Og³oszenie z dnia 2024-12-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Dowóz dzieci do Szko³y Podstawowej we Wrzosowie w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dygowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dygowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48943584194; +48943584195
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dygowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.dygowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz dzieci do Szko³y Podstawowej we Wrzosowie w 2025 roku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-926ce717-2018-4508-8e35-28efa24c7f3c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00638560
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-926ce717-2018-4508-8e35-28efa24c7f3c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sk³adanie ofert i wszelkich dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert± dopuszcza siê jedynie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formacie danych .doc, .docx, .xps, .odt, .pdf, .gif, .jpg, .jpeg, .ods, .png, .txt, .zip, .7z
3. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, ¶rodki dowodowe, dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego).
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest jednoznaczne z akceptacj± Regulaminu Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4.05.2016r., str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest zamawiaj±cy;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem
e-mail: iod@dygowo.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej „ustaw± Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa
do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OiK.DU.272.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do Szko³y Podstawowej we Wrzosowie. Us³uga obejmuje przywozy dzieci do Szko³y Podstawowej we Wrzosowie, a tak¿e odwozy dzieci ze Szko³y Podstawowej we Wrzosowie po zajêciach szkolnych do miejsca zamieszkania.
3. Zamawiaj±cy zapewnia opiekê nad uczniami w trakcie wykonywania us³ugi.
4. Wykaz tras przywozu i odwozu oraz wstêpne godziny zamieszczone s± w za³±czniku
nr 1 do SWZ. Szczegó³owy rozk³ad jazdy ustala Wykonawca z dyrektorem szko³y w porozumieniu z Zamawiaj±cym.
5. ¦rednia dzienna ilo¶æ kilometrów przewozu wynosi ok. 168 km – przybli¿one zapotrzebowanie na rok 2025 – ok. 30 912 km.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, zwanego dalej „zamówieniem podobnym”, stanowi±cym nie wiêcej ni¿ 150% warto¶ci zamówienia podstawowego:1) zakres ewentualnych zamówieñ podobnych obejmowaæ bêdzie przywozy dzieci do Szko³y Podstawowej we Wrzosowie i odwozy dzieci ze Szko³y Podstawowej we Wrzosowie po zajêciach szkolnych do miejsca zamieszkania.
2) zamawiaj±cy wskazuje, ¿e zamówienie podobne udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla trybu zamówienia z wolnej rêki;
3) zawarcie umowy dotycz±ce zamówienia podobnego poprzedzone bêdzie m.in. zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami.
4) przedmiotem negocjacji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia podobnego, realizowanym w trybie zamówienia z wolej rêki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, bêdzie oferowana przez wykonawcê cena oraz warunki realizacji zamówienia.
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1) zakres ewentualnych zamówieñ podobnych obejmowaæ bêdzie przywozy dzieci do Szko³y Podstawowej we Wrzosowie i odwozy dzieci ze Szko³y Podstawowej we Wrzosowie po zajêciach szkolnych do miejsca zamieszkania.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastêpczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cym nie stawia wymagañ w zakresie tego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego osób, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. DZ. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum 1 us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i z³o¿ono¶ci± przedmiotowi zamówienia o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto ¶wiadczon± co najmniej przez 10 miesiêcy.
b) dysponuje co najmniej czteroma sprawnymi ¶rodkami transportu, przystosowanymi do przewozu osób: 50 osób (dwa), 30 osób ( jeden), 15 osób (jeden). Pojazdy powinny posiadaæ wa¿ne i op³acone na dzieñ sk³adania ofert pakiety ubezpieczeñ OC I NNW dla ka¿dego pojazdu (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³).
c) Wykonawca musi dysponowaæ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia zatrudnionymi na podstawie umowy o pracê, posiadaj±ce uprawnienia do przewozu osób – 4 kierowców posiadaj±cych odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów, posiadaj±cych co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³adane na ¿±danie zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) dokument potwierdzaj±cy posiadane uprawnienia do wykonywania transportu drogowego osób (licencja)
2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego (na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³)
3) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane (minimum 1 us³uga odpowiadaj±ca swoim rodzajem i z³o¿ono¶ci± przedmiotowi zamówienia o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto ¶wiadczona
co najmniej przez 10 miesiêcy) oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy– wg wzoru - za³±cznik nr 5 do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami o tre¶ci za³±cznika nr 6 do SWZ
5) wykaz pojazdów, którymi Wykonawca bêdzie dysponowa³ w celu wykonywania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ (wzór o¶wiadczenia zawarty we wzorze formularza oferty).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - sk³adane wraz z ofert±:
1) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
3) O¶wiadczenie dotycz±ce podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U z 2024 roku poz. 507) - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4a do SWZ
1a. O¶wiadczenie wykonawcy, sk³adane na ¿±danie zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu - o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia
z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji ((§ 3 przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415)).
1b. Przepisu, o którym mowa w pkt 1a nie stosuje siê w przypadku, gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie maj± m.in. przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r.poz. 2415) oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców (dotyczy tak¿e wspólników spó³ki cywilnej). O¶wiadczeniate potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie,
w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp).
8. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (dotyczy tak¿e wspólników spó³ki cywilnej) mog± polegaæ
na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które (prace) roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 i 5 ustawy Pzp).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp oraz wskazanym w wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Sk³adanie ofert i wszelkich dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert± dopuszcza siê jedynie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/ )
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI DYGOWO
wiêcej: przetargi DYGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowo¿enie uczniów z terenu Gminy Barg³ów Ko¶cielny do szkó³
- ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie przewozu osób niepe³nosprawnych - uczestników Warsztatu Terapii Zajêciowej w Dusznikach
- Dowóz uczniów niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Lubicz do szkó³ w Toruniu wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku 2025 i 2026.
- Dowóz dzieci i uczniów do szkó³ podstawowych na terenie Gminy Lubicz w formie sprzeda¿y biletów miesiêcznych wraz zapewnieniem opieki podczas przewozów w roku 2025.
- Zakup autobusowych biletów miesiêcznych dla uczniów doje¿d¿aj±cych do szkó³ z terenu Gminy Jemielno w 2025 roku
- Us³ugi transportowe zwi±zane z wykwaterowaniami oraz eksmisjami z lokali mieszkalnych i u¿ytkowych w 2025 roku, zarz±dzanych przez Zamawiaj±cego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.