Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010842257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marywilska 44
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-042
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228116859
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgnbialoleka.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnbialoleka.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi zasób m.st. Warszawy w Dzielnicy Białołęka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac0e2e02-d525-44dc-8014-921bb605f0ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082789/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac0e2e02-d525-44dc-8014-921bb605f0ac3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zwanej dalej Platformą. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (tj. 2020 poz. 2452). Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w rozdziale XIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGN-II/16/2024/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. W. Świętosławskiego 4, ul. V. van Gogha 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, szczegółowo opisanej w PPU, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, polegającej na:1) utrzymaniu porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w nowych lokalizacjach w przypadku zwiększenia się zasobu mieszkaniowego Zamawiającego o dodatkowe budynki położone na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, lub
2) ograniczeniu usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w przypadku wyłączenia z zasobu mieszkaniowego Zamawiającego budynków objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, w przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 11 pkt 1 lub 2, w okresie obowiązywania umowy na wykonanie zamówienia. Maksymalna wartość opcji: +/- 50% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres mailowy Wykonawcy wskazany do kontaktu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Antalla 2, ul. Atutowa 13A
4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, szczegółowo opisanej w PPU, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, polegającej na:1) utrzymaniu porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w nowych lokalizacjach w przypadku zwiększenia się zasobu mieszkaniowego Zamawiającego o dodatkowe budynki położone na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, lub
2) ograniczeniu usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w przypadku wyłączenia z zasobu mieszkaniowego Zamawiającego budynków objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, w przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 11 pkt 1 lub 2, w okresie obowiązywania umowy na wykonanie zamówienia. Maksymalna wartość opcji: +/- 50% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres mailowy Wykonawcy wskazany do kontaktu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Porajów 14, ul. Śreniawitów 8
4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, szczegółowo opisanej w PPU, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, polegającej na:1) utrzymaniu porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w nowych lokalizacjach w przypadku zwiększenia się zasobu mieszkaniowego Zamawiającego o dodatkowe budynki położone na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, lub
2) ograniczeniu usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w przypadku wyłączenia z zasobu mieszkaniowego Zamawiającego budynków objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, w przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 11 pkt 1 lub 2, w okresie obowiązywania umowy na wykonanie zamówienia. Maksymalna wartość opcji: +/- 50% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres mailowy Wykonawcy wskazany do kontaktu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Ekspresowa 6A, ul. Ekspresowa 6B, ul. Ekspresowa 6C, ul. Płochocińska 20
4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, szczegółowo opisanej w PPU, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, polegającej na:1) utrzymaniu porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w nowych lokalizacjach w przypadku zwiększenia się zasobu mieszkaniowego Zamawiającego o dodatkowe budynki położone na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, lub
2) ograniczeniu usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w przypadku wyłączenia z zasobu mieszkaniowego Zamawiającego budynków objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, w przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 11 pkt 1 lub 2, w okresie obowiązywania umowy na wykonanie zamówienia. Maksymalna wartość opcji: +/- 50% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres mailowy Wykonawcy wskazany do kontaktu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Kłosowa 11, ul. Wczele 6, ul. Skierdowska 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, szczegółowo opisanej w PPU, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, polegającej na:1) utrzymaniu porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w nowych lokalizacjach w przypadku zwiększenia się zasobu mieszkaniowego Zamawiającego o dodatkowe budynki położone na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, lub
2) ograniczeniu usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w przypadku wyłączenia z zasobu mieszkaniowego Zamawiającego budynków objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, w przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 11 pkt 1 lub 2, w okresie obowiązywania umowy na wykonanie zamówienia. Maksymalna wartość opcji: +/- 50% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres mailowy Wykonawcy wskazany do kontaktu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Marywilska 44C
4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, szczegółowo opisanej w PPU, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, polegającej na:1) utrzymaniu porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w nowych lokalizacjach w przypadku zwiększenia się zasobu mieszkaniowego Zamawiającego o dodatkowe budynki położone na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, lub
2) ograniczeniu usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w przypadku wyłączenia z zasobu mieszkaniowego Zamawiającego budynków objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, w przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 11 pkt 1 lub 2, w okresie obowiązywania umowy na wykonanie zamówienia. Maksymalna wartość opcji: +/- 50% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres mailowy Wykonawcy wskazany do kontaktu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ul. Marywilska 44 (w tym parking), ul. Marywilska 46 (park), ul. Marywilska 48A, ul. Marywilska 52, 54 (rondo), Marywilska 46, 48, 50, 52, 52A, 54, 56 (droga dojazdowa), ul. Marywilska 56A
4.2.6.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, szczegółowo opisanej w PPU, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, polegającej na:1) utrzymaniu porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w nowych lokalizacjach w przypadku zwiększenia się zasobu mieszkaniowego Zamawiającego o dodatkowe budynki położone na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, lub
2) ograniczeniu usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz na terenach do nich przyległych w przypadku wyłączenia z zasobu mieszkaniowego Zamawiającego budynków objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, w przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 11 pkt 1 lub 2, w okresie obowiązywania umowy na wykonanie zamówienia. Maksymalna wartość opcji: +/- 50% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres mailowy Wykonawcy wskazany do kontaktu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu: obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507) oraz przesłanki fakultatywne wskazane przez Zamawiającego w Rozdziale Va niniejszej SWZ tj. art. 109 ust. 1 pkt. 1, pkt. 4, pkt. 5 oraz pkt. 7 pzp;5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium:• 1.100,00 zł w odniesieniu do pierwszej części zamówienia
• 800,00 zł w odniesieniu do drugiej części zamówienia
• 800,00 zł w odniesieniu do trzeciej części zamówienia
• 300,00 zł w odniesieniu do czwartej części zamówienia
• 600,00 zł w odniesieniu do piątej części zamówienia
• 700,00 zł w odniesieniu do szóstej części zamówienia
• 700,00 zł w odniesieniu do siódmej części zamówienia
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:1) zmiany, których zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia - określone w projekcie umowy – Załącznik Nr 6 do SWZ.
2) w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa hydroforni w budynku C-D Kancelarii Sejmu
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa infografik dla Najwyższej Izby Kontroli
- termomodernizacja budynków przy ul. Pod Lipą 1,2,4 i 6 w Warszawie
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w 2025 r.
- Usługa wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji stoisk promocyjnych podczas targów FOODEX JAPAN 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
- Zakup usługi doradztwa podatkowego dla Województwa Mazowieckiego w zakresie podatku akcyzowego oraz podatku od towarów i usług na 10 miesięcy w 2025 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w roku 2025
- Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-higienicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza w Tarnowie
- Adm.261.1.2025 Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu, ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości oddziału Muzeum Narodowego we Wrocławiu: obiekt Muzeum Sztuki Współczesnej wraz z terenami przyległymi" (13 m-cy)
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w 2025 r.
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.