Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie powtórzenia podobnych robót budowlanych na zadaniu: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Giławy nr 165034N.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Purda 19
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie powtórzenia podobnych robót budowlanych na zadaniu: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Giławy nr 165034N.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08f209ac-b2ad-41b1-9d98-611ac0cf47f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 14.10.2021 r. ogłoszeniem o zamówieniu nr 2021/BZP 00233055/01 Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych pn. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Giławy nr 165034N. Zamawiający w punkcie 4.2.14.) ogłoszenia o zamówieniu oraz w specyfikacji warunków zamówienia zawarł zapis, że na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (prace przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, wykonanie nawierzchni z niezbędnymi kosztami, roboty sieciowe, roboty elektryczne i inne) podobnych do robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem przedmiotowym o wartości max. 20% zamówienia podstawowego. W związku z powyższym na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, udzielił zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3a564f44-2ccf-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wybudowanie drogi na długości 100 m o szerokości zmiennej od 3,5 m do 4,0 m. Na terenie robót znajduje się istniejąca sieć wodociągowa, telekomunikacyjna oraz projektowana sieć kanalizacyjna.
Roboty obejmują:
• opracowanie mapy do celów projektowych,
• opracowanie kompletnego projektu budowlanego (projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego), oraz opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane Dz.U.2021 poz. 2351 ze zm.). W przypadku wystąpienia kolizji, wykonania ewentualnych przełożeń/rur ochronnych/wykonania nowych odcinków istniejącej infrastruktury zgodnie z warunkami wydanymi przez Właściciela lub zarządcę sieci kolidującej – 4 kpl.,
• opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych w celu uzyskania stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń umożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
• w razie konieczności również inne ekspertyzy, opracowania oraz inne dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, w tym zgłoszenie/pozwolenia na budowę
• opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi opiniami – 5 kpl.
• Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych (STWiORB) – 1 kpl.
Dokumentacja projektowa powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2001 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. 2021 poz. 2454) i w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 poz. 1679).
Parametry techniczne drogi
• długość 100 m;
• droga jednojezdniowa szer. jezdni zmienna od 3,5 m do 4 m ;
• kategoria obciążenia ruchem min. KR – 2;
(nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie)
kostka betonowa zostanie dostarczona przez Zamawiającego
• nośność nawierzchni 115 kN
• pobocza drogi obustronne o szer. zmiennej do 0,5 m
• powstające skrzyżowania – 1 szt. w kierunku drogi dz. nr 76/3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108855,00 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Nadzory Zbigniew Szynkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7391134061
7.3.3) Ulica: Zalbki 10a
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-370
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO NADZORY Zbigniew Szynkowski
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO NADZORY Zbigniew Szynkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108855,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę/przebudowę dróg na terenie Gminy Rzgów wraz z infrastrukturą oraz świadczenie usługi nadzoru autorskiego w czasie robót budowlanych.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mienia gmina Cegłów
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 432 Czerwona Wieś - Krzywiń - Jerka polegająca na budowie ścieżki rowerowej - etap III
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.