eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczuczynDostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 862735080

1.5.8.) Numer faksu: 862735080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.szczuczyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d48609-7c97-4dae-ac77-c48ea64f36dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006791/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd , Priorytet II , Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa w ramach programu Fundusze Europejskie Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpi-saniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na któ-rego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
14. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formula-rzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wiel-kość pliku to maksymalnie 500 MB.
15. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Intero-peracyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w posta-ci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
16. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
17. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
18. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
19. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufa-nym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w apli-kacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
20. W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składają-cych się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
c) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
21. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifiko-wanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
22. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możli-wość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
23. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
24. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakoń-czenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed termi-nem składania ofert/wniosków.
25. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każde-go ze skompresowanych plików.
26. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równo-ważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
2. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Szczuczyn, Plac 1000-lecia 23, 19-230 Szczuczyn, telefon: 86 273 50 80
3. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych, pisemnie na adres Administratora lub email: iod@um.szczuczyn.pl
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze określonego w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) – zwanej dalej „PZP”,
b) art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 tj. wykonania zawartej umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy.
5. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd ”, wyboru najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz realizacja umowy.
6. Obiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 PZP, Państwa dane mogą być zamieszczane w Biuletynie Zamówień Publicznych, odbiorcą danych może być bank realizujący usługi bankowe dla Administratora, Bank Gospodarstwa Krajowego, dostawca systemów informatycznych, z którym zawarto umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Szczegółowe informacje można uzyskać kontaktując się z Administratorem.
7. Państwa dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).
8. Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres wymagany:
a) art. 78 ust. 1 PZP, tj. protokół wraz z załącznikami przechowuje się przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, chyba że umowa zawarta jest na dłuży okres czasu wtedy administrator przechowuje protokół do zakończenia umowy;
b) umowy zgodnie z kategorią archiwalną B10 – tj. 10 lat od roku następującego po zakończeniu umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego,
c) pozostała dokumentacja dotycząca zamówień publicznych zgodnie z kategorią B5 – tj. 5 lat od roku następującego po zakończeniu sprawy.
9. W celu złożenia oferty podanie danych osobowych jest wymogiem niezbędnym.
10. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) prawo do żądania sprostowania danych osobowych - skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
c) prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;

DALSZA TREŚĆ ZAMIESZONA ZOSTAŁA W SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn. „Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach reali-zacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd” jest wykonanie dostawy, instalacji i konfigura-cji sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w celu poprawy cyberbezpieczeństwa po-siadanych przez Zamawiającego zasobów IT.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania :
1. Serwer produkcyjny, dostawa, instalacja i konfiguracja - 1 szt.
2. Serwer plikowy, dostawa, instalacja i konfiguracja - 1 szt.
3. Oprogramowanie do zbierania logów i wykrywania incydentów, dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie - 1 kpl.
4. Firewall: Klaster HA UTM, dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie - 1 kpl.
5. Oprogramowanie EDR, dostawa i instalacja - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego w/w zadania został określony w złącz-niku nr 7 do SWZ (zwany dalej OPZ)
3. Wymagania w zakresie urządzeń i oprogramowania
a) Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był nowy tzn. wyprodukowany nie wcześniej, niż na 12 miesięcy przed dostarczeniem oraz nie był używany. W wypadku powzięcia wątpliwości co do zgodności oferowanego sprzętu z przedmiotem zamówienia, w szczególności w zakresie legalności oprogramowania, Zamawiający jest uprawniony do zwrócenia się do producenta oferowanego sprzętu lub oprogramowania o potwierdzenie ich zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających weryfikację), oraz zlecenia producentowi oferowanego sprzętu, lub wskazanemu przez producenta podmiotowi, inspekcji urządzeń pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień gwarancyjnych i licencyjnych.
b) Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. W okresie gwarancyjnym zapewniona zostanie naprawa lub wymiana sprzętu lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta.
c) Cały zaoferowany sprzęt powinien posiadać deklarację zgodności CE – deklaracja Conformité Européenne
d) Nie dopuszcza się stosowania urządzeń, systemów, oprogramowania określonych jako prototyp, seria próbna, wersja demonstracyjna, freeware, shareware lub jako produkcja jednostkowa.
e) Urządzenia, systemy, oprogramowanie powinny pochodzić od producenta zapewniającego usługi serwisowe i gwarancyjne zgodne z wymaganiami opisanymi w OPZ oraz PPU.
f) Przedmiot zamówienia powinien być przeznaczony na rynek polski oraz pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży.

Rozwiązania równoważne
1.W przypadkach, w których:
1)przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji postępowania za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. 202 poz. 1320 z późn zm. – dalej: „ustawa Pzp”)
2)w dokumentacji postępowania jest mowa o urządzeniach , oprogramowaniu lub systemach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego producenta lub dostawcy
– przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych, które powinien spełniać przedmiot zamówienia. Zamawiający za rozwiązania równoważne będzie uznawał urządzenia, oprogramowanie , systemy oraz inne wyposażenie obejmujące przedmiot zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, funkcjonalnych niż wskazane w OPZ oraz innych dokumentach postępowania.
Niniejszym Zamawiający potwierdza, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji postępowania określając jednocześnie podstawowe parametry równoważności w OPZ.
2.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia, systemy, oprogramowanie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.Wykonawca w celu spełnienia warunku ust.2 powyżej musi złożyć wraz z ofertą karty katalogowe lub inne dokumenty zaoferowanych urządzeń , systemów lub oprogramowania równoważnych zgodnie z wymaganiami jakie określono w rozdziale IX ust.3 SWZ dla przedmiotowych środków dowodowych oraz w załączniku nr 1 do formularza oferty oraz OPZ.
4.W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego względem wyspecyfikowanego przez Zamawiającego w OPZ, Wykonawca musi na swoją odpowiedzialność i swój koszt udowodnić, że zaoferowane produkty spełniają wszystkie wymagania i warunki określone w OPZ, w szczególności w zakresie:
1)warunków licencji / sublicencji / subskrypcji zaoferowanych produktów równoważnych w każdym aspekcie, które nie mogą być gorsze niż dla produktów wymienionych w OPZ;
2)funkcjonalności zaoferowanych produktów równoważnych, które nie mogą być ograniczone i gorsze względem funkcjonalności produktów wymienionych w OPZ;
3)zakresu kompatybilności i współdziałania zaoferowanych produktów równoważnych ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego, który nie może być gorszy niż dla produktów wymienionych w OPZ;
4)poziomu zakłóceń pracy środowiska systemowo-programowego Zamawiającego spowodowanego wykorzystaniem zaoferowanych produktów równoważnych, który nie może być większy niż w przypadku produktów wymienionych w OPZ;
5)poziomu współpracy zaoferowanych produktów równoważnych z systemami Zamawiającego, który nie może być gorszy od tego jaki zapewniają produkty wymienione w OPZ;
6)zapewnienia pełnej, równoległej współpracy w czasie rzeczywistym i pełnej funkcjonalnej zamienności zaoferowanych produktów równoważnych z produktami wymienionymi w OPZ;
7)warunków i zakresu usług gwarancji, asysty technicznej i konserwacji zaoferowanych produktów równoważnych, które nie mogą być gorsze niż dla produktów wymienionych w OPZ;
8)obsługi przez zaoferowane produkty równoważne języków interfejsu, w ilości i rodzaju nie mniejszych niż oferują produkty wymienione w OPZ;
9)wymagań sprzętowych dla zaoferowanych produktów równoważnych, które nie mogą być wyższe niż dla produktów wymienionych w OPZ;
10)dostępności wersji bitowych (32, 64) zaoferowanych produktów równoważnych, która nie może być mniejsza niż dla produktów wymienionych w OZP;
11)dostępności wersji na różne systemy operacyjne zaoferowanych produktów równoważnych, która nie może być mniejsza niż dla produktów wymienionych w OPZ;
12)dokonać wspólnie z Zamawiającym instalacji i testowania produktu równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego,
13)dokonać transferu wiedzy w zakresie utrzymania i rozwoju rozwiązania opartego o zaproponowane produkty;
14)W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego również po usunięciu produktu równoważnego;
15)Oprogramowanie równoważne dostarczane przez Wykonawcę:
a)nie może powodować utraty kompatybilności oraz wsparcia producentów innego używanego i współpracującego z nim oprogramowania;
b)nie może w momencie składania przez niego oferty mieć statusu zakończenia wsparcia technicznego producenta. Niedopuszczalne jest zastosowanie oprogramowania równoważnego, dla którego producent ogłosił zakończenie jego rozwoju w terminie 3 lat licząc od momentu złożenia oferty. Niedopuszczalne jest użycie oprogramowania równoważnego, dla którego producent oprogramowania współpracującego ogłosił zaprzestanie wsparcia w jego nowszych wersjach.

Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi
1. Szczegółowe uregulowania w zakresie okresu gwarancji, jak również wymaganego serwisu przedmiotu zamówienia oraz usług wsparcia technicznego zawiera OPZ (załącznik nr 8 do SWZ) oraz PPU (załącznik nr.5 do SWZ). Okres gwarancji producenta dla dostarczonych urządzeń, oprogramowania oraz usług utrzymania i wsparcia technicznego co do zasady nie może być krótszy niż 24 miesiące. Szczegółowe wymagania opisuje OPZ – warunki tam opisane są wiążące do Wykonawcy. Okres gwarancji jest liczony od następnego dnia od podpisania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
2. Serwis gwarancyjny świadczony będzie co do zasady w miejscu dostawy sprzętu lub wdrożenia oprogramowania. W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych, jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy 2 letniego okresu obowiązywania rękojmi za wady liczonego od następnego dnia od podpisania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby czas skutecznej naprawy zgłoszonego do serwisu urządzenia nie przekroczył 7 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku wydłużenia czasu naprawy lub wymiany sprzętu lub części Wykonawca na wniosek Zamawiającego powinien dostarczyć sprzęt zastępczy o podobnej funkcjonalności.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby czas reakcji serwisu nie przekroczył 24h od momentu wysłania zgłoszenia przez Zamawiającego - tzw. NBD (następny dzień roboczy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

48620000-0 - Systemy operacyjne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe funkcjonalności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający, uzna powyższy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
A) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zamówienia, które polegały na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych w szczególności sprzętu serwerowego i urządzeń bezpieczeństwa sieciowego.
Zamawiający przez „zamówienie” rozumie jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu

B) działa w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001 potwierdzony certyfikatem w zakresie świadczenia usług serwisowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według załącznika nr 3 do niniejszej SWZ
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 6 do niniejszej SWZ
4) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
2. Zamawiający nie będzie wymagał wykazania braku podstaw wykluczenia w stosunku do podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp
5. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w formularzu ofertowym, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego SWZ.
2. W sytuacji gdy Wykonawca polega na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 118 ustawy pzp, podmiot taki powinien złożyć oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ.
3.1. Przedmiotowymi środkami dowodowymi mogą być np.: karty katalogowe, wydruki ze stron internetowych, broszury, instrukcje użytkownika, dokumentacje serwisowe, specyfikacje techniczne, oświadczenia oraz deklaracje zgodności oraz certyfikaty potwierdzające spełnienie wymagań opisu przedmiotu zamówienia.
3.2.Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również dla wybranych zaoferowanych urządzeń – wydruki z wynikami z testów zgodnie z opisem określonym w OPZ oraz załącznikiem nr 1 do formularza oferty .
3.3. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla oprogramowania komercyjnego, powszechnie stosowanego na rynku IT, natomiast wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla oprogramowania dedykowanego lub mniej powszechnego (np. produkt autorski Wykonawcy) w postaci karty katalogowej, specyfikacji technicznej lub instrukcji użytkownika z opisem funkcjonalności oprogramowania. Zamawiający w takim przypadku będzie wymagał przed podpisaniem umowy złożenia przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia przez umocowanego przedstawiciela producenta tego oprogramowania, iż spełnia ono warunki postawione w dokumentacji postępowania.
3.4. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych dotyczących potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w OPZ (w tym dla oferowanych rozwiązań równoważnych) lub te złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa (5) dni roboczych. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3.5. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia i/lub uzupełnienia i/lub wyjaśnienia, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

Uwaga: zakres wymaganych do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zawiera Załącznik nr 1 do formularza oferty jak również OPZ (załączniki nr 7 do SWZ)
4. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych w zakresie zgodnym z treścią ust.3 powyżej.
5. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert Zobowiąza-nie podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach art.118 ust.3 PZP wg wzoru stanowiącego za-łącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

3.4. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych dotyczących potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w OPZ (w tym dla oferowanych rozwiązań równoważnych) lub te złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa (5) dni roboczych. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3.5. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia i/lub uzupełnienia i/lub wyjaśnienia, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

Uwaga: zakres wymaganych do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zawiera Załącznik nr 1 do formularza oferty jak również OPZ (załączniki nr 7 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium.
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
2 000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 25 8768 0003 0000 0202 2000 0130 w tytule przelewu należy wpisać: Wadium – Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 poz. 2080 z późn. zm.).

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy zgodnie ze wzorem załącznik nr 8 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacja o treści zawieranej umowy oraz możliwości jej zmiany.
1. Wybrany w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy, zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy stanowiącymi załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Na podstawie art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy PZP zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach opisanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
3. Zamawiający nie przewiduje możliwość rozliczeń częściowych. Szczegółowe uregulowania zawierają Projektowane Postanowienia Umowy (załącznik nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

LP Nazwa kryterium Waga
1 Cena (C) 60 %
2 Przedłużenie okresu gwarancji (G) 30 %
3 Dodatkowe funkcjonalności (D) 10 %
Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę. Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.

1.1. Kryterium – Cena (C): waga – 60%

Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „cena” wynosi 80 pkt.
Cena najniższa
C = --------------------------- x 60% x 100 pkt
Cena oferty badanej

1.2. Kryterium – Przedłużenie okresu gwarancji (G): waga – 30%
Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” wynosi 30 pkt.
Ocena kryterium – przedłużenie okresu gwarancji (G) zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:
a) przedłużenie okresu gwarancji oraz licencji na firewall z oprogramowaniem UTM oraz oprogramowanie EDR o 12 miesięcy – 10 pkt
b) przedłużenie okresu gwarancji na serwer produkcyjny i serwer plikowy o :
- od 12 do 23 miesięcy – 10 pkt
- 24 miesiące i więcej – 20 pkt

1.2.1 Warunki ogólne dla kryterium ( G )
a) Nie wpisanie wydłużonego okresu gwarancji w formularzu ofertowym spowoduje że dana oferta nie zostanie oceniona w tym kryterium, chyba że będzie to wynikać z innego dokumentu załączonego do oferty.
b) Zaoferowanie dłuższego okresu niż jest podany w kryterium np. 36 mies. dla sprzętu wg. pkt. b) skutkuje przyznaniem 20 pkt jak dla okresu 24 mies.

1.3. Kryterium - Dodatkowe funkcjonalności (D) waga - 10%
Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta za kryterium „dodatkowe funkcjonalności ” wynosi 10 pkt.
Ocena kryterium – dodatkowe kryteria zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującej punktacji:
Firewall z oprogramowaniem UTM oraz oprogramowanie EDR są tego samego producenta,
a wsparcie techniczne i serwis są świadczone przez ten sam kanał serwisowy – 10 pkt

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
według wzoru: O = C + G + D

3.Zamawiający w ramach niniejszego postępowania będzie stosował zasady wynikające z art. 248, 251 ustawy Pzp, w sytuacji kiedy będą tego wymagały okoliczności faktyczne.
4.Zamawiający w ramach niniejszego postępowania będzie stosował zasady wynikające z art. 252 ustawy Pzp.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchylał się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.