eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówZakup paliwa płynnego oraz gazu w butlach 11 kg dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliwa płynnego oraz gazu w butlach 11 kg dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586739

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257923876

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.wegrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpwegrow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliwa płynnego oraz gazu w butlach 11 kg dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044be50e-b3d7-426e-81c9-72f0fb4f76d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017052/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup paliwa płynnego oraz gazu w butlach 11 kg dla potrzeb ZDP w Węgrowie w 2025r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-044be50e-b3d7-426e-81c9-72f0fb4f76d7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, sekretariat@zdp.wegrow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub za pomocą poczty elektronicznej sekretariat@zdp.wegrow.pl;
4. Przy czym złożenie oferty możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
5. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
6. Informacje dot. sposobu komunikacji w ramach postępowania na Patformie e-Zamówienia zawarte są w udostępnionej na Platformie e-Zamówienia instrukcji pn.: „Komunikacja w postępowaniu”.
7. Zadawanie pytań dot. treści dokumentów zamówienia za pomocą „Formularza do komunikacji” możliwe jest dla Wykonawców posiadających konto uproszczone. Korzystanie z tych Formularzy w pełnym zakresie możliwe jest dla posiadaczy konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
8. Pliki stanowiące załącznik do pojedynczego Formularza, przesyłane za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” nie mogą mieć większego rozmiaru niż 150 MB.
9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia lub serwer poczty Zamawiającego.
10. Po dokonaniu otwarcia ofert wszelka korespondencja w sprawie prowadzonego postępowania odbywać się będzie za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia lub na adres e-mail Wykonawcy wskazany w ofercie
11. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452).
12. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym:
Magdalena Sobotka, tel.25 792 38 76;
2) w zakresie merytorycznym:
Marcin Gąsiorek – dyrektor, tel. 25 792 38 76
13. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
14. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert.
15. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 14, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 14, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
16. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 14, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie reprezentowany przez Dyrektora Urzędu.
2. W urzędzie został powołany Inspektor Ochrony Danych. Można się z nim skontaktować elektronicznie: iod@zdp.wegrow.pl lub listownie - Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, z dopiskiem „IOD”
3. Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp.
5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
9. Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:
- ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.
10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
11. Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DT.2610.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tankowanie pojazdów oraz sprzętów stanowiących własność Zamawiającego
na stacjach benzynowych Wykonawców paliwami płynnymi: olejem napędowym (ON), benzyną bezołowiową (Pb95) i autogazem (LPG). Przedmiotem zamówienia jest również zakup gazu propan-butan w butlach 11 kg.
3.1. Część I – paliwa płynne oraz gaz w butlach 11 kg dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr I w Węgrowie w roku 2025
Przewidywane zużycie:
 olej napędowy ON ok. 14 000 l
 benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 1 800 l
 autogaz (LPG) ok. 1 500 l
 gaz propan-butan (LPG) ok. 48 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09122000-0 - Propan i butan

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. w okresie trwania umowy zakupu większych ilości paliw (do 50.% wartości zamówienia podstawowego i 50 % zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego) w zależności od zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia warunków rynkowych. Maksymalna ilość paliw z uwzględnieniem prawa opcji określona zostaje na:
5.1. dla części 1:
 olej napędowy ON ok. 21 000 l
 benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 2 700 l
 autogaz (LPG) ok. 2 250 l
 gaz propan – butan (LPG) ok. 72 szt.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę, należy obliczyć uwzględniając pełny zakres zamówienia będący przedmiotem niniejszego postępowania. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy cenotwórcze, w tym
w szczególności: zysk Wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, badania jakości, ubezpieczenia. Wykonawca odpowiada za prawidłowo naliczony podatek VAT.
3. Cena oferty, to suma cen jednostkowych brutto produktów oferowanych przez Wykonawcę oraz zaoferowanych upustów.
4. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny jednostkowej za 1 litr benzyny bezołowiowej 95, 1 litr oleju napędowego ON, 1 litr gazu LPG, wysokość stałego upustu, ceny jednostkowej brutto po uwzględnieniu upustu oraz łącznej wartości brutto. Wypełniając cenami formularz ofertowy, Wykonawcy zobowiązani są wpisać ceny jedn. paliw obowiązujące w dniu 17 grudnia 2024r. na stacji paliw Wykonawcy, która znajduje się w granicach administracyjnych dla cz. I miasta Węgrów dla cz. II miasta Łochów lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Obwodów Drogowych Zamawiającego.
5. Cena brutto, o której mowa w pkt. 4 stanowić będzie podstawę do wybrania oferty najkorzystniejszej. Zapłata za przedmiot zamówienia następować będzie zgodnie
z cenami na stacji paliw w dniu tankowania pomniejszona o stały upust wskazany
w ofercie.
6. Cena ma być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz. 361 z poźn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Podane w formularzu ofertowym przez Wykonawcę ceny brutto za poszczególne części zamówienia stanowi wyłącznie podstawą do porównania ofert złożonych
w ramach postępowania. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z treścią podpisanej umowy do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego dla każdej części zamówienia.
9. Średnie ceny poszczególnych rodzajów paliwa z dnia 17.12.2024 r. wskazane
w formularzu ofertowym zostaną użyte przez Zamawiającego tylko do określenia ceny oferty, natomiast wiążąca zwycięskiego Wykonawcę będzie wielkość upustu cenowego, obowiązującego przez cały okres trwania umowy, liczonego od wartości zakupów paliwa dokonanych w danym okresie rozliczeniowym na stacjach paliw Wykonawcy.
10. Rozliczenia za realizację zamówienia będą prowadzone w oparciu o ceny na stacjach paliw z dnia zakupu pomniejszone o udzielony w ofercie upust – zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy.
11. Ceny zawarte w ofercie należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do pełnych groszy według następujących zasad: końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się; końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała żadnym negocjacjom.
12. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, tj. z krajów spoza Unii Europejskiej, cena oferty (PLN) musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe, które są należne w kraju zamawiającego. Cło przywozowe i akcyzę Wykonawca ma obowiązek uiścić przed odbiorem dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały upust od cen jednostkowych na ON, PB 95 i LPG

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały upust od ceny detalicznej butli Propan - Butan

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tankowanie pojazdów oraz sprzętów stanowiących własność Zamawiającego
na stacjach benzynowych Wykonawców paliwami płynnymi: olejem napędowym (ON), benzyną bezołowiową (Pb95) i autogazem (LPG). Przedmiotem zamówienia jest również zakup gazu propan-butan w butlach 11 kg.
Część II - paliwa płynne oraz gaz w butlach 11 kg dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr II w Łochowie w roku 2025
Przewidywane zużycie:
 olej napędowy ON ok. 15 500 l
 benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 2 000 l
 gaz propan-butan (LPG) ok. 48 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09122000-0 - Propan i butan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. w okresie trwania umowy zakupu większych ilości paliw (do 50.% wartości zamówienia podstawowego i 50 % zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego) w zależności od zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia warunków rynkowych. Maksymalna ilość paliw z uwzględnieniem prawa opcji określona zostaje na:
5.2. dla części II:
 olej napędowy ON ok. 23 250 l
 benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 3 000 l
 gaz propan-butan (LPG) ok. 72 szt.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę, należy obliczyć uwzględniając pełny zakres zamówienia będący przedmiotem niniejszego postępowania. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy cenotwórcze, w tym
w szczególności: zysk Wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, badania jakości, ubezpieczenia. Wykonawca odpowiada za prawidłowo naliczony podatek VAT.
3. Cena oferty, to suma cen jednostkowych brutto produktów oferowanych przez Wykonawcę oraz zaoferowanych upustów.
4. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny jednostkowej za 1 litr benzyny bezołowiowej 95, 1 litr oleju napędowego ON, 1 litr gazu LPG, wysokość stałego upustu, ceny jednostkowej brutto po uwzględnieniu upustu oraz łącznej wartości brutto. Wypełniając cenami formularz ofertowy, Wykonawcy zobowiązani są wpisać ceny jedn. paliw obowiązujące w dniu 17 grudnia 2024r. na stacji paliw Wykonawcy, która znajduje się w granicach administracyjnych dla cz. I miasta Węgrów dla cz. II miasta Łochów lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Obwodów Drogowych Zamawiającego.
5. Cena brutto, o której mowa w pkt. 4 stanowić będzie podstawę do wybrania oferty najkorzystniejszej. Zapłata za przedmiot zamówienia następować będzie zgodnie
z cenami na stacji paliw w dniu tankowania pomniejszona o stały upust wskazany
w ofercie.
6. Cena ma być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz. 361 z poźn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Podane w formularzu ofertowym przez Wykonawcę ceny brutto za poszczególne części zamówienia stanowi wyłącznie podstawą do porównania ofert złożonych
w ramach postępowania. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z treścią podpisanej umowy do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego dla każdej części zamówienia.
9. Średnie ceny poszczególnych rodzajów paliwa z dnia 17.12.2024 r. wskazane
w formularzu ofertowym zostaną użyte przez Zamawiającego tylko do określenia ceny oferty, natomiast wiążąca zwycięskiego Wykonawcę będzie wielkość upustu cenowego, obowiązującego przez cały okres trwania umowy, liczonego od wartości zakupów paliwa dokonanych w danym okresie rozliczeniowym na stacjach paliw Wykonawcy.
10. Rozliczenia za realizację zamówienia będą prowadzone w oparciu o ceny na stacjach paliw z dnia zakupu pomniejszone o udzielony w ofercie upust – zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy.
11. Ceny zawarte w ofercie należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do pełnych groszy według następujących zasad: końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się; końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała żadnym negocjacjom.
12. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, tj. z krajów spoza Unii Europejskiej, cena oferty (PLN) musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe, które są należne w kraju zamawiającego. Cło przywozowe i akcyzę Wykonawca ma obowiązek uiścić przed odbiorem dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały upust od cen jednostkowych na ON, PB 95 i LPG

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały upust od ceny detalicznej butli Propan - Butan

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (objętych przedmiotem niniejszego zamówienia), o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 266 ze zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował stacjami paliw położonymi w odległości do 5 km od siedziby Obwodów tj. Obwód Drogowy nr 1 w Węgrowie ul. Piłsudskiego 23 (minimum jedną dla części I zamówienia) lub Obwód Drogowy nr 2 w Łochowie Al. Łochowska 2 (minimum jedną dla części II zamówienia), na których Zamawiający będzie dokonywał tankowania pojazdów i sprzętu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej;
4) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (objętych przedmiotem niniejszego zamówienia), o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 266 ze zm.);
5) wykaz stacji paliw, wraz z podaniem nazwy, dokładnego adresu, oraz oferowanego na danej stacji rodzaju paliwa (załącznik nr 10 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym
w projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 i 8 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności:
a) zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
b) zmiana numeru konta,
c) ustawowa zmiana stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy p.z.p.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 p.z.p. oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
8. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
9. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".
10. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi
w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
11. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.