eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrumieńOpracowanie projektu planu ogólnego Gminy Strumień



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Strumień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strumień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Strumień

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 335870142

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.strumien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strumien.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strumien/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Strumień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81ed150f-c0a0-46fe-8766-1d911e667907

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033361/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Strumień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Strumień.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie projektu planu ogólnego Gminy Strumień, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności:
1) uchwałą Nr III/19/2024 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 24 lipca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Strumień,
2) ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.) dalej upzp, z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia 7 lipca 2023r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2023 poz. 1688), w szczególności dot. art. 13a – 13m,
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. z 2023r. poz. 2758),
4) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. 2023 poz. 1094 z późn. zm.), biorąc pod uwagę, że Gmina Strumień posiada Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego przyjęte uchwałą nr XXXI.273.2017 z dnia 28.02.2017 r., zmienione kolejnymi uchwałami oraz niemalże 100% pokrycie terenu miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego, dostępnymi pod adresem: https://sip.gison.pl/strumien?
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie konieczne czynności mające na celu opracowanie kompletnego projektu planu ogólnego Gminy Strumień z uzasadnieniem i strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, sporządzoną przez osobę, o której mowa w art. 74a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko do jego uchwalenia tj.:
1) przeprowadzenie procedury formalno-prawnej dla projektu planu, wynikającej z upzp,
2) opracowanie projektu planu ogólnego w zakresie zgodnym m.in. z art. 13a i 13b upzp,
3) przygotowanie pism przewodnich do instytucji, niezbędnej korespondencji, komunikatów i zawiadomień, udział w posiedzeniu Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
4) czynny udział w konsultacjach społecznych, które będą przeprowadzone w formie:
4.1) zbierania uwag,
4.2) spotkania otwartego,
4.3) dyżurów projektanta (2 razy po 1 godzinie w środy w godzinach 15:30-16:30 w siedzibie Zamawiającego),
4.4) ewentualnie w dodatkowej, czwartej formie, o ile została wskazana przez Wykonawcę w złożonej ofercie*
*Zadeklarowanie dodatkowych konsultacji społecznych poprzez prowadzenie dodatkowych punktów konsultacyjnych w trakcie IV etapu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdziałem XIV SWZ.
5) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji prac planistycznych zgodnie z wymogami § 7 Rozporządzenia określonego w ust. 2 pkt 3 wzoru umowy,
6) wprowadzenie projektu planu do Edytora Aktów Prawnych (Legislator),
7) przedstawienie projektu plany ogólnego Gminy Strumień na posiedzeniu komisji Rady Miejskiej,
8) udział w sesji Rady Miejskiej, na której będzie uchwalany plan ogólny Gminy Strumień.
9) udział obok Zamawiającego w postępowaniu nadzorczym w przypadku jego wszczęcia.
Przedmiot zamówienia obejmuje także opracowanie i przekazanie Zamawiającemu:
1) dokumentacji do opinii i uzgodnień składających się z projektu planu ogólnego i prognozy oddziaływania na środowisko, w wymaganej przepisami prawa ilości oraz formacie,
2) projektu planu tj. ustalenia planu w postaci uchwały wraz z wymaganymi załącznikami, do przedstawienia na sesji Rady Miejskiej celem uchwalenia,
3) plików przeznaczony do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego,
4) trzech teczek zawierających ustalenia planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
5) dokumentacji formalno-prawnej w dwóch egzemplarzach tj. oryginał i kopię,
6) ustaleń planu, prognozy oddziaływania na środowisko w postaci elektronicznej na płycie CD.
3. Szczegółowy zakres prac projektowych określa niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Urbanistyczna w Rybniku Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6420004806

7.3.3) Ulica: ul. Wodzisławska 30

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - Geologic Tomasz Miłowski, ul. Strzelecka 78, 44-203 Rybnik


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.