Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00489325/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-07
- 2024/BZP 00501790/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00510180/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego Gminy Filipów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbaska 2
1.5.2.) Miejscowość: Filipów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filipow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-511e1a13-28e7-4ac1-af49-b01b91a6fed51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego Gminy Filipów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-511e1a13-28e7-4ac1-af49-b01b91a6fed5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013238/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.042.5.1.2024.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, demontaż starych i montaż 194 szt. nowych opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Filipów, w tym 179 szt. opraw drogowych i 15 szt. opraw parkowych spełniających minimalne parametry techniczne i wymagania.
2. Zakres zamówienia obejmuje także:
- oczyszczenie i pomalowanie 159 szt. wysięgników stalowych i jarzma zlokalizowanych na betonowych słupach na wysokości do 12 m, dwukrotne malowanie farbą przeznaczoną do antykorozyjnego i dekoracyjnego malowania metali żelaznych (stal, żeliwo), zarówno tych pokrytych rdzą, jak i czystych. Najnowsza technologia farby - odpycha wodę i zapobiega powstawaniu rdzy, kolor do wyboru Zamawiającego;
- wymianę w złym stanie technicznym 20 szt. wysięgników rurowych na słupach betonowych na wysokości do 12 m;
- wymianę przewodów i zacisków elektrycznych do opraw oświetleniowych – usuwanie i wciąganie w słupy szt. 15 i wysięgniki szt. 179 przy wysokości latarń do 12 m;
- wymianę bezpieczników dla 194 opraw oświetleniowych i ochronników przepięć w ilości 45 szt. na wysokości do 12 m;
- montaż 6 szt. do 6 szaf oświetleniowych „soft start LED” - ogranicznik prądu rozruchu instalacji oświetleniowej, który chroni ją przed powstaniem dużych udarów prądowych;
- wymianę szaf oświetleniowych w przypadku braku miejsca w istniejących szafkach na nowe urządzenia sterownicze wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Jeżeli w SWZ występuje wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta ma to na celu wyłącznie wskazanie określonych parametrów technicznych, jakościowych i standardu wykonania. Wszystkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą określeniu parametrów technicznych wymaganych przez zamawiającego i należy je traktować wyłącznie jako przykładowe.
5. Zamawiający stosując się do treści art. 99 Prawo zamówień publicznych opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
6. Jeżeli w SWZ występują znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia, to uzasadnione są one specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie określonych parametrów technicznych, jakościowych i standardu wykonania. Wszystkie nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. użyte w opisie przedmiotu zamówienia określają parametry techniczne wymagane przez zamawiającego i należy je traktować jako przykładowe.
7. W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację opisującą przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 99 i 101 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważny”.
8. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe urządzenia w języku polskim, atesty, certyfikaty.
9. Za urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych dla przedmiotu zamówienia.
10. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
11. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane zamówienie wynosi 8 lat.
12. Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie zamówienia.
13. Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
14. Zamówienie obejmuje również wykonanie i montaż tablicy informacyjnej szt. 1 według wytycznych Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31320000-5 - Kable energetyczne
45442100-8 - Roboty malarskie
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M" Marcin Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231570977
7.3.3) Ulica: Leśna 3
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Budowa centrum przesiadkowego przy nowym przystanku kolejowym Oława Zachodnia
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody i hydroforni w Ośrodku Natura Rerum (postępowanie powtórzone)"
więcej: Kable energetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.