Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506641/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa krzeseł na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66c87146-8331-47a4-be7b-94f9838569211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa krzeseł na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66c87146-8331-47a4-be7b-94f983856921
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043737/48/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 DOSTAWA KRZESEŁ NA POTRZEBY URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 499640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, krzeseł na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w ilościach i parametrach jakościowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, to jest:
Wykaz krzeseł ujętych w zamówieniu w ramach zamówienia podstawowego:
1. Krzesło pracownicze obrotowe 150 szt.
2. Krzesło managerskie obrotowe 15 szt.
3. Krzesło konferencyjne 40 szt.
Wykaz krzeseł ujętych w zamówieniu w ramach prawa opcji:
1. Krzesło pracownicze obrotowe 200 szt.
2. Krzesło managerskie obrotowe 5 szt.
3. Krzesło konferencyjne 80 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356367,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 946915,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356367,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigma Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7540026449; REGON: 530939149
7.3.3) Ulica: ul. Niemodlińska
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-864
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356367,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena oferty (łączna brutto): 356 367,90 zł, w tym:
- Zamówienie podstawowe: 154 408,05 zł
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 201 959,85 zł
Dot. pkt 6.2.)
Cena oferty (łączna brutto): 356 367,90 zł, w tym:
- Zamówienie podstawowe: 154 408,05 zł
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 201 959,85 zł
Dot. pkt 6.3.)
Cena oferty (łączna brutto): 946 915,50 zł, w tym:
- Zamówienie podstawowe: 416 047,50 zł
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 530 868,00 zł
Dot. pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia:
"§ 2 Umowy
Zasady realizacji dostaw
1. Ustala się następujące terminy dostawy krzeseł w ramach zamówienia podstawowego:
1) krzesła pracownicze obrotowe i krzesła managerskie obrotowe (Poz. 1 i 2 OPZ)
Termin dostawy zgodnie z ofertą Wykonawcy w terminie 8 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zakłada się jednorazowe dostarczenie krzeseł ujętych w niniejszym punkcie w ramach zamówienia podstawowego.
2) krzesła konferencyjne (Poz. 3 OPZ)
Termin dostawy — każdorazowo do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia jednostkowego na dostawę krzeseł konferencyjnych. Zakłada się minimum dwukrotną i maksymalnie czterokrotną dostawę krzeseł ujętych w niniejszym punkcie w ramach zamówienia podstawowego w ciągu czasu trwania umowy, o którym mowa w § 3 umowy.
§ 3
Czas trwania umowy
Strony ustalają, że przedmiot umowy zostanie dostarczony Zamawiającemu w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy."
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł stacjonarnych dla UCK
- Dostawa krzeseł.
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.