eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 36 52 403

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


finanse publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c35e74a8-3699-4494-a4ef-db48157e36a2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234331/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578135

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia-rejon Wrocław - 101 pojazdów służbowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 291440,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia-rejon Wałbrzych – 15 pojazdów służbowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 69846,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia-rejon Kłodzko – 15 pojazdów służbowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.5.) Wartość części: 58732,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia-rejon Legnica – 24 pojazdów służbowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 69846,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia-rejon Jelenia Góra – 16 pojazdów służbowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 22381,46 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 zamówienia-rejon Zgorzelec – 16 pojazdów służbowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 69718,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawcy złożyli niepodpisane oferty, w związku z powyższym podlegają one odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. Oferty nie zostały sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego, tj. z Rozdz. VII ust. 3 SWZ.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, tj. do godziny 9:00 w dniu 15.11.2024 r. nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w terminie składania ofert, tj. do godziny 9:00 w dniu 15.11.2024 r. nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w terminie składania ofert, tj. do godziny 9:00 w dniu 15.11.2024 r. nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w terminie składania ofert, tj. do godziny 9:00 w dniu 15.11.2024 r. nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.