Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00038197/01 - Wynik z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Dwór Mazowiecki do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002013610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsndm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsndm.naszops.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Dwór Mazowiecki do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku 2025.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69d3889f-dd13-41d4-8b85-767019878e0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69d3889f-dd13-41d4-8b85-767019878e0e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Pani Justyna Michałowska
2) tel. 603-092-579,
3) e-mail: j.michalowska@opsndm.pl
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”.
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: sekretariat@opsndm.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 400000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowy Dwór Mazowiecki do Niepublicznego Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego Od Początku ul. Gałachy 11B, 05-170 Zakroczym.
Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 2 stycznia 2025 r. do 23 grudnia 2025, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego dla części I i części II tj. 188 dni nauki.
Dowóz do szkoły:
1. Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Wojska Polskiego 20 – punkt początkowy
2. Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Chemików 1 - przystanek
3. Zakroczym, ul. Gałachy 11B - punkt docelowy
Łączna ilość kilometrów do wykonania dziennie: 12,5 km
Przywóz ze szkoły:
1. Zakroczym, ul. Gałachy 11B - punkt początkowy
2. Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Chemików 1 - przystanek
3. Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Wojska Polskiego 20 – punkt docelowy
Łączna ilość kilometrów do wykonania dziennie: 12,5 km
Suma kilometrów do wykonania: 25 km dziennie.
Suma kilometrów do wykonania w ramach procedury przetargowej 4700 km.
Wymagany samochód posiadający minimum 9 miejsc siedzących (w tym kierowca i opiekun).
4.2.5.) Wartość części: 117662 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Wiek pojazdu – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Dla części I:
1) Cena /Pc/. Znaczenie kryterium - 60% (60 pkt)
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium: Pc = (Cmin : C) x 60 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto oferty najtańszej
C - cena brutto w ofercie ocenianej
2) Wiek pojazdu /Pt/. Znaczenie kryterium - 40% (40 pkt)
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Wiek pojazdu”
Pt = (T : Tc) x 40 pkt
gdzie:
T – suma punktów za rok produkcji pojazdu w ofercie badanej
Tc – suma punktów za rok produkcji pojazdu w ofercie z największą liczbą punktów
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:
Rok produkcji samochodu Ilość punktów ( T )
2021 - 2024 40 pkt
2018 – 2020 30 pkt
2016 – 2017 20 pkt
2013 – 2015 10 pkt
2010 – 2012 0 pkt
Ocena ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Liczba punktów uzyskanych przez ofertę /LP/: LP = Pc + Pt
Oferta, która otrzyma najwyższą sumaryczną liczbę punktów (LP) będzie wybrana jako najkorzystniejsza.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Wiek pojazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowy Dwór Mazowiecki do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Joniec 50, 09-131 Joniec.
Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 2 stycznia 2025 r. do 23 grudnia 2025, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego dla części I i części II tj. 188 dni nauki.
Dowóz do szkoły:
1. Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Dębowa 48 – punkt początkowy
2. Nowy Dwór Mazowiecki, ul Chemików 5 - przystanek
3. Joniec, Joniec 50 – punkt docelowy
Łączna ilość kilometrów do wykonania dziennie: 30 km
Przywóz ze szkoły:
1. Joniec, Joniec 50 – punkt początkowy
2. Nowy Dwór Mazowiecki, ul Chemików 5 - przystanek
3. Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Dębowa 48 – punkt docelowy
Łączna ilość kilometrów do wykonania dziennie: 30 km
Suma kilometrów do wykonania: 60 km dziennie
Wymagany samochód posiadający minimum 5 miejsca siedzących (w tym kierowca i opiekun).
Suma kilometrów do wykonania w ramach procedury przetargowej 11280 km.
4.2.5.) Wartość części: 282338 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Wiek pojazdu – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Dla części I:
1) Cena /Pc/. Znaczenie kryterium - 60% (60 pkt)
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium: Pc = (Cmin : C) x 60 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto oferty najtańszej
C - cena brutto w ofercie ocenianej
2) Wiek pojazdu /Pt/. Znaczenie kryterium - 40% (40 pkt)
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Wiek pojazdu”
Pt = (T : Tc) x 40 pkt
gdzie:
T – suma punktów za rok produkcji pojazdu w ofercie badanej
Tc – suma punktów za rok produkcji pojazdu w ofercie z największą liczbą punktów
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:
Rok produkcji samochodu Ilość punktów ( T )
2021 - 2024 40 pkt
2018 – 2020 30 pkt
2016 – 2017 20 pkt
2013 – 2015 10 pkt
2010 – 2012 0 pkt
Ocena ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
Liczba punktów uzyskanych przez ofertę /LP/: LP = Pc + Pt
Oferta, która otrzyma najwyższą sumaryczną liczbę punktów (LP) będzie wybrana jako najkorzystniejsza.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Wiek pojazdu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XVII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Posiada aktualnie obowiązującą licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób lub posiada aktualnie obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólnie zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 5 do SWZ):
• co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych.
Celem potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia ww. warunku wraz z podaniem: ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane (zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.
Uwaga:
1. W przypadku, gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi który został określony przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, to warunek ten winien spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum.
b. dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenie usług (załącznik nr 6 do SWZ):
dla części I:
• kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi
• opiekunem posiadającą zaświadczenie o nie figurowaniu w rejestrze przestępstw na tle seksualnym
dla części II:
• kierowcą posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi
• opiekunem posiadającą zaświadczenie o nie figurowaniu w rejestrze przestępstw na tle seksualnym
c. dysponuje odpowiednimi samochodami do transportu: (załącznik nr 10 do SWZ):
dla części I
• do obsługi realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych należy zabezpieczyć:
pojazd, w tym: w którym minimalna ilość miejsc siedzących ma wynosić 9 miejsc (w tym opiekun i kierowca).
dla części II
• do obsługi realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych należy zabezpieczyć:
pojazd o pojemności minimum 5 miejsc siedzących przystosowanych do przewozu osób (w tym opiekun i kierowca) .
c) Pojazdy, którymi będzie wykonywana usługa musząc być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1)Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego , o którym mowa w :
a) art. 108 ust,. 1 pkt. 1-4 oraz pkt.6 p.z.p.,
b) art. 109 ust. 1 pkt. 5 i 7 p.z.p.
Załącznik nr 7 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
7) zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 4 pkt. 5 i 6 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. Pzp stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenia oświadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, stanowiącym dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2a i 2b do SWZ. Złożenia oświadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 5 Pzp stanowiącym dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby stanowi Załącznik nr 2c i 2 b do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2) licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób lub aktualne obowiązujące zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólnie zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego osób lub jeżeli usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą pojazdami samochodowymi przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, aktualnie obowiązującej, odpowiedniej licencji.
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ;
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami. – załącznik nr 6 do SWZ:
8) wykazu środków transportu dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 10 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-31
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-74/2025: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Darłowie ("POUFNE").
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: Równomierny rozwój województwa mazowieckiego poprzez inwestycje w infrastrukturę drogową Miasta Nowy Dwór Mazowiecki - przebudowa ul. Małej
- SVA/4620-89/2025 Robota budowlana polegająca na wykonaniu rozbiórek i wycinki w ramach zadania nr 91823 w Ciechanowie
- Dostawa lampy RTG do tomografu komputerowego SUPRIA 32 firmy HITACHI
- SVA/4620-65/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu stolarki wewnętrznej drzwiowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie transportu wraz z utylizacją odpadów i eksmisja z nieruchomości stanowiących własność m.st. Warszawy położonych w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/11/ZP/2025
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport sanitarny pacjentów dla Centrum Diagnostyczno-Leczniczego i Zakładu Radioterapii we Włocławku
- Roboty i usługi w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Zielonej Górze z podziałem na 4 części.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.