Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00638513/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00638550/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00638564/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00638575/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00638609/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00638644/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00666855/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
- 2025/BZP 00006298/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
MODERNIZACJA ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU DOM ZDROJOWY W JEDLINIE-ZDROJU, PLAC ZDROJOWY 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288308
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-310
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mfajek@szczawno-jedlina.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638593
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00638513
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
14) Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany w zakresie Harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli będą one
uzasadnione organizacyjnie i technicznie i będą korzystne dla Zamawiającego pod względem zapewnienia możliwości
realizowania świadczeń medycznych;
15) Zmiana formy zabezpieczenia Umowy: zmiana przewidziana w art. 451 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
16) Zmiana Podwykonawców: w przypadku wprowadzenia Podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)
Podwykonawcy, rezygnacji Podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę.
Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią
dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie.
17) zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 18 ust. 1 Umowy, związana z koniecznością rezygnacji przez
Zamawiającego z wykonania części zamówienia, o wartość wynikającą z zestawienia kosztów, przy czym wartość zmiany
nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia stosownie do treści art. 436 pkt 4 lit b Pzp:
a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 18 Umowy w następujących
przypadkach:
w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej
ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2020
roku poz. 2207),
w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości
stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w
ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2020 roku poz. 1342 z późn.
zm.), jeżeli zmiany określone w tirecie 1, 2, 3 i 4 będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. b) W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 7) lit a) tiret 1 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony
złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po
wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług albo podatku akcyzowego. Wniosek powinien
zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług
albo podatku akcyzowego oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy.
INNE PRZETARGI SZCZAWNO-ZDRÓJ
- "Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A."
- Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdroju przy ul. Kolejowej 14.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pn.: "Budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenach przeznaczonych pod budownictwo mieszkaniowe w Szczawnie - Zdroju"
więcej: przetargi SZCZAWNO-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej "Wądoły" nr 560248K na działkach nr 1319, 1318/3 w miejscowości Kłaj km 0+000 - 0+949
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Nieborów - etap I" polegające na:
- Remont lokalu mieszkalnego Nielestno 17A/5
- Realizacja zadania inwestycyjnego w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie podwórka przy ul. Bukowej 1-5 i ul. Budowlanych 10-12"
- Rozbudowa drogi powiatowej 1512 K w km od 1+650 do km 2+900 w miejscowości Krynica - Zdrój wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.