Ogłoszenie z dnia 2024-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00073410/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej Gminy Mieroszów – III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej Gminy Mieroszów – III postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df6f1f37-9a2d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073410/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury drogowej Gminy Mieroszów, polegająca na budowie ul. Krzysztofa Kieślowskiego i Włodzimierza Szomańskiego
w Mieroszowie w zakresie budowy ciągu pieszo –jezdnego (64 m) oraz infrastruktury wod.-kan. i kanalizacji deszczowej, dz. nr ewid. 426/17, 268, 303, 425, 426/30, (265/1, 266/2, 266/4 ZRID) obręb 0002 Mieroszów 2, jednostka ewid. 022106_4. Mieroszów.
W ramach zadania, będą wykonywane następujące roboty:
• roboty ziemne z profilowaniem terenu,
• wykonanie stabilizacji na miejscu lub dowożonej, pod ciągiem pieszo-jezdnym,
• wykonanie podbudowy,
• wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej,
• wykonanie sieci wod-kan i deszczowej,
• ustawienie słupków betonowych co 2,0m na ciągu pieszo-jezdnym.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i montaż tablic informacyjnych w związku z dofinansowaniem zadania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Tablicę należy wykonać zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej (projekt budowlany, przedmiar, specyfikacja techniczna, uzgodnienia) stanowiącej załącznik do SWZ.
Zamawiający zamieszcza projekt budowlany uwzględniający szerszy zakres, jednak przedmiotem zamówienia jest wyłącznie budowa ciągu pieszo –jezdnego (64 m) oraz infrastruktury wod.-kan. i kanalizacji deszczowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4748189,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5084000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4748189,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Serafiński" Roboty Ziemne i Budowlane Tomasz Serafiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851518965
7.3.3) Ulica: ul. Główna 75/5
7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-450
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Serafiński" Roboty Ziemne i Budowlane Tomasz Serafiński
jakie przetargi wygrała firma
"Serafiński" Roboty Ziemne i Budowlane Tomasz Serafiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4748189,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
INNE PRZETARGI MIEROSZÓW
więcej: przetargi MIEROSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Przebudowa ulicy M. Konopnickiej w Wieruszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.