eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa krzeseł na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa krzeseł na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66c87146-8331-47a4-be7b-94f983856921

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa krzeseł na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66c87146-8331-47a4-be7b-94f983856921

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043737/48/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 DOSTAWA KRZESEŁ NA POTRZEBY URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506641

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.33.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 499640,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, krzeseł na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w ilościach i parametrach jakościowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, to jest:

Wykaz krzeseł ujętych w zamówieniu w ramach zamówienia podstawowego:
1. Krzesło pracownicze obrotowe 150 szt.
2. Krzesło managerskie obrotowe 15 szt.
3. Krzesło konferencyjne 40 szt.

Wykaz krzeseł ujętych w zamówieniu w ramach prawa opcji:
1. Krzesło pracownicze obrotowe 200 szt.
2. Krzesło managerskie obrotowe 5 szt.
3. Krzesło konferencyjne 80 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356367,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 946915,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356367,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sigma Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7540026449; REGON: 530939149

7.3.3) Ulica: ul. Niemodlińska

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-864

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356367,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. pkt 6.4.) oraz 8.2.)
Cena oferty (łączna brutto): 356 367,90 zł, w tym:
- Zamówienie podstawowe: 154 408,05 zł
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 201 959,85 zł

Dot. pkt 6.2.)
Cena oferty (łączna brutto): 356 367,90 zł, w tym:
- Zamówienie podstawowe: 154 408,05 zł
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 201 959,85 zł

Dot. pkt 6.3.)
Cena oferty (łączna brutto): 946 915,50 zł, w tym:
- Zamówienie podstawowe: 416 047,50 zł
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 530 868,00 zł

Dot. pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia:
"§ 2 Umowy
Zasady realizacji dostaw
1. Ustala się następujące terminy dostawy krzeseł w ramach zamówienia podstawowego:
1) krzesła pracownicze obrotowe i krzesła managerskie obrotowe (Poz. 1 i 2 OPZ)
Termin dostawy zgodnie z ofertą Wykonawcy w terminie 8 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zakłada się jednorazowe dostarczenie krzeseł ujętych w niniejszym punkcie w ramach zamówienia podstawowego.
2) krzesła konferencyjne (Poz. 3 OPZ)
Termin dostawy — każdorazowo do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia jednostkowego na dostawę krzeseł konferencyjnych. Zakłada się minimum dwukrotną i maksymalnie czterokrotną dostawę krzeseł ujętych w niniejszym punkcie w ramach zamówienia podstawowego w ciągu czasu trwania umowy, o którym mowa w § 3 umowy.
§ 3
Czas trwania umowy
Strony ustalają, że przedmiot umowy zostanie dostarczony Zamawiającemu w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy."

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.