eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecŚWIADCZ. USŁ. OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GM. SUSZEC W RAMACH PROJ. DOFINANS. Z FUND. EUROP. DLA ŚL. 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁ. SPOŁECZNYCH W GM. SUSZEC; 2. SPRAWIEDL. TRANSFORMACJA W GM. SUSZEC



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZ. USŁ. OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GM. SUSZEC W RAMACH PROJ. DOFINANS. Z FUND. EUROP. DLA ŚL. 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁ. SPOŁECZNYCH W GM. SUSZEC; 2. SPRAWIEDL. TRANSFORMACJA W GM. SUSZEC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SUSZCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LIPOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Suszec

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 449 30 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopssuszec@gopssuszec.wizja.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopssuszec.naszops.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZ. USŁ. OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GM. SUSZEC W RAMACH PROJ. DOFINANS. Z FUND. EUROP. DLA ŚL. 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁ. SPOŁECZNYCH W GM. SUSZEC; 2. SPRAWIEDL. TRANSFORMACJA W GM. SUSZEC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50562b09-128a-4356-93f1-73ea77b60c8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00635783/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GMINIE SUSZEC W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA ŚLĄSKIEGO 2021-2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze źródeł: 1. Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) TYTUŁ PROJEKTU: WSPARCIE USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE SUSZEC; 2. Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) TYTUŁ PROJEKTU: SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA W GMINIE SUSZEC

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50562b09-128a-4356-93f1-73ea77b60c8c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. 10 oraz 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY RODO został opisany w pkt. 22 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS-K.260.1.5.1.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: „ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GMINIE SUSZEC W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA ŚLĄSKIEGO 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE SUSZEC; 2. SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA W GMINIE SUSZEC”.
Odbiorcami usług opiekuńczych i asystenckich objętych przedmiotem zamówienia, są osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałe w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na terenie województwa śląskiego, w gminie Suszec.
Pomoc może zostać przyznana:
1) osobie samotnej w rozumieniu art. 6 pkt 9 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, która jest pozbawiona takiej pomocy mimo wykorzystania własnych uprawnień, zasobów i możliwości;
2) osobie samotnie gospodarującej w rozumieniu art. 6 pkt 10 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, gdy wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości;
3) osobie w rodzinie, gdy rodzina nie może, z uzasadnionej przyczyny, zapewnić odpowiedniej pomocy, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 3 CZĘŚCI:
1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: - dotyczy usług opiekuńczych (dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - grupa docelowa: 60+, zwanych dalej OPW 60+) realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie usług społecznych w Gminie Suszec”;

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W ROZDZIALE 3 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji zostały opisane w pkt. 1.7 SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów
wynikającą z sumy uzyskanych punktów w każdym kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami
określonymi w pkt. 16.2-16.9 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOSWIADCZENIE KADRY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: „ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GMINIE SUSZEC W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA ŚLĄSKIEGO 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE SUSZEC; 2. SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA W GMINIE SUSZEC”.
Odbiorcami usług opiekuńczych i asystenckich objętych przedmiotem zamówienia, są osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałe w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na terenie województwa śląskiego, w gminie Suszec.
Pomoc może zostać przyznana:
1) osobie samotnej w rozumieniu art. 6 pkt 9 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, która jest pozbawiona takiej pomocy mimo wykorzystania własnych uprawnień, zasobów i możliwości;
2) osobie samotnie gospodarującej w rozumieniu art. 6 pkt 10 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, gdy wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości;
3) osobie w rodzinie, gdy rodzina nie może, z uzasadnionej przyczyny, zapewnić odpowiedniej pomocy, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 3 CZĘŚCI:
1) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: - dotyczy usług opiekuńczych (dla osób niesamodzielnych uczestniczących w projekcie - grupa docelowa: bez ograniczeń wiekowych, zwanych dalej OPW BO) realizowanych w ramach projektu: „Sprawiedliwa transformacja w Gminie Suszec”;

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W ROZDZIALE 3 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji zostały opisane w pkt. 1.7 SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi zostały opisane w pkt. 1.8 SWZ

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów
wynikającą z sumy uzyskanych punktów w każdym kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami
określonymi w pkt. 16.2-16.9 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOSWIADCZENIE KADRY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: „ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GMINIE SUSZEC W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA ŚLĄSKIEGO 2021-2027: 1. WSPARCIE USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE SUSZEC; 2. SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA W GMINIE SUSZEC”.
Odbiorcami usług opiekuńczych i asystenckich objętych przedmiotem zamówienia, są osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zamieszkałe w rozumieniu Kodeksu Cywilnego na terenie województwa śląskiego, w gminie Suszec.
Pomoc może zostać przyznana:
1) osobie samotnej w rozumieniu art. 6 pkt 9 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, która jest pozbawiona takiej pomocy mimo wykorzystania własnych uprawnień, zasobów i możliwości;
2) osobie samotnie gospodarującej w rozumieniu art. 6 pkt 10 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, gdy wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości;
3) osobie w rodzinie, gdy rodzina nie może, z uzasadnionej przyczyny, zapewnić odpowiedniej pomocy, wykorzystując swe uprawnienia, zasoby i możliwości.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 3 CZĘŚCI:
1) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: - dotyczy usług asystenckich (dla osób niepełnosprawnych, zwanych dalej OzN), realizowanych w ramach projektu: „Sprawiedliwa transformacja w Gminie Suszec”;

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W ROZDZIALE 3 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji zostały opisane w pkt. 1.7 SWZ

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów
wynikającą z sumy uzyskanych punktów w każdym kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami
określonymi w pkt. 16.2-16.9 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOSWIADCZENIE KADRY

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
I. SPEŁNIAJĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OKREŚLONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO DLA ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ;
Zamawiający określa warunek w ww. zakresie następująco:
Wykonawca jest zobowiązany wykazać:
1. DYSPONOWANIE N/W OSOBAMI – WYMAGANE MINIMUM
1) Składając ofertę na CZĘŚĆ I i/ lub CZĘŚĆ II (usługi opiekuńcze) zamówienia:
Zamawiający żąda przedstawienia WYKAZU OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z zał. nr 5;
Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował dla części, na którą składa ofertę, odpowiednio:
- przynajmniej 10 OSOBAMI na realizację CZĘŚCI I zamówienia,
- przynajmniej 4 OSOBAMI na realizację CZĘŚCI II zamówienia
Każda z osób wskazanych do realizacji CZĘŚCI I i/lub CZĘŚCI II zamówienia musi posiadać kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia tj.:
Usługa opiekuńcza może być świadczona przez osobę, która:
a) posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej,
lub
b) posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80 - godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej;
Każda z osób skierowanych do realizacji usług opiekuńczych musi spełniać ww. wymienione wymogi.
2) Składając ofertę na CZĘŚĆ III (usługi asystenckie) zamówienia:
Zamawiający żąda przedstawienia WYKAZU OSÓB, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. zał. nr 5;
Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował dla CZĘŚCI III, na którą składa ofertę:
- przynajmniej 2 OSOBAMI,
Każda z osób wskazanych do realizacji CZĘŚCI III zamówienia musi posiadać kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia tj.:

Usługa asystenta osoby niepełnosprawnej może być świadczona przez:
a) asystenta osoby niepełnosprawnej (AON) który ukończył kształcenie w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach
lub
b) asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej (AOON) – który:
- uzyskał pozytywną opinię psychologa na podstawie weryfikacji predyspozycji osobowościowych oraz kompetencji społecznych:
• podstawowych: empatia, zrównoważenie emocjonalne, solidność, zaradność, cierpliwość, dyskrecja, odporność na stres, kultura osobista, motywacja do pracy;
• pożądanych: umiejętność słuchania, umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi, umiejętność zachowań asertywnych;
oraz po uzyskaniu pozytywnej, powyżej opisanej opinii psychologa:
• posiada doświadczenie w realizacji usług asystenckich w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste, wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego;
lub
• bez adekwatnego doświadczenia, odbył minimum 60-godzinne szkolenie asystenckie. Szkolenie musi się składać z minimum 20 godzin części teoretycznej z zakresu wiedzy ogólnej dotyczącej niepełnosprawności, udzielania pierwszej pomocy, pielęgnacji i obsługi sprzętu pomocniczego oraz z minimum 40 godzin części praktycznej w formie przyuczenia do pracy np. praktyki, wolontariat;
Wykształcenie zawodowe nie stanowi zasadniczego kryterium naboru kandydatów do pracy na stanowisku AOON;
Każda z osób skierowanych do realizacji usług opiekuńczych musi spełniać ww. wymienione wymogi.
2. POSIADANIE DOŚWIADCZENIE:
Składając ofertę na CZĘŚĆ I i/ lub CZĘŚĆ II i/lub CZĘŚĆ III zamówienia:
Zamawiający żąda przedstawienia WYKAZU USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie z zał. nr 6;
Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony JEŻELI KAŻDA Z OSÓB SKIEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ DO REALIZACJI DANEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA WYKONAŁA w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje), CO NAJMNIEJ 1 USŁUGĘ:
- polegającą na świadczeniu usług opiekuńczych (dot. CZĘŚCI I i II zamówienia) i/lub
- polegającą na świadczeniu usług asystenckich (dot. CZĘŚCI III zamówienia)
W WYMIARZE MIN. 400 GODZIN USŁUG OPIEKUŃCZYCH/ ASYSTENCKICH.
WARUNEK DOTYCZY KAŻDEJ CZĘŚCI, NA KTÓRĄ WYKONAWCA ZŁOŻY OFERTĘ, OD I - III ODDZIELNIE.
UWAGA!
• Okresy wyrażone w latach i miesiącach o których mowa w punkcie 5.2.4.2 - dotyczy wykazu usług, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
• Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 5.2.4.2) winien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
• Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.

II. SPEŁNIAJĄ WARUNEK UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OKREŚLONY W ART. 94 UST. 1 PKT. 1 - 10 USTAWY PZP, DOTYCZĄCY:
- potwierdzenia, że wskaźnik zatrudnienia u wykonawcy osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1 – 10 ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30 % osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, którego wzór stanowi zał. nr 3 do SWZ, że wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu (wskazany wskaźnik zatrudnienia). W treści oświadczenia należy wpisać które osoby (wymienione w art. 94 ust. 1 pkt 1-10) wykonawca zatrudnia – należy wpisać właściwe punkty z powołanego przepisu).
5.4 Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
– w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 5.2.4.1 SWZ,
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
– w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 5.2.4.2 SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1,
2) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ (pkt. 8.2.1 lit. a)
3) Oświadczenie z art. 125 ust. 5 ustawy, stanowiące załącznik nr 2b do SWZ (pkt. 8.2.1 lit. b) - jeżeli dotyczy,
4) Oświadczenie o spełnianiu kryteriów określonych w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp – stanowiące załącznik nr 3 (pkt. 8.2.2),
5) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ (pkt. 8.2.3 SWZ) - jeżeli dotyczy,
6) Zobowiązanie lub inne dokumenty (pkt 8.2.4 SWZ) - jeżeli dotyczy,
7) Pełnomocnictwo (pkt. 8.2.5 SWZ) - jeżeli dotyczy,
8) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (pkt. 8.2.6 SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami określonymi w rozdziale 7 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI OKREŚLONYMI W PGF. 12 ZAŁ. 7.1/ 7.2/ 7.3 DO SWZ, STANOWIĄCEGO PROJEKTOWANE
POSTANOWIENIA UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania - na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

PEŁNA NAZWA ZAMÓWIENIA BRZMI: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I ASYSTENCKICH W GMINIE SUSZEC
W RAMACH PROJEKTÓW DOFINANSOWANYCH Z FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA ŚLĄSKIEGO 2021-2027:
1. WSPARCIE USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE SUSZEC; 2. SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA W GMINIE SUSZEC

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.