyny, jałowy, rozmiar 10cm x 10cm, 1 szt.
Opatrunek siatkowy gazowy nasączony parafiną i roztworem 0,5% chlorheksydyny, jałowy, rozmiar 15cm x 20cm, 1 szt.
Opatrunek siatkowy gazowy nasączony parafiną i roztworem 0,5% chlorheksydyny, jałowy, rozmiar 5cm x 5cm, 1 szt.
4.2.5.) Wartość części: 3227,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Phytomenadionum
4.2.5.) Wartość części: 7987,20 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylny Żel lubrykacyjny z lidokainą One-gel lub preparat równowazny ,
poj. 6 ml
4.2.5.) Wartość części: 1025,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tigecyclinum
4.2.5.) Wartość części: 3450,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cloxacillinum
4.2.5.) Wartość części: 1758,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dapagliflozinum
Ticagrelorum
4.2.5.) Wartość części: 4065,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
33622600-2 - Betablokery
33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Natrii valproas
4.2.5.) Wartość części: 550,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ethanolum 70% do receptury
4.2.5.) Wartość części: 1383,30 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 24322220-5 - Etanol
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Apixabanum
4.2.5.) Wartość części: 2099,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 21
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etamsylatum
4.2.5.) Wartość części: 2510,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33622400-0 - Środki chroniące naczynia krwionośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 22
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Acidum tranexamicum
Albendazolum
"Amiloridi hydrochloridum
+ Hydrochlorothiazidum"
Balsamum peruvianum
"Betahistini
dihydrochloridum"
Collagenasum
"Dexamethasonum +
Neomycinum +
Polymyxinum B"
"Dorzolamidum +
Timololum"
Etamsylatum
Fenofibratum
Itopridi hydrochloridum
Levetiracetamum
Memantinum
Risperidonum
Risperidonum
Rivastigminum
Ropinirolum
Sertralinum
Tiapridum
Drotaverini hydrochloridum
Timololum
4.2.5.) Wartość części: 3896,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne
33691000-0 - Produkty antypasożytnicze, środki owadobójcze i odstraszające owady
33622300-9 - Środki moczopędne
33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 23
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drotaverini hydrochloridum
4.2.5.) Wartość części: 7875,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 24
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Natrium Chloratum 0,9% 5000 ml, roztwór do irygacji
4.2.5.) Wartość części: 5290,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 25
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Paraffinum liquidum, opakowanie 0,8 kg
Doxylamini hydrogenosuccinas + Pyridoxini hydrochloridum
Fluoxetini hydrochloridum
Citaloprami hydrobromidum
Ammonii bituminosulfonas
Metformini hydrochloridum
Ziaja Ziajka Oliwka do pielęgnacji dla niemowląt i dzieci - lub produkt równowazny
Silybi mariani extractum siccum
4.2.5.) Wartość części: 1560,45 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 26
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Piperacillinum +
Tazobactamum"
4.2.5.) Wartość części: 5300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 27
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Benzylpenicillinum
kalicum"
4.2.5.) Wartość części: 861,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 28
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Albumini humani solutio
4.2.5.) Wartość części: 92520,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 29
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Immunoglobulinom humanum anti-D
4.2.5.) Wartość części: 4128,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651520-9 - Immunoglobuliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 30
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aqua ad iniectabilia
4.2.5.) Wartość części: 1356,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 31
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aqua ad iniectabilia
4.2.5.) Wartość części: 4336,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 32
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mannitolum
4.2.5.) Wartość części: 1356,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 33
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Natrium Chloratum 0,9% 3000 ml, roztwór do irygacji
4.2.5.) Wartość części: 10170,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie na obrót oferowanymi produktami leczniczymi - dotyczą części 11 i od 13 do 33.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji.- fakultatywnie ( Jeżeli zaistnieje taka konieczność to Zamawiający wezwie do złożenia oświadczenia).
2) Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI cz. A ust. 3, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia/ odpowiedni dokument/ (o ile dotyczy);
2) Ważne zezwolenie Głównego Inspektora farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w zakresie na leki psychotropowe, narkotyki i prekursory kategorii 1 – odpowiednio wymagane zezwolenie , o którym mowa w ustawie z dnia 27 październik 2020r o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. 2020 poz. 2050) o ile dotyczy;
3) Ważne zezwolenie Głównego Inspektora farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych , jeżeli Wykonawca jest wytwórcą;
4) W przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny, skład celny – zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi, (o ile dotyczy).
5) Dokumenty, o których mowa powyżej ( dotyczą części 11 oraz od 13 do 33) w Rozdz. V cz. A ust. 2, składają łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub też z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie, że produkty objęte niniejszą umową będące wyrobami medycznymi, posiadają znak CE i są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) - dotyczy części od 1-10 i 12.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;2) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym: pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia o ile dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z tych wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-00d6745a-2cf0-4711-bf17-4caef225d43f
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
Część 12 : Tak
Część 13 : Tak
Część 14 : Tak
Część 15 : Tak
Część 16 : Tak
Część 17 : Tak
Część 18 : Tak
Część 19 : Tak
Część 20 : Tak
Część 21 : Tak
Część 22 : Tak
Część 23 : Tak
Część 24 : Tak
Część 25 : Tak
Część 26 : Tak
Część 27 : Tak
Część 28 : Tak
Część 29 : Tak
Część 30 : Tak
Część 31 : Tak
Część 32 : Tak
Część 33 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, że wykluczeniu podlega wykonawca w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), z uwzględnieniem początku okresu wykluczenia
wskazanego w art. 22 pkt 1 tej ustawy. Zamawiający informuje również, że osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
Wykonawca składając ofertę potwierdza jednocześnie, że znane są mu przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, w szczególności art. 7 oraz art. 22 tej ustawy oraz potwierdza, że nie zachodzą wobec niego
przesłanki wykluczenia wskazane w art. 7 tej ustawy.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
- Dostawa materiałów opatrunkowych, produktów leczniczych.
- "Przygotowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego oraz Oddziału Geriatrii w SPZOZ we Włodawie - powtórzenie"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1624L Urszulin - Hańsk od km 2+900 do km 6+630
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy leków i płynów infuzyjnych w czterech Pakietach na rok 2024/25
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa leków
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawa leków cz. 2
- Dostawa preparatów stosowanych w leczeniu WZW
więcej: Etanol »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.